Κούπες

Πέρσι αγόρασα για το σχολείο μια κούπα για να πίνω καφέ. Οι παλιές έμειναν πίσω σε μια επίδειξη βλακείας του x (ας μη το θυμάμαι και συγχύζομαι!)

Διάλεξα λοιπόν μια με ζωγραφιά παιδική να μοιάζει!

koupa-1.jpg

koupa-2.jpg

Πριν λίγες μέρες η Ελένη μου δώρισε μια άλλη, ακόμα πιο ωραία με το Winnie-the-Pooh, να πίνω τον καφέ μου.

winnie-1.jpg

Μ΄αρέσει πολύ ο Γουίνι, όταν λέει “ωχ, αδερφέέέ!” , όταν βουτάει στο μέλι κι επειδή είναι καλός φίλος. 😉

winnie-2.jpg

Επειδή ο καφές πίνεται καλύτερα με παρέα, e-καφεδάκι κανείς? Απαραίτητη προϋπόθεση η καλή προαίρεση!

Καλημέρα! 😀

Υ.Γ. Όχι, δε λάλησα… ακόμα. Απλά χτες ήταν ήταν μια δύσκολη μέρα και σήμερα θέλω ν’ αλαφρύνω τη διάθεσή μου!! 🙂

43 thoughts on “Κούπες

  1. Mαριλένα

    Πολύ όμορφη η κούπα σου.
    Πραγματικά μοιάζει με παιδική ζωγραφιά κι αυτό το μπλε, ειναι τόσο γαλήνιο, όσο σου εύχομαι να είσαι και συ 🙂

    Να ειναι παντα γεμάτη με τον πιο μυρωδάτο καφέ.

    Καλο Σαββατοκύριακο Ρενατάκι μου 🙂

  2. renata Συντάκτης

    @ Γοργόνα μου, ό,τι θες εσύ! 🙂 Σμουτς!

    @ Δημοσθένη, καλησπέρα! Είστε σίγουρος πως εδώ δεν κάνει κρύο?

    @ Τασσούλα, είναι γλύκα! Φιλιά στο Σβουράκο! 😉

    @ Αλεξάνδρα, καλησπέρα! Η καθεμιά έχει την ομορφιά της, αλλά κι εγώ το Γουίνι προτιμώ! 😀
    Δική μου η χαρά!! Ελπίζω κάποια άλλη φορά πιο πολύ. 🙂

    @ Άννα, δεν το ΄χα σκεφτεί έτσι! Ωραία ιδέα! 🙂

    @ Φιλενάδα μου, τι ωραίο τραγούδι! Πότε θα το χορέψουμε? 😉 (Απλά χτες παρευρέθηκα σε ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός!)

  3. renata Συντάκτης

    @ Αλεπού, μ΄αρέσει όταν πίνω ζεστό καφέ το χειμώνα, να τις κρατώ στα χέρια μου και να χαζεύω τς λεπτομέρειες! Χαλαρωτικό ! 😉
    Ο Γουίνι είναι εκτός συναγωνισμού! 😀

    @ Μαριλένα μου, στο σχολείο είναι βάλσαμο για τα μάτια το θαλασσί της! Αγαπημένο χρώμα βλέπεις! Ο Γουίνι είναι πολύτιμος και τον χαίρομαι στο σπίτι με την άνεσή μου! 🙂 Σ΄ευχαριστώ πολύ! Κι εσείς εύχομαι! 😉

    @ Σταύρο, ακριβώς! 🙂
    Ιδέαν ουκ έχω!

  4. ritsmas

    Και μονο που το σκεφτηκες, ειναι ομορφο, και θα σου ελεγα και ελπιδοφόρο Ρενατακι μου. Αν ειναι να αποφορτιστείς, αξίζει.
    Εμένα μου αρεσει το τρίτο ποτήρι. Ειναι νομίζω το πιο αισιόδοξο απ όλα.
    σε φιλω και κοιτα να απολαυσεις τη μερα που ειναι λιγο πιο πολυ φθινοπωρινή.
    ριτς

  5. renata Συντάκτης

    Ρίτσα, βοήθησε! Άλλαξα διάθεση!
    Η τρίτη εικόνα με την τέταρτη είναι απ΄την ίδια κούπα-δώρο! 🙂
    Το να ΄χεις καλούς φίλους (όπως ο Γουίνι με τον Πίγκλετ) είναι υπέροχο!
    Καλησπέρα 🙂

    Β.Μ. , δεν πίνω ελληνικό(τούρκικο) καφέ! 🙂

  6. renata Συντάκτης

    Νίνα, ωωωω!! Δώρο να υποθέσω? 😀

    Κροτ-άκι μου, μια χαρά είναι ο Γουίνι! Αλλά αν σκοπεύεις να μου κάνεις δώρο κούπα με τον Εμίλ, δε θα πω όχι! 😆

  7. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, ευελπιστώ να προορίζεται για μένα η δεύτερη! 😛

    Αλεπού, καφέ με ποντίκια? Ενδιαφέρον 😆

    Ζουζούνα, δεν ‘ν’ κακή (ως ιδέα)! 😀
    Σίγουρα το χρειαζόμαστε καμιά φορά! 😉 Φιλιάά

  8. melomenos

    πήρα πάσα το παιχνίδι από την ζουζούνα
    και πέρασα να δω και τι βλέπω;
    η κουπίτσα του winnie 😛
    τώρα τι θα βάλω εγώ?

    ευτυχώς που έχω τις νεραϊδίτσες!!!
    καλό σου βράδυ

Σχολιάστε

