Γλυκιά ξανθομαλλούσα

Το πιο όμορφο κοριτσάκι του κόσμου-για μένα- έχει γενέθλια σήμερα! Ήρθε στη ζωή μας πριν δυο χρόνια και την άλλαξε εντελώς!

Ζούσαμε μέσα στη θλίψη για τον αγαπημένο μας που χάσαμε, μη μπορώντας ακόμη να συνειδητοποιήσουμε πως ζούσαμε χωρίς. Σπρώχνοντας απλά τις μέρες να περνούν. Και να! ένα τόσο δα πλασματάκι, δυο χρόνια μετά, ήρθε να μας φωτίσει τη ζωή και να μας κάνει να χαμογελάσουμε ξανά!

Κι εγώ ξανάζησα το μεγάλωμα ενός μωρού μετά τον ανιψιό μου (ο λατρεμένος μου 😉 ). Κάθε βδομάδα που ερχόμουνα έβλεπα πόσο άλλαζε και τα καινούρια καμώματά της. Μ’ έμαθε κι αυτή και δεν έκλαιγε πια. Δεθήκαμε πέρσι το καλοκαίρι όταν ήρθα να μείνω μόνιμα εδώ. Όλο τα πρωινά του περσινού χειμώνα τα περνάγαμε μαζί και όταν με πρωτόπε «σία« έλιωσα!

Τώρα όταν έρχεται και λείπω, με ψάχνει:«Βου(λ)ίτσα μου? Πού ΄ναι (η) Βου(λ)ίτσα μου?»

Το τι τσαλίμιαα μας κάνει! Τι κόλπααα! Και τώρα πια που πήρε και λέει το στόμα της, εμείς κοιτάμε το θαύμα σα χαζοί κάθε φορά! Και είμαστε ευγνώμονες και ευχόμαστε όλα τα παιδιά στον κόσμο να ΄ναι γερά, καλότυχα κι ευτυχισμένα!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ! 😀

Υ.γ. Με το τραγούδι αυτό τη νανούριζα όταν ήταν μηνών. Γιατί είναι λαμπερό, σαν τη Μάγια, το αστεράκι μας!

51 thoughts on “Γλυκιά ξανθομαλλούσα

  1. thalasini

    Χρονιά πολλά και ευτυχισμένα στην πιο γλυκιά ξανθομαλλούσα!
    Φιλιά πολλά και στη «σια» της , να είναι πάντα γερή και δυνατή για να τη προσέχει και να παίζει μαζί της!!
    🙂 🙂 🙂

  2. renata Συντάκτης

    Γλυκοπατατονατασάκι μου, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές! Κι εσύ με το καλό χαζοθεία ξανά , οσονούπω! 😉 Οκ, έχει και τον tweety πάνω! 😀

    Τρελοτουρίστρια, σ΄ευχαριστώ!Αμήν! 🙂

    Τασούλα μου, με το ζόρι συγκρατούμαι να μην το πλακώνω στα φιλιά και στις δαγκιές! 😉 Σήμερα όμως δεν την γλυτώνει! 😀

    Φάβα μου, σ΄ευχαριστώ! Είναι η χαρά μας κυριολεκτικά με τα τσαλίμια της! 😉

    Θαλασσινή μου, σ΄ευχαριστώώ πολύ! 😀 Πρώτα απ’ όλα να ΄ναι καλά το μικρό μας και τ’ άλλα δυο τα πιο μεγάλα! 😉

  3. renata Συντάκτης

    Αλκυόνη μου, σ΄ευχαριστούμε! 🙂

    Τασσούλα, μα είναι φυσικό!! 😉 Τέτοια κούκλα που ΄ναι! 😀

    Σωτήρη, αυτή είναι η επιθυμία μας! Σ΄ευχαριστώώ πολύ! 🙂

    Σίγμα-ταυ, σ΄ευχαριστώ! Μακάρι! 🙂

    Εβελίνι μου, ευχαριστώ e-ανίψι μου! 😉
    Το κουκλάκι έλεγε σ’ όποιον ερχόταν: «Έχω γενέχλια»! Ξετρελάθηκε με μια κούκλα- της νονάς δώρο- που τσουλάει και απαντάει στο τηλέφωνο! Φιλιάάά

  4. ritsmas

    ναναι γερό και ευτυχισμένο το μωρό. Κι εσεις μαζί του. Κι εσεις. Μεσα απο τα μάτια του, μέσα από το χαμόγελο του, μεσα απο τα τσαλιμια του η ζωή γίνεται σπουδαία, δικαιη, φωτεινή

  5. aaduck

    Μα τι μαλλί, τι νάζι, τι γυαλί, τι χαμόγελο!
    Σαν σταρ του σινεμά!

    Να είναι ευτυχισμένο το πιτσιρδόνι! Και καλά τα λες, πώς γινόταν πριν από εκείνην, ε, πώς;

  6. renata Συντάκτης

    Ρίτσα μου, αυτό θέλω πάνω απ’ όλα! Να ΄ναι καλά και οι 3 αγάπες μου! 🙂 Να γεμίζουν τη ζωή μας! 😀

    Παπί μου, είναι η προσωπική μας σταρ! 😉
    Αν και το χωρίς πήγαινε αλλού, όντως δεν μπορώ και δεν θέλω να θυμηθώ πως ήμασταν πριν έρθει το αστεράκι μας! 😀

  7. renata Συντάκτης

    Ευχαριστώ βρε! Με το καλό κι η κόρη σου! 😉

    Η «αδυναμία» σου (η πρώτη μου ανιψιά που΄ναι μια πολύ όμορφη δεσποινίδα για όσους δεν ξέρουν) έχει γενέθλια στις 18/6. Πέρασαν! 😛

  8. aeipote

    Πολλά πολλά Χρόνια Της Καλά, λοιπόν. Να είναι, πάνω απ’ όλα, υγιής και να είναι πάντοτε μια πηγή χαράς γι’ αυτούς που την αγαπούν κι αυτούς που αγαπάει.

  9. renata Συντάκτης

    Αλού, κι εγώ το βλέπω. 😉 Του πατέρα της παθαίνει κάτι η καρδιά του, όταν του το λέμε! 😛

    Λαχανάκι, ευχαριστώώ! 🙂

    Κωστή, μακάριιιι! 🙂

    Αείποτε, ευχαριστώ θερμά για τις ευχές! 🙂

    Διαστήματα, ευχαριστώ! 🙂

  10. renata Συντάκτης

    Αγριοκέρασο-ζουζούνα, ευχαριστώ! Κι εσύ χαζοθεία ε? Πολύ χαίρομαι! 😉

    Μαριλένα μου, μακάρι όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν!

    Σήμερα το μεσημέρι την πρόσεχα για 1,5 ώρα,γιατί είχε η μαμά της μάθημα! Την κοιτούσα που κοιμόταν και την καμάρωνα! Μόλις ξύπνησε και μου έσκασε χαμόγελο απογειώθηκα!! 😀

  11. Marina

    Να σας ζήσει, να τη χαίρεστε. Πές όμως στον μπαμπά της καλού κακού ν’αρχίσει να λαδώνει το ντουφέκι. Οι χαμογελαστές κουτσοδόντες κλέβονται απο ερωτευμένους ΝΩΡΙΣ.

  12. renata Συντάκτης

    Νατασάκι μου, εννοώ στην ομορφιά βρε! 😉 Φιλιά

    Στέφυ μου, είναι ο μήνας τέτοιος!! 😉 Ευχαριστώώ!Φιλιάά

    Μαρία, σ΄ευχαριστώ πολύ! 🙂

    Μαρίνα, ευχαριστώώ! 😀 Έτοιμο το ΄χει από τώρα ! 😉

  13. renata Συντάκτης

    Γυρίσατεεεε? (Πολύ μ΄αρέσει αυτή η ατάκα! 😀 )

    Είναι πανέμορφο, πανέξυπνο, αγγελάκι-διαολάκι μαζί, τσαχπίνα, καμωματού. Αστέρι ! 😉
    Είσαι λοιπόν τυχερή που έπεσες σε ευχάριστο ποστ!Ευχαριστώ πολυ για τις ευχές! 🙂

  14. renata Συντάκτης

    Φεγγαρένια, τη χαίρομαι λέει? Την έχω τρελάνει! 😉

    Μαύρη ντάλια, χαίρομαι που σου ΄φτιαξε το κέφι η μικρούλα μας! Έτσι λειτουργεί και για μας κάποιες φορές!! 😉
    Μοιάζουμεεε? Στο χαμόγελο ίσως!

  15. μούργος

    το ποσο ευκολα καταφερνετε απο λαχαναγορα να το κανετε μαιευτηριο ειναι ταλεντο τελικα!!
    το προτιμω ετσι!
    πολυ καλυτερα!
    να σας ζησει η ανηψουλα!! 😀
    (το ιδιο σχολιο θα το αφησω σε ολα τα αναλογα ποστ με ελαχιστες διορθωσεις)

  16. renata Συντάκτης

    Μούργε, ευχαριστώ! Το ποστ είναι δω 3 μέρες, δε βλέπεις την ημερομηνία? 😀
    Όσο για το πως τα καταφέραμε, έτσι είμαστε εμείς! Ευέλικτες! 😛 😛 😛 😛

    Αμ το κατάλαβα πως βαριέσαι που ζεις! 😆 😆 😆

  17. renata Συντάκτης

    Είναι κούκλα και το ξέρει! Θηλυκό με το νάζι της και τα σκέρτσα! 😀
    Τώρα πια έχει μάθει και την Σταχτοπούτα απέξω να τη λέει! 😉
    Σ’ ευχαριστώ, μαγικό κορίτσι! 🙂

Σχολιάστε

