Ψιχαλίζει

june1207.jpg…έξω και στέκομαι δίπλα στο παράθυρο ν΄ανασαίνω την μυρωδιά που αναδίδει το βρεγμένο χώμα απ΄τον κήπο. Όταν ψιχαλίζει θυμάμαι γιατί προτιμώ το φθινόπωρο, απ’ όλες τις εποχές.

Θέλω να βγω έξω και να χορέψω, να πλατσουρίσω σαν παιδί κρατώντας ανοιχτό το στόμα να μαζεύω το νερό.Ν΄αφουγκραστώ τον ήχο καθώς θα πέφτουν οι ψιχάλες στα φύλλα και στη σκεπή της αποθήκης. Μακάρι ως το πρωί να συνεχίσει για να με νανουρίσει.

Φεύγω! Πάω να μαζέψω βροχή! 🙂

Xρήστος Θηβαίος «Ας ήτανε να πνιγώ»

27 thoughts on “Ψιχαλίζει

  1. Allu Fun Marx

    Κυρία, κυρία…
    Να πω το ποίημα;
    Να το πω;

    Ποίημα
    (υπόκλιση)

    Ψιχαλίζει ψιχαλίζει
    στη μικρή μας την αυλή,
    το φθινόπωρο π΄αρχίζει
    τ’ αγαπώ πολύ-πολύ

    (ξανά υπόκλιση)

    (Εσύ φταις… Τι το ήθελες το «σαν παιδί»; )

  2. γλυκοπατατονατασσάκι

    Εγώ είμαι πιο μεγάλο παιδί, κυρία…( καλά, και μικρό που ήμουν, Ελύτη διάβαζα… 😉 )

    » Mε τις πρώτες σταγόνες της βροχής σκοτώθηκε το καλοκαίρι, μουσκέψανε τα λόγια, που είχαν γεννήσει αστροφεγγιές, όλα τα λόγια που είχαν μοναδικό τους προορισμό ΕΣΕΝΑ».

    Φιλιά – καλή βόλτα στη βροχή – να τραγουδήσεις κιόλας! 😉

  3. ritsmas

    Επιτέλους. Ψιλοβρεξε. οχι καποια καταρρακτωδη καταστρεπτική βροχή, Αλλά ειναι το τρυφερό ψιχαλισμα που σε κάνει ρομαντικό, τρυφερό, να θελεις να χουχουλιασεις σε καποια αγκαλια… Η πρωτη φθινοπωρινή βροχή σκότωσε το καλοκαιρι, λεει ο ποιητής, αλλα εμείς ετσι κι αλλιως τόχαμε σκοτώσει προ καιρού
    καληνυχτα

  4. Αγριο - Κερασο - Ζουζούνα

    Εμένα πάλι, δεν μου άρεσε η ψιχάλα. Με ρώτησε που έπεφτε? δεν με ρώτησε. Ημουν έξω και δεν την απολάμβανα διόλου. Νάμουν στη θάλασσα, να κοίταγα απο το τζάμι, μάάάλιστα.
    Νατασάκι, Ελύτης είναι τούτο? το έχουμε ακούσει απο τον Μεγάλο Ερωτικό του Μάνου Χατζηδάκη με την Φλέρυ Νταντωνάκη? Ολα μαζί μου ήρθαν τα ερωτήματα . Φωτίστε με, δεν θυμάμαι τίποτα πιά. Τις καλημέρες μου

  5. Thalasini

    Ομορφες ήταν οι πρώτες στάλες εχτές….. φθινοπώριασε και μ’αρέσει!!

    Φιλιά πολλά

    υγ Σκέφτηκα να σε ενημερώσω για την παρακάτω Ημερίδα:
    » Η Μέθοδος της Δημιουργικής γραφής για τα παιδιά στην εκπαίδευση» Με τον Φίλιππο Μανδηλαρά

    20/10/07 9-14:00 στη Στοά του βιβλίου. Πληροφορίες θα βρεις στο http://www.patakis.gr Εγω ήδη έχω δηλώσει συμμετοχή

  6. renata Συντάκτης

    Να το πεις «μαθητά» Αλλού! Εύγεεε! 😀
    Οκ, «σαν παιδί που ‘μαι κι εγώ» θα συμπληρώνω! 😉

    Μπερδεμενάκι μου, ναιιι ! 🙂

    Πεπόνι, γεννήσαΤΕΕΕΕΕ? 😛
    Τι εννοείς λάτρευεες? Κακία υποψιάζομαι πως θα πεις! 😕

    Νατασσάκι μου, το ξέρωω! 😉 Κι όχι μόνο!Το έχω με τη φωνή του Ψαριανού!! 😀 Αλλά τώρα αυτό μου πάει καλύτερα !;)
    Πάντα τραγουδώώώ! 😀

    Ρίτσα μου, τα είπες όλα με το σχόλιο αυτό! 😉

    Εβελίνι μου, εγώ δεν μελαγχολώ! Η ζέστη με κούρασε φέτος 🙂 Μάκιαα

    Αγριοκερασο-ζουζούνα, μ’ αρέσει να κοιτάω τη θάλασσα και όταν βρέχει! 😉
    Ναι, απ΄τη φωνή του Ψαριανού! Καλησπέρα!

    Φεγγαρένια μου, ανταποδίδω! :**

    Ψιθυράκι, σωστό δυστυχώς! Φιλιάά

    Βασιλική μου, μέσα στους περισσότερους υπάρχει ένα παιδί βρε! 😉 Δεκτή! Σε φιλώωώ

    Λαχανάκι, καλησπέρα! 🙂 Εδώ ψιχάλισε πάλι! 😀

    Θαλασσινή μου, χαίρομαι που κι εσύ νιώθεις έτσι!!
    Πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία! Είναι Σάββατο ευτυχώς! Θα το δω! 😉

    Αύρα, καλησπέρα! 😀

  7. diastimata

    Δεν είναι υπέροχο το φθινόπωρο;
    Το αφιερώνω και σε ΄σένα, λοιπόν (το αφιέρωσα και σε άλλους φίλους, νομίζω ότι ταιριάζει):

    Hand in hand, by Dire Straits:

    The sky is crying the streets are full of tears
    Rain come down wash away my fears
    And all this writing on the wall
    Oh I can read between the lines
    Rain come down forgive this dirty town
    Rain come down and give this dirty town
    A drink of water a drink of wine

    If I been hard on you I never chose to be
    I never wanted no one else
    I tried my best to be somebody youd be close to
    Hand in hand like lovers are supposed to

    As youd sleep Id think my heart would break in two
    Id kiss your cheek Id stop myself from waking you
    But in the dark youd speak my name
    Youd say baby whats wrong ?
    Oh ? here I am baby Im coming back for more
    Im like a wave thats got to roll into the shore
    Yes and if my loves in vain how come my love is so strong ?

    Now you and me go parallel together and apart
    And you keep your perfect distance and its tearing at my heart
    Did you never feel the distance
    You never tried to cross no line
    Now its another dirty river and another dirty scar
    And I dont know whos kissing you and I dont know where you are
    So far from home dont you thing of me sometime

    Sky is crying see the streets are full of tears
    Rain coming down to wash away my fears
    And all this writing on the wall
    Oh I can read between the lines

  8. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, τι ωραία! 😀 Μακάρι για όλους! 😉

    Γοργονίτσα μου, τώρα καλά είναι! (Δε βάζουμε πια τέτοιες εκθέσεις βρε! 😀 ) Αυτό με τις πλημμύρες μάλλον θα μας έρθει αργότερα σε χορταστικές δόσεις! 🙄

    Ελενάκι μου, μήπως επειδή κι εγώ σ΄αγαπώ πολύύύ? 😉 Σμουουουουουουτς!

    Μαριλενομανταρινάκι μου, εγώ το ξέρω «και τα μάρμαρα γυαλίζει»! 😀 Φιλιά

    Διαστήματα, είναι είναι!!
    Αγαπημένοι απ΄την εφηβεία οι «σουλτάνοι του Σουίνγκ»! Το βρήκα και τ΄ακούω! Ναι, ταιριάζει! 😉 Ευχαριστώ πολύύ! 😀

  9. renata Συντάκτης

    Ρίτσα μου, για μας είναι αναίτιος θόρυβος, γι άλλους δεν είναι γιατί ίσως -πέρα απ΄το ό,τι είναι ξενόφερτο το έθιμο- νομίζουν πως διώχνουν με κρότο την κακοτυχία για ν’ αρχίσουν τη νέα τους ζωή. Άλλοι πάλι απλά διατυμπανίζουν το τετελεσμένο του γεγονότος! Όπως ο καθένας νομίζει…

Σχολιάστε

