Don Diego vs El Zorro

405px-mark_of_zorro_1940.jpg

 

Η Ζουζούνα με προσκάλεσε σε νέο μπλογκοπαίγνιο , να γράψω ποιον προτιμώ : Τον γρήγορο και αποφασιστικό (και πανταχού παρόντα) Ζorro, ή τον comme il faut, Don Diego?  (Εγώ, βρε κορίτσια, ως Δον Αλεχάντρο τον θυμάμαι απ΄την τηλεόραση πάντως! )

Ποιο είναι το νόημα, αφού είναι το ίδιο πρόσωπο? Είναι το κλασσικό δίλημμα που αφορά τους ήρωες με διπλή ταυτότητα!

Μάλλον γενικά άπτεται-απ’ ό,τι ξεκαθαρίζει η ίδια– του θέματος πως προτιμάτε τον άντρα,  Δον Διέγο ή Ζόρρο! Ο Δον Διέγο είναι ένας καλοαναθρεμμένος ευγενής που κατέχει καλούς τρόπους και γενικά το «φέρεσθαι» άπταιστα! Λεπτεπίλεπτος, που τρέμει στην ιδέα της σωματικής αντιπαράθεσης,  γλυκούλης -μια χαρά ακίνδυνος φαίνεται- και πάντα μ΄ένα βιβλίο στο χέρι!!

 Ο Ζόρρο απ ΄την άλλη γοητευτικός, μυστηριώδης, απρόσιτος, επικίνδυνος (αλεπού γαρ), πολεμά την αδικία! Οι κοπέλες λιώνουν για χάρη του, αλλά τις αφήνει στα κρύα του λουτρού, καθότι παράνομος και φεύγει βιαστικά!

Εγώ πάντως, κορίτσια, θέλω όλο το πακέτο!  😉  Δεν υποκύπτω σε εκβιαστικά διλήμματα ως γνωστό. Και τον ιππότη στους τρόπους , που ξέρει πως να σταθεί όπου βρεθεί και τον «αγωνιστή» στον κίνδυνο να γίνει αυτός που θα με υπερασπιστεί. Εκεί κρίνεται !

Εξάλλου έχω δει και άντρα «Διέγο»  που έκρυβε πίσω απ΄το προσωπείο του όχι τον Ζόρρο, αλλά το Φρέντι Κρούγκερ και τον Τζέισον μαζί και άνδρα»Ζόρρο», που πίσω απ΄ τη μάσκα ήταν πιο δειλός κι από «Διέγο».

 Για τους νοσταλγούς επάνω είναι το μουσικό σήμα της σειράς που βλέπαμε παλιότερα στην τηλεόραση με πρωταγωνιστή το Guy Williams!

zvega.jpg

Προτιμώ αναφανδόν τον Tyrone Power (στην αφίσα) ή έστω τον Antonio (Banderas  ντε!) στην πρόσφατη εκδοχή , απ’ όπου και το παρακάτω τραγουδάκι!

Beyonce-Alejandro Fernantez «Amor gitano»

 

31 thoughts on “Don Diego vs El Zorro

  1. γλυκοπατατονατασσάκι

    Ευτυχώς που δεν έβαλες τον Αντώνιο (τις έχω έτοιμες τις φωτογραφίες από το μεσημέρι! )

    Δεν θα πω τη γνώμη μου για το θέμα – αφού θα γράψω κι εγώ – αλλά θα πω ότι πολύ μου αρέσει ο τρόπος που το έχεις γράψει – και το σκεπτικό σου σωστό!!! 🙂

    Καλό βράδυ, Ρενατομηλαράκι μου!

  2. renata Συντάκτης

    Νατασσάκι μου, εμ το φαντάστηκα. Τόσες γυναίκες καλεσμένες, οι μισές τον Αντόνιο θα βάλουνε! Ας πρωτοτυπήσω! 😛
    Είχα από χτες το υλικό μαζέψει! (Τα βράδια το μουλάρι κάνει θαύματα! 🙂 )
    Συνοψίζοντας, κούκλα μου, όπως λέει κι ο Στράτος «Και του σαλονιού και του λιμανιού»! 😉 Καλό βράδυ! 😀

  3. Αγριο - Κερασο - Ζουζούνα

    Στην ΕΤ3 έχει Ζορρό κάθε απόγευμα !!! για όποιον γυρίζει νωρίς! Την ίδια σειρά που λες.
    Σωστά τοποθετήθηκες, το «ξετίναξες» το θέμα.
    Θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στον Ζορρό !! τον αυθεντικό άνδρα !!
    φιλιά και καλημέρες
    υ.γ. ‘Οοοοοχι, ο Μπαντέρας δεν μου άρεσε ! μπά !

  4. Ρόδι

    Δον Διέγο και ξερό ψωμί, φταίω εγώ που τους θέλω φλώρους???? Το ζειν επικινδύνως λίγο με αφορά 😉
    Είμαι και καμμένη και φυσάω και το γιαούρτι, αφού.
    Ο Tyron Power ήταν ο έρωτας των πολύ παιδικών μου χρόνων (μετά ήταν ο Τραβόλτα, καμία σχέση). Ο Μπαντέρας πολύ μπρουτάλ μου πέφτει…
    🙂 Καλημερούδια

  5. Thalasini

    Τyron Power;;;;;!!!! Τι μου θύμισες τώρα! Η μητέρα λάτρευε τις παλιές ταινίες κατά συνέπεια και εγώ τις έβλεπα ανελειπώς! Μου άρεσε ειδικά σε μια που έκανε τον Ταυρομάχο.

    Στο θέμα μας.

    Και έγω όλο το πακέτο ψηφίζω…. με κάποιες μικρές επισημάνσεις που θα τις βάλω στο ποστ κατά το βραδάκι μάλλον!

    Φιλιά πολλά!

  6. renata Συντάκτης

    Λαχανάκι μου, ο Δον Διέγο είναι ο άνθρωπος πίσω απ΄τη μάσκα! 😉 Όσο για τον Banderas, τρώγεταιιιι! 😀

    Ζουζούνα, ναι ε? Επέμεινε, αφού τον προτιμάς! 😉

    Ρόδι, είπαμε γούστα είν΄αυτά! 😉 Ήταν πολύ γοητευτικός άντρας, απ’ όσο φαίνεται στις ταινίες του! Ο Banderas δε σου βγάζει καθόλου Διέγο, γι αυτό! 😀
    Λάβε μια πρόσκληση ν΄αναπτύξεις το θέμα σου εκτενέστερα! 😉

    Τασσούλα, λάβε κι εσύ μια! Είσαι του «vivere pericolozamente» βλέπω! Ο Σταύρος το ξέρει? 😀

    Allou, καθόλου! 😀 Ειδικά για ους άντρες πρότεινα να το κάνουμε Celine ή Catwoman ? 😉

    Αύρα, εύγε, κούκλα μου! 🙂

    Θαλασσινή, κι εγώ τις λατρεύω! 😉 Θα χαρώ να τις διαβάσω! 🙂

    Μαριλένα μου, φχαριστώώώώ! Κούκλα μου, με σκλάβωσες! 😀 Ελήφθη και παίζει συνεχώς! 😉
    Φιλιάάά

  7. renata Συντάκτης

    Τασσούλα, άγιοοος!Με κατανόηση! Μπράβο του! 😉

    Αγριοκερασο-ζουζούνα, σε ειδοποίησα καλέ στο ποστ της πρόσκλησης! 😉

    Θαλασσινό νεκταρίνι, άξιαααα! Πολύ μ΄άρεσε η καντάδα του! 😀

  8. renata Συντάκτης

    Ρίτσα μου, καλησπέρα! Πάρε όσες ανάσες χρειάζεσαι και ξεκουράσου! 😀 Φιλιάάά

    (Μην ξαναπείς πως θα υποβάλεις σέβη σ’ εμένα! Με κάνεις και ντρέπομαι! 😳 )

  9. renata Συντάκτης

    Μανταρινομαριλενάκι μου, και πάλι ευχαριστώ! ; ) Καλό βράδυ και φιλιά στις κοριτσάρες σου! 😀

    Ρίτσα μου, έχεις καλή δασκάλα! Αστέρι θα γίνεις! 😉

  10. renata Συντάκτης

    Ναταασάκι μου, ναι εσύ στην προκειμένη περίπτωση! 😉 Κι ο καθείς που μας κάνει να μαθαίνουμε! 🙂

    Καλησπέρα! (11 και 20 χτες βράδυ ό,τι είχα αποκοιμηθεί! 😉 )

  11. renata Συντάκτης

    Κερασένια μου, πες της το καλέ!
    Αλλά μπορείς να γράψεις πως δε σ΄αρέσει και να μιλήσεις για άλλον ήρωα. Στης Μαριλένας π.χ. το κάναμε του csi! 😉

  12. renata Συντάκτης

    Θαλασσομπερδεμένη μου, κι εσένα? Και της Μαριλένας! 😉
    Καλά κι εγώ δεν κόβω και φλέβες για πάρτη του! Απλά τρώγεται! 😀 Φιλιάά

    Ρόδι μου, αν δε θες δεν είναι απαραίτητο! Αν πάλι μπορείς γράψε γιατί προτιμάς τους «Διέγο» ! 😉 Φιλιάά

    Κλέλια (μα τι ωραίο όνομααα!), εγώ ευχαριστώ για τη μουσική σου όαση! 🙂
    Αχ! Βάρβαβο πολύ τόσο πρωινό ξύπνημα! Καλή ξεκούραση λοιπόν!!

  13. renata Συντάκτης

    Παπί μου, εννοείται! 😉 Γι αυτό να ΄ναι λίγο απ’ όλα βρε! Να ΄ναι Διέγο τρυφερός χωρίς να ‘ναι δειλός και Ζόρρο ως υπερασπιστής, αλλά να μένει μαζί μας! 😀 😀 😀

  14. Παράθεμα: Κιθαρίστας ή Ντράμερ; « Απολαύστε υπεύθυνα - Enter at your own risk

Σχολιάστε

