Αρχή φθινοπώρου

Η βδομάδα φτάνει στο τέλος της, το φθινόπωρο στην αρχή του κι εγώ στη δουλειά. Απ΄τη Δευτέρα ξανάρχισε το πρωινό ξύπνημα. Συνήθισα ένα καλοκαίρι να κοιμάμαι κατά τις 2 και να ξυπνάω αργάμισι. Τώρα σε μια βδομάδα πρέπει να προσαρμόσω το ωράριο ύπνου. 😦

Ψιλοχάθηκα απ ΄τα μπλογκς τούτη τη βδομάδα, αλλά άξιζε τον κόπο. Είδα την παράσταση της «Ηλέκτρας» την Κυριακή εδώ. Στο θέατρο δεν χώραγε καρφίτσα. Ήταν ε κ π λ η κ τ ι κ ή ! Διαβάστε στην αλεπού.

Πριν καλά καλά ξεδιαλύνουν οι εντυπώσεις την Τρίτη το βράδυ βρέθηκα στο Ηρώδειο για την συναυλία του Zbignew Preisner που παρουσίασε το έργο του «Silence, Night and Dreams » στο πρώτο μέρος και στο δεύτερο μέρος συνθέσεις που έγραψε για τις κιν.ταινίες του Κρ.Κισλόφσκι . Πέρασα υ π έ ρ ο χ α! Άξιζε η αναμονή στις ουρές κι ο ποδαρόδρομος μετά μέχρι να βγούμε Θησείο για ταξί. 😉

Δείτε εδώ .

Πλέον προετοιμάζομαι ψυχολογικά για την Κυριακή , που θ΄απαντήσω κάποια αγαπημένα λαχανικά και φρούτα . 😀

Υ.Γ. Τα σχετικά με το σχολείο και τη «Χωχαρούπα» στο επόμενο ποστ! 😉

39 thoughts on “Αρχή φθινοπώρου

  1. aeipote

    Όποιος ανοίγει πολλά «παράθυρα» την πατάει. Ακούει τον Χατζηνάσιο στο πιάνο και κάνει υποθέσεις. . .
    Αλλά και η σιωπή μουσική δεν είναι κάποιες φορές;

  2. Ρόδι

    Join the club! Το πρωινό ξύπνημα κι εμένα μου έπεσε βαρύ!
    Μακάρι να είχα κι εγώ χρόνο για όλες αυτές τις ωραίες παραστάσεις… αχ! Την Ηλέκτρα την έχασα, ελπίζω στην Ανδρομάχη 🙂

  3. Manos S.

    Είμαστε οι δύο χαμένοι…
    …αν και το ωράριο μου εμένα πλέον αρχίζει στις 7 παρά(το πρωί) και τελειώνει στις 9+(το βράδυ)!

    Κατά τα άλλα…προετοιμάσου ψυχολογικά, για να αντέξεις!!!

  4. Αγριοκερασο-Zouzouna

    Kαλό ότι μας «αλλάζει» τον ορίζοντα. Κυρία παρακουμπάρα, για περάστε κι απο εμάς. Κουφέτα δεν έχει, αλλά δεν θα σας κακοπέσει το μποστάνι μας!
    Ετσι, ε? συνάντηση με φρούτα και λαχανικά. Καλέ μήπως να σκεφτούμε μία μεγαλύτερη? Με πολλούς και «ξεχωριστούς»? Συνάντηση λέω. πολλοί πολλοί μαζί. Για μια πρώτη «οπτική επαφή». Ε? τι λέτε????

  5. Manos S.

    Βαπτιστήρι αγριοκέρασο, δεν έχουμε «συνάντηση» ακριβώς… θα κάνω ΤΗΝ ΤΙΜΗ στη 40αρα + κυρία ρε-νατα να την συνοδεύσω στο θέατρο… και επειδή είναι επικίνδυνο για εναν νέο και ΩΡΑΙΟ άντρα να βγει μόνος του με μία 40ΑΡΑ, θα έχω μαζί μου την αδερφή μου και τον γαμπρό μου…ΓΙΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ!!!!

    Βασιλική αυτό με τη ζήλεια έλεγξε το! Και ευτυχώς που είσαι μακρια… δυο-δυο δεν θα σας αντέξω…

  6. renata Συντάκτης

    Αείποτε, το χρειαζόμουν γιατί με περιμένει μια σχολική χρονιά γεμάτη προκλήσεις. 😀
    Καμιά φορά η σιωπή είναι η καλύτερη μουσική! 😉 Καλό σας απόγευμα!

    Τασσούλα, ίδωμεν… Φιλιάάά

    Νατασάκι μου, γιατί καλέ? Ψέματα λέω? 😉

    Ρόδι, κι εσύ ε? Κουράγιοοο! 🙄

    Πεπόνι, τι την ήθελες μόνη της τη φράση την πρώτη? 😀 Ωχ! ωχ! ωχ! 😛

    Συγγραφεύ μας, ευχαριστώ! Καλώς ήρθατε! Δυστυχώς εγώ σχόλιο δεν μπορώ να σας αφήσω! 😦

    Μαριλένα, λες? 😀 Έτσι πιστεύω κι εγώ! 😉

    Πεπόνι, μην τσιμπάς! 😉

    Ζουζούνα 🙂 Εγώ μια αγορα-μπλογκ-ο-φοβία την έχω πλέον . Οψόμεθα…

    Βασιλική μου, αντέχω! 😉 Φιλιάά

    Πεπόνι, άει χάσου! Δεν έχω ανάγκη συνοδείας! Κατέβα απ ΄το καλάμι σου! 👿
    Εσύ παρακάλαγες για εισιτήριο, αν θυμάσαι! 😛

    Βασιλική, μη δίνεις σημασία! 😉

    Νατάσα και Μάνο, εδώ βρήκατε να κάνετε chat? 😛

    Ζουζούνα, δεν έχω πρόβλημα με την ηλικία μου! Μ’ ένα παλιο-ψωνισμένο-πεπόνι έχω! 🙂

    Πεπόνι, ΟΥΣΤ!

    Λαχανάκι μου, μην είσαι ανυπόμονο!!

    Αλεπού, τώρα πια δε θα ντρέπομαι! 😀

    Φιλενάδα, δίκιο έχεις! Όρεξη, υπομονή και κουράγιο να ΄χουμε! 😉 Φιλιάά

  7. BeBe

    Καλή αρχή ρενατένια μου και μην αγχώνεσαι, θα το συνηθίσεις πάλι το πρόγραμμα και τη ρουτίνα..
    Όσο για την λαχανοσυνάντηση, κι εγώ ζηλεύω… 😦
    Μια ντομάτα δηλαδή δεν πρέπει να πηγαίνει σε θέατρα;;;
    Με έβαλε σε εμπάργκο το Πεπόνι ε; ε; 😛
    Φιλί!

  8. renata Συντάκτης

    Bebe μου, τι ζηλεύεις? Πού θα το πνίξω το παλιο-πεπόνι? Σ’ έχω για καλύτερα , κούκλα μου!
    Για κανονίστε να βγούμε οι wannabe Mrs Johnny Depp (Εγώ, εσύ κι η Argy)!Φιλιάά

    Συγγραφεύ μας, όπως κρίνεις εσύ σωστό! 😉 Κάτι μου λέει πως σύντομα θα τα πούμε από κοντά! 🙂

    Ρίτσα, κάθε κατεργάρης στον πάγκο του! 🙂 Μα ναι, μας ανέβασε στα ουράνια με τη μουσική του! 😀

  9. Manos S.

    …πατερούλης βασικά! 🙂
    Έκανα ένα λάθος κι εγώ…
    ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ!!! Σε παρακάλεσαι να μου πάρεις εισιτήριο για σήμερα και εσύ το έκανες! Χίλια ευχαριστώ!
    Αυτό που ξέχασα να σου πω όμως…ήταν να ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ στη Νατασσα… 😛 (καινούριος κύκλος επεισοδίων αρχίζει 🙂 )

  10. renata Συντάκτης

    Πεπόνι, αφού γλύτωσες το πνίξιμο, μη μιλάς καθόλου! 😛
    Εννοείται πως χάρηκα πολύ που σας γνώρισα και τους 3! 😀

    Εβελίνι μου, ήταν μαγείααα! Κι αυτός είπε πως χαίρεται πολύ που έκανε εδώ την παγκόσμια πρώτη του έργου του και πως λυπήθηκε για τις φωτιές. Έ χ α σ ε ς !! 😉
    Δλδ δε θα κατέβεςι κατά τις 21 που έλεγες? 😦 Κρίμαααα!

  11. evelina_z13

    Είναι σίγουρο πως ΕΧΑΣΑ… 😦

    Δυστυχώς,τελειώνω στις 22 τα γραπτά κι εκείνη τη μέρα,κατεβαίνει η mother Αθήνα (θα κατεβαίναμε μαζί) και θα επιστρέψει στις 24,οπότε και πρέπει να κρατήσω το μαγαζί… 😦 😦

  12. ritsmas

    Ρενατάκι, έμαθα ότι καπου πηγατε και περασατε ωραια με το Πεπονι και το γλυκοπατατάκι. Χαιρομαι γι αυτό γιατί θα σε βοηθησει να κυλήσει ομαλά η εργασιακή εβδομαδα
    καλησπερα

  13. renata Συντάκτης

    Εβελίνι μου, δεν πειράζει μωρέ! Μη μου στενοχωριέσαι! 😦 Άλλη φορά! 😉 Μάκιααα

    Ρίτσα, ήρθαν εδώ την Κυριακή και είδαμε τις «Εκκλησιάζουσες»! 😀 Μια χαρά ήτανε!
    Καλή βδομάδα! 😉

Σχολιάστε

