Χρεωστούμενα

Πέρσι τέτοια εποχή είχα ανέβει στη φίλη μου στη Μακεδονία (Βέροια). Είχα γράψει κι ένα ποστ γυρίζοντας, αλλά τα κόλπα του blogger τότε δε μου επέτρεψαν φωτογραφίες!

Φέτος πήρα να ευχηθώ το Δεκαπενταύγουστο και μου΄πε πως θα φτιάξουν μαρμελάδα ροδάκινο από βδομάδα και τα κορίτσια της θυμήθηκαν τα περσινά και μ΄αναζήτησαν. Επειδή έχω αφεθεί στην καλοκαιρινή ραστώνη όσο ο χρόνος μου το επιτρέπει (σε 12 μέρες αρχίζει το σχολείο) σκέφτηκα να τις ανεβάσω τώρα! 😉

Έδεσσα-καταρράχτες (οι επόμενες 3 φωτογραφίες )

Νάουσα-Άγιος Νικόλαος-Πηγές του ποταμού Αραπίτσα (οι επόμενες 6)

 

(Η γατούλα, που μοιάζει με τον Τζάνα τον ημιάγριο γάτο μου, έκατσε δίπλα μας χωρίς να ενοχλείται απ΄τα γέλια μας)

Βεργίνα-Μεγάλη Τούμπα (Ενδιαφέρον το ποστ της Ρίτσας εδώ)

 

 

Μαρμελάδα ροδάκινο παρασκευή και αποθήκευση (κρίμα που η ευωδιά δεν περνά απ΄την οθόνη)

52 thoughts on “Χρεωστούμενα

  1. renata Συντάκτης

    Μάνε, η Ημαθία για τα ροδάκινα φημίζεται! Αν δεν έχεις φάει καρπό μόλις κομμένο απ΄το δέντρο να μοσχομυρίζει, δεν ξέρεις τι χάνεις! 😉
    Τη συγκεκριμένη την τίμησαν δεόντως οι παραλήπτες κι ο μεγάλος με ρώταγε προχτές «θα φάμε φέτος φτιαχτή μαρμελάδα?» 😀

    Όσο για τις φωτογραφίες, ευχαριστώ βρε πεπονάκι! 🙂

  2. γλυκοπατατονατασσάκι

    Αγαπημένα μέρη ρενατομηλαράκι μου! 🙂

    να σε ενημερώσω ότι ο κόκκινος Κυριάκος είναι από κει πάνω (Κοζάνη) και έχουμε συγγενείς κι εμείς… πέρσι, δε, πήγα ξανά στη Βεργίνα, και ήταν καταπληκτικό το μουσείο !

    Οι δε καταρράκτες είναι το αγαπημένο του Άκη μου! 🙂

    Και φυσικά ξέρουμε από Ροδάκινα, και φάγαμε, τώρα που πήγαμε προς τα κει, και τη μαρμελάδα εγώ τη μύρισα! 😉

  3. renata Συντάκτης

    Γλυκοπατατονατασάκι μου, μια χαρά μαθαίνω πως είναι η Κοζάνη! 😉 Στη Βεργίνα ένιωσα δέος! 😮
    Πολύ μου άρεσαν οι καταρράχτες και ήθελα να τους δω! Όσο για τη μαρμελάδα, άστα! :mrgreen:

    Γοργόνα μου, ελεύθερα! 😉 Έλαβα και την έκπληξη! Wooowww!
    Επιφυλάσσομαι παρουσίασης όταν το διαβάσω! 🙂 Φιλάκιααααααααα

    Διαστήματα, το ΄χετε όλοι οι Δημήτρηδες να ΄στε λαίμαργοι? 😀
    Ο ανιψιός (Δημήτρης κι αυτός) πέρσι με το κουτάλι την έτρωγε! 😉 Βάζο του κιλού και τέλειωσε σε 15μέρες! 😉 Να ΄χαμε λίγη τώρα! 😦

  4. ritsmas

    Με λυγωσε η μαρμελάδα , γιατί απανω πουμουνα μου δινανε , το ειχαν φτιάξει στον ξενωνα που εμεινα στη Βεργινα από το δενδρο στον κήπο τους κι ειπα να μην το παρω και παχυνω μωρέ. Τι μουκανε ς τωρα;
    Πολυ ωραιες φωτο, πραγματικά δηλαδή και φυσικά σ ευχαριστω για τη Βεργίνα. Σημερα στην εφημεριδα ενας ιστορικός -συγγραφεας από θεσσαλονικη μουστειλε ενα βιβλίο ωραίο, με ωραιο δεσιμο για τη βεργινα και με παρακαλεσε να το μελετησω και ει δυνατόν να το προβάλω.Ειπα μεσα μου, Οχ, μανα μου, ήντα επαθα ; Κι επεσα με τα μουτρα στη δουλειά
    νασαι καλα και ευχαριστώ

  5. confused

    μιαμ μιαμ… καταπληκτικές οι φωτό σου, ειδικά… μιαμ μιαμ… της Νάουσας… μιαμ μιαμ τέλειες… μιαμ μιαμ… ΤΙ ΤΙΣ ΗΘΕΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ ΚΑΛΕΕ? μιαμ μιαμ… σλουρπ! 😳 😀 😛

  6. renata Συντάκτης

    Ρίτσα, σου δίνανε και δεν έπαιρνες? Και μας το λεεες? 😥 Καλό διάβασμα λοιπόν! 😉

    Θαλασσινή μου, ευχαριστώ ! Όσο για τη μαρμελάδα ήταν θεϊκή! Φτιάξαμε 3 δόσεις, περίπου 5-6 κατσαρόλες! 😉

    Ρίτσα, το κάνω πολύ κέφι! Το ΄χα μεράκι απ΄το σχολείο ακόμα, το να τραβάω τοπία! 😉 Άσ’ το πεπόνι, τη βρίσκει να βάζει φυτιλιές! 😀

    Πεπόνι-πoυ-χορεύει, εγώ σ΄εκνευρίζω? Ποιος πετάει σπόντες συνέχεια? Μ΄αναγκάζεις! 😛 😛 😛

  7. renata Συντάκτης

    Μάνο, στα μούτρα σου! 🙂

    Αταίριαστε, την έκανα πέρσι υποχρεωτική τη στάση (Κτελ) 12.30-1 μέσω καύσωνος! Ζεμάταγε η πόλη σας! 🙂 Την επόμενη φορά θα το ΄χω υπόψη! 😉

    Τασούλα, εμείς την φάγαμε σαν κομπόστα! Μοσχοβόλαγε! 😉 Φιλιάά

  8. kyriayf

    τι να πω λιχουδίτσα μου!!!!!
    όλα τα γλυκά σε σένα έρχονται… ως δια μαγείας…

    μαγνήτη έχεις;;;

    (δε μιλάω για τις φωτό!!!! τέλειεεεες….)

    απορία;
    μαρμελάδα- πεπόνι γίνεται;;;;

    😆

  9. laxanaki

    Καλημέρα!!! Το έκανες το θαύμα σου πάλι… φοβερές φωτογραφίες και αυτή η μαρμελάδα…. ποιός σου είπε πως δεν περνάνε οι μυρωδιές στον υπολογιστή??? ήδη έχει φτάσει στη μύτη μου το καραμελωμένο ροδάκινο…
    Με κατέστρεψες… πείνασα από τις 11!!! 😉

  10. renata Συντάκτης

    Αδελφούλα, αφού είμαι γλυκατζού! 😉 Έτυχε πέρσι να ΄μαι εκεί την εποχή της μαρμελάδας! 🙂
    Έχω φάει παγωτό πεπόνι μια φορά πριν χρόνια! Μια χαρά ήτανε! 😉

    Γλυκοπατατονατασάκι ,ακριβώς! 😉 😀

    Λαχανάκι, καλημέρα! Θαύμα θαύμα! Και πού να το δοκίμαζες κιόλας! 😉

    Θαλασσινή, 😆

  11. Allu Fun Marx

    Καλές οι μαρμελάδες αλλά, για να τις απολαύσω εγώ, θέλω και 3 φέτες χωριάτικο φρεσκοψημένο ψωμί.
    Το πανηγύρι των θερμίδων δηλαδή…

    Τα τοπία υπέροχα. Να χορταίνει το μάτι πράσινο και το μυαλό ομορφιά …(Άντε και το στομάχι μαρμελάδα)
    🙂

  12. renata Συντάκτης

    Γοργονίτσα μου γλυκιά, έχω σχολιάσει το πρώτο, τώρα και το δεύτερο! Ωραιότατες επιλογές! 😉

    Α.Φ.Μαρξ, είναι μια θυσία που αξίζει τον κόπο (το να υποκύψουμε στις θερμίδες! 😉 )
    Την Έδεσσα την είχα απωθημένο από τότε που διάβασα το «Συννεφιάζει»! 🙂

    Τρελοτουρίστες, χαίρομαι που υπήρξα αφορμή για ταξίδι! 😀 Να πάτε και στη Νάουσα, θα σας αρέσει πολύ! 😉

  13. ritsmas

    Ρενατα μου, μπορείς να κανεις ντιλιτ αυτές τις μαρμελάδες; δεν αντεχω. Νομιζω ότι θα τηλεφωνήσω στην κυρια στον ξενωνα που έμεινα στη Βεργίνα και θα της πω να μου στείλει κανα βαζο, δυο βαζα….

  14. renata Συντάκτης

    Γλυκοπατατονατασάκι μου, 😉

    Ρίτσα-βανιλίτσα μου, δυστυχώς δε γίνεται! Μ’ αυτές βλέπεις απειλώ το μούργο να κάθεται φρόνιμα! 😉 (Πώς θα τον κάνω μουσμουλομαρμελάδα δλδ! 😆 )

    Αν σου στείλει, κάνε κι από δω πάσα κανένα βάζο! Με πιάνουν κάτι υπογλυκαιμίες τελευταία.. 😀

  15. renata Συντάκτης

    Γλυκοπατατονατασάκι μου, αθώα αθώα!!
    Ούτε μου πέρασε απ΄το μυαλό! Το ΄βαλα στο ψυγείο και το διέγραψα απ ΄τη μνήμη μου!

    Απόψε εξάλλου τη βγάλαμε, όπως λέει και το τραγούδι
    «..στα παραλιακά μπαράκια,
    μπύρες και καλαμαράκια..» 😉

  16. vasilis

    Ρενάτα μου, υπέροχες όλες οι φωτό. ‘Εκανες πολύ όμορφη διαδρομή πέρσυ Στην Έδεσσα έχω μείνει για μήνες (χμχμ πέρασα πολύ καλά), στη Νάουσα εκεί που μου δείχνεις στα πλατάνια έχω κάτσει για πέστροφα από το μικρό ιχθυοτροφείο, στη Βεργίνα επίσης και στην Πέλλα . Όσο για τη μερμελάδα σου, καλές ποσότητες βλέπω, (φαγανή η οικογένεια) και μου αρέσει που τα γυρίζεις τούμπα. 🙂

  17. ritsmas

    Ντρεπομαι μωρε να της ζητησω της γυναικας. Θα πει, βρε για φαντάσου. Δεν εχει ολοκληρη Αθήνα ενα μαρμελαδοποιείο ; Τί να της πεις κι αυτής ; Οσο ήμουν στο ξενοδοχείο της μουλεγε ότι θελει να φύγει μακριά, να γυρίσει στη Γερμανία, να ερθει στην Αθήνα…. τί να πω; Ποτέ κανενας δεν ειναι ευχαριστημένος με αυτά πουν εχει.

  18. renata Συντάκτης

    Βασίλη, κι εγώ φιλοξενούμενη ήμουν και πέρασα καταπληκτικά! 😀
    Όσο για τα βαζάκια τα γυρίζουν ανάποδα μόλις τα γεμίσουν και τα κλείσουν, για να σφραγιστούν! 😉

    Ρίτσα-βανιλίτσα μου, ε ναι! δίκιο έχεις! 😉

    Αρχόντισσα Ναταλία, σε πιστεύω! 😆 😆
    (Αλλά και να ΄θελες, έχουν τελειώσει! 😦 )

  19. Αργυρένια

    πωπω θα χόρτασες διακοπές εσύ ε;;;

    ευτυχώς που δεν έχω πρόσβαση στη μαρμελάδα (μόνο στο ροδάκινο έχω αλλεργία, και να το μυρίσω μπορεί να ψοφήσω!!!)

    μου ‘λειψες, θέλω να σε δω!

  20. renata Συντάκτης

    Αργυρένια μου αχτίδα, είναι περσινές βρε οι φωτο! 😛 Μια βδομάδα -επεισοδιακή -στις Σπέτσες πήγα μόνο! 😉
    Κι εμένα μου΄λειψες πολύ!! Πάρε τηλέφωνο βρε, τερατάκι μου! 😉

    Πεπόνι-που-χορεύει, ΕΚΕΙΝΟ το ροδάκινο, να δεις τι αλλεργία που έχει σ’ ΕΝΑ πεπόνι-ψωνισμένο! 😀

  21. karfotos

    Στην Μεσσηνία ξέρουν απο καλό λάδι !
    Στην Ημαθία απο ροδάκινο !
    Εχω φάει «φτιαχτή» μαρμελάδα…εμένα που με βλέπεις !!!
    Ρενάτα, ζεστή κατευθείαν απο την κατσαρόλα είναι όλα τα λεφτά !!

Σχολιάστε

