Dvd-άζω 4

Αυτές τις μέρες επιδόθηκα σε μια αγαπημένη μου ασχολία ξανά! 😉 Ξεκίνησα όταν ήμουν σε περίεργη διάθεση και είδα τις εξής ταινίες :

22m.jpg Goodbye, Bafana :Φετινή ταινία βασισμένη στο βιβλίο του φρουρού του Νέλσον Μαντέλα. Ο Τζόζεφ Φάινς (στον ρόλο του δεσμοφύλακα) δείχνει την μεταστροφή του χαρακτήρα του λευκού φρουρού και πως η γνωριμία του με τον Μαντέλα τον κάνει σιγά σιγά να παύει να θεωρεί αυτονόητο πως όλοι οι μαύροι είναι υποδεέστεροι και τρομοκράτες (την εποχή της ένοπλης δράσης του Εθνικού Αφρικανικού Κογκρέσου). Γνωρίζει τον Μαντέλα στον 6ο μόλις χρόνο κράτησης και μέχρι ν΄αποφυλακιστεί 21 χρόνια μετά τον επηρεάζει βαθιά . Στο ρόλο του Μαντέλα ο Ντένις Χέιζμπερτ, που μου άρεσε πολύ και στο «Far from heaven», πολύ γνωστός ως «Πάλμερ» στο «24».

«Καρδιές στην Ατλαντίδα» : Παρ’ όλο που δεν τρελαίνομαι για 15m.jpgΣ.Κινγκ, εν τούτοις τα νοσταλγικά του πολύ με συγκινούν, όπως το «Στάσου πλάι μου» κι αυτό. Ο Άντονι Χόπκινς υπέροχος στο ρόλο ενός «μέντιουμ», ανθρώπου -με παραφυσικές (?) ιδιότητες- που γνωρίζει τι σκέφτονται οι άλλοι, χρησιμοποιούμενος απ΄τις μυστικές υπηρεσίες, την εποχή του Ψυχρού Πολέμου, που το ΄χει σκάσει και κρύβεται. Το δέσιμό του με τον πιτσιρικά της σπιτονοικοκυράς -που καλύπτει σιγά σιγά το κενό του απόντα πατέρα- και ενός κοριτσιού.

Όπως λέει κι ο συγγραφέας μέσω αυτού : « Όταν είσαι νέος περνάς στιγμές τέτοιας ευτυχίας, που νομίζεις πως ζεις σ’ ένα μέρος μαγικό, όπως θα ήταν η Ατλαντίδα. Μετά μεγαλώνουμε και οι καρδιές μας σπάνε στα δυο. Κι οι ευχές δεν διορθώνουν τίποτα.» Το λάτρεψα!

55m.jpg «Man on the moon» : Ο Τζιμ Κάρεϊ στη βιογραφία του Άντυ Κάουφμαν, ενός Αμερικανού κωμικού με εξωφρενικό χιούμορ. Κατάλληλος στο ρόλο του, βιτριολικός όταν πρέπει αλλά και σοβαρός. Μ΄αρέσει ο Κάρεϊ στις ταινίες που δείχνει κάτι παραπάνω απ΄τις γνωστές κι εύκολες γκριμάτσες του, όπως στο «Τρούμαν σόου» και στο «Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού». Ο κωμικός -το είδος του μάλλον-τον οποίο υποδύεται δε μ’ αρέσει, αλλά ο ίδιος ήταν ταιριαστός κι αξιοπρεπής!

«Ο άνεμος που σείει το κριθάρι»: Η Ιρλανδία στις αρχές του 10m.jpgπροηγούμενου αιώνα (1920) και πως παλεύουν για την ελευθερία τους απ΄τους Άγγλους μια χούφτα Δημοκρατικοί (άνδρες του Ι.Ρ.Α.) . Δυο αδέρφια, ο ένας των λόγων κι ο άλλος της πράξης στη στράτευση για το κοινό καλό κι οι συγκρούσεις τους ένα χρόνο μετά λόγω της συνθήκης, με την οποία η Ιρλανδία έγινε ανεξάρτητη κτήση (εξαιρουμένης της Βόρειας Ιρλανδίας.) Ο πρώτος παραμένει μέχρι τέλους πιστός στις ιδέες για μια εντελώς ελεύθερη Ιρλανδία, ενώ ο άλλος γίνεται αυτός που επιβάλλει την τήρηση της συνθήκης, καταδιώκοντας όσους αντιτίθενται.

Μου αρέσουν πολύ οι ταινίες του Κεν Λόουτς. Ναι, ξέρω,ανήκει στον στρατευμένο κινηματογράφο, αλλά έτσι κι αλλιώς όλοι διαλέγουν πλευρές, ίσως όχι τόσο φανερά. Αυτή η ταινία μου έφερε στο μυαλό την Κατοχή και την μετέπειτα μελανή εξέλιξή της, τον εμφύλιο. Η σκηνή όπου κάποιοι πρώην κυνηγημένοι και κρυμμένοι από μια οικογένεια γυρίζουν και φέρονται με τον ίδιο τρόπο στην ίδια οικογένεια μετά τη συνθήκη, ψάχνοντας τους πρώην συντρόφους τους , διαφωνούντες πια, είναι συγκλονιστική.

28 thoughts on “Dvd-άζω 4

  1. renata Συντάκτης

    Νατασάκι μου, δεν μπορώ να πω πως θα χάσεις αν δεν το δεις! Παρ’ όλα αυτά είναι καλή! 😉
    Καλημέρα 😀

    Doll μου 😛 . Ό,τι μπορώ κάνω! 😆

    Τασούλα μου, είναι πολύ καλός. Στην ταινία κυρίως βλέπουμε το ιστορικό πλαίσιο και την πραγματικότητα απ΄τη μεριά του φύλακα. Να τις δεις! 😉 Καλημερούδια

  2. renata Συντάκτης

    Γοργονίτσα μου, αφού διάβασες το βιβλίο βρε πριν γίνει ταινία η δεύτερη!! 😉 Είναι πολύ καλός ο Χόπκινς! 😉

    Κερασένια μου, ο καθένας μπορεί διαφορετικά! Μια χαρά είσαι! 😉 Φιλιάάά

    Λαχανάκι, μ’ άρεσε πολύ! Παίζει κι ο Κίλιαν Μέρφυ εξαιρετικά! 😉

  3. QueenElisabeth

    Κάτι σε πιο ελαφρύ δεν μας βρίσκεται; Θέλω κάτι ανάλαφρο, με καλό (και όχι κουλό) χιούμορ που να μην είναι όμως η κλασσική αμερικανιά.
    Καμιά πρόταση;

    (τις 1,2,4 που αναφέρεις θα κάτσω να τις δω όταν με πιάσει το πιο σοβαρό μου προς τον Οκτώβρη)

  4. renata Συντάκτης

    Athens_blog_stories, σ’ ευχαριστώ!
    Tip:Στο διαδίκτυο δε γράφουμε με κεφαλαία, παρά μόνο αν θέλουμε να δείξουμε πως φωνάζουμε! 😉

    Λαχανάκι, σήμερα πήζω στις ετοιμασίες για ταξίδι! 😦 Σόρυ!

    Μεγαλειοτάτη μου, πρέπει ν΄ανατρέξεις σε παλιότερα ποστ σαν κι αυτό ! Φοβάμαι πως μόνο ψυχοπλακωτικά βλέπω! 😉

  5. renata Συντάκτης

    Θαλασσινή μου, κι εσύ κολλημένη με τον «Τζακ Μπάουερ» και το «24»? Α πα πα! 😀
    Μου πήρε 2 μέρες να θυμηθώ πού τον είχα ξαναδεί ! 😛 Κι η τελευταία βρε, αξίζει! 😉

  6. Marina

    Αμα δεν δείς και καμμία cult ταινία το καλοκαίρι..τον χειμώνα δεν προλαβαίνουμε!!
    Φοβερή η ηθοποιία του Χόπκινς, ο ρόλος του έπεφτε κουτί. Και παρόλλο που δεν είσαι fan του Σ. Κίνγκ, εν τούτοις βρήκε τρόπο και σε άγγιξε. Απίθανος.

    Το Ιρλανδέζικο το είδα και εγώ αλλά με στενοχώρησε που ο καλός της ιστορίας ντουφεκίστηκε. Οι καλοί ποτέ δεν πεθαίνουν. Ετσι τουλάχιστον λένε τα παραμύθια που μας μεγάλωσαν έτσι δεν είναι?

  7. renata Συντάκτης

    Δάσκαλε, η ερμηνεία του μου άρεσε. Στο «Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού» δε τον λάτρεψα! Απλά χρειάζεται ταινίες που να εκμεταλλεύεται όλες του τις δυνατότητες! 🙂

    Μαρίνα μου, είναι εξαιρετικός πραγματικά!

    Όσο για τα παραμύθια, μας κατέστρεψαν, γιατί πολλά λένε που δε γίνονται! 😦 Κι εμείς ζοριζόμαστε περιμένοντας να τα ζήσουμε, μέχρι να βρούμε τον τρόπο να γράψουμε το δικό μας παραμύθι! 😉 Φιλιά

  8. renata Συντάκτης

    Πεπονάκι, έτσι! Για την ακρίβεια, λέει γράψε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, Αλλιώς ΤΗ ΒΑΨΑΜΕ! 😀

    Ελληνίδα μου, ευχαριστώ! 😉 Φιλιάά

    Whispering planet, έγινε! ¨)

  9. Manos S.

    Μετά θα μου λες πως στη λέω!!! Εγώ φταίω; Λέει πολλά το τραγούδι, λέει χανόμαστε, τη βάψαμε κ. α. Προσπαθώ γμτ μου να είμαι «καλός» και με τσιγκλάτε γμτ!!!!

  10. ritsmas

    Ουτε κι εγω μπορώ να δω ταινια για ταινία. Μου φερνουν διαφορες καλες, οπως μου λενε. Αλλα βρε παιδί μου, κουρκούτι αυτό το μυαλό, Πού να πάω να το αλλάξω γιατί θα με απολύσουν στο τέλος με τόση διαρροη πια

  11. kyriayf

    χεχεχε!!!!!!
    αυτό το σχόλιο θα το διαβάσεις στο pc μου!!!!
    χιχιχι!!!

    καλό ταξίδι αδερφούλα!!!!!!!

    και έχεις «δουλειά»…. επειδή το τιβι-κούτι χάλασε και δείχνει μονο… α/μ… θα πάμε στον αδερφούλη μου… μέχρι τον α’ όροφο… να δανειστούμε την δεύτερη 42άρα που έχει…..ξεμεινέμενη από το χαμένο μαγαζί το…
    THOMSON τιμ. αγοράς 2.399€… που πρέπει εγώ να κάνω τον διακανονισμό!!!!!
    γκρρρρρ!!!!!
    και θα απολαύσουμε ντιβιντιά πολλά… αφού μου έχει χαρίσει ενισχυτή για home- theater!!!!και ηχεία!!!!

    ΕΛΑ!!!!!!

    φιλιά
    🙂
    🙂
    🙂

    !!!!

  12. renata Συντάκτης

    Βασίλη, να δεις! Αξίζουν! 😉 Καλό βράδυ!

    Πεπόνι-που-χορεύει, εγώ αυτήν την έκφραση προτιμώ! 😀 Επίσης είσαι «τραβάτε με κι ας κλαίω!» 😛

    Ρίτσα, ε όχι και κουρκούτι μυαλό! Τα παραλές! 😉 Αρκεί να βρεθεό όρεξη! 😉

    Αδελφούλα, έφτασα! και σου απαντώ! 😆
    Χαρά μου να βοηθήσω! Ουάουυυυυυυ! Με περιμένει μαραθώνιος δλδ σε χλιδάτη οθόνη! Γουστάρωωω! Τα φιλιά θα στα δώσω προσωπικά! Πάω να δω το ποστ που ανέβασες, ατιμούτσικο! 😉

  13. renata Συντάκτης

    Μα είναι! Και πολύ άξιος! 😉

    Τον παρακολουθώ από τότε που έπαιζε με την ομάδα των αδερφών Γουέιανς , στο «Living colour», ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα χρόνια πριν (ελέω sevenX)! 😉

Σχολιάστε

