Isola di Spezzie 2

Παραλία της Αναργύρειου & Κοργιαλένειου Σχολής

 

Χώρα-Ηλιοβασίλεμα

 

Βρέλλος

Εργαστήριο στο παλιό λιμάνι

Εσωτερικό εργαστηρίου

Ταρσανάς (Παλιό λιμάνι)

Νέο σκαρί

Μπαράκι

Η πιο επιτυχημένη απ΄τις επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες απόπειρες

 

Η τελευταία μέρα μας στις Σπέτσες ξεκίνησε ζόρικα, αλλά τέλειωσε ωραία. Ξεκινήσαμε να δούμε και την άλλη πλευρά του νησιού, την παραλία της Αγ. Παρασκευής ειδικά, αλλά εκείνη τη μέρα χάλασε το λεωφορείο. Είπατε τίποτα? Με τόσους διαόλους να εξακοντίζονται, πώς να μην πάμε κι εμείς κατά κει?

Το απογευματάκι όμως , απ΄τη χαρά που θα φύγουμε και θα ηρεμήσουμε κι επειδή ο γαμπρός μου άκουγε όλα τα παράπονα της μαμάς μαζεμένα και μας είχε αφήσει στην ησυχία μας, είχαμε ανεβασμένη διάθεση και επιδοθήκαμε σε φωτογραφικά όργια.

Το θέμα ήταν «ελληνικές ταινίες με τους πρωταγωνιστές διακοπές στα νησιά» κι αρχίσαμε ν΄αναπαριστούμε σκηνές. Εγώ ας πούμε την είδα Μαίρη Χρονοπούλου τραγουδώντας «τόσα καλοκαίρια μου ΄χαν φύγει από τα χέρια», ήμουν γελοία και το χαιρόμουν εκτονώνοντας την ένταση. Ανέβηκε η διάθεση, δε μ’ έλεγε ο πατέρας μου για το τίποτα «θέατρο» μικρή. 😉 Επακολούθησαν σκηνές απείρου κάλλους με αποκορύφωμα η οικογένεια της αδερφής μου να παριστάνει τοτέμ απ΄τον Λούκυ Λουκ. Καμιά σχέση με το θέμα, ξεφύγαμε εντελώς! Οικογενειακός ο κάλος! 😀

Το βράδυ ευχαριστηθήκαμε βόλτα στο παλιό λιμάνι , όπου εγώ επέμενα πως έχω βρει το «Κασσανδρέικο» , απ΄την «Τζένη Τζένη»! 😉 Πολύ μου άρεσε όταν βρήκαμε τον ταρσανά . «Ο καθένας άνθρωπος είναι ένα καράβι, που θαλασσοδέρνεται βράδυ πρωί» άρχισα να τραγουδώ. Η απειλή απ΄τ΄ανίψια πως θα με μαζέψει η κλούβα (απ΄το Δαφνί , η συνήθης δλδ) δεν έπιανε κι εγώ ακάθεκτη! 😉

Στο γυρισμό πήραμε μια άμαξα , όπου γίναμε παστοί . Παρ’ όλα αυτά σε μια στιγμή κοιταχτήκαμε με την αδερφή μου σκεφτόμενες το ίδιο πράγμα: θυμηθήκαμε τη γνωστή σκηνή με την Αλίκη και θέλαμε να την αναπαραστήσουμε. Στα πρώτα 2′ ήταν καλά, αλλά στην στροφή παραλίγο να πέσω απ΄την άμαξα και να σκάσω σαν καρπούζι. Εννοείται πως συνεχίσαμε να γελάμε. 😉 Για να παρηγορηθούμε για τη λαχτάρα, φάγαμε ένα τεράστιο παγωτό η καθεμιά, για να συνέλθουμε! 😛

Ευτυχώς τις επόμενες τρεις μέρες τις πέρασα παρεΐτσα με ένα καταπληκτικό πλάσμα στη Νήσο, την one of a kind Diva , μόνο που κουβάλησα λίγη απ΄τη γκαντεμιά μαζί μου. Πολύ διάβασμα , εγώ εντρύφησα στ΄αστυνομικά εννοείται, κουβεντούλα και ηρεμία.Την τελευταία μέρα είχαμε τη χαρά να έχουμε και το Γκουδάκι. Πολύ μου άρεσε και θα ξαναπάω ! 😉

Μόνο αυτά μπορώ ν΄αποκαλύψω. Το τι άλλο διημείφθη, δεν μπορώ να σας το πω, καθώς την τρίτη μέρα με μύησε σε αποκρυφιστικές τελετές αφού πήρα όρκο σιωπής και μ’ έμαθε να κάνω voodoo στην γκαντεμιά μου, μπας και μ’ εγκαταλείψει. 😆

Υ.γ. Είμαι εδώ και σας διαβάζω, απλά δεν ήμουν σε διάθεση να σχολιάσω. Στρώνει όμως!  🙂  Οι βόλτες με το Μπελκάντο κι οι έξοδοι γενικά συνεχίζονται! 😉

 

 

 

 

 

 

28 thoughts on “Isola di Spezzie 2

  1. QueenElisabeth

    Θέλω κι εγώ να πάω στις Σπέτσες…
    Σνιφ σνιφ και παράπονο πολύ!

    Πήγε πρόπερσι ο κόμης και μας έφερε κάτι καταπληκτικά πραγματάκια με ζωγραφιστά πλοία (όπως αυτό στη φώτο του Remezzo) και μου έταξε την επόμενη φορά ου θα πάει να με πάρει μαζί του αλλά ακόμα…

  2. renata Συντάκτης

    Τασούλα, το φωτογράφισα γιατί μου άρεσε η πινακίδα του. 😉 Ήταν πολύ όμορφη. Φιλιάά 🙂

    Μεγαλειοτάτη μου, να πας θα σ΄αρέσει! 😉 Στο εργαστήριο είχε μια επιγραφή :

    «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ »
    το αγγίζειν τα εργαλεία
    (Το μαχαίρι κόβει χέρι)

    😀

  3. γλυκοπατατονατασσάκι

    Αχ, κι εμένα μ’ αρέσουν οι Σπέτσες…αν κι έχω χρόνια να πάω…
    Το θέμα πάντως δεν είναι που είσαι, αλλά πως περνάς, έτσι δεν είναι;;;

    …και, για να μάθουμε κι εμείς αυτή την τεχνική voodoo, παρακαλώ! 😉

    Καλημέρα Ρενατομηλαράκι μου, φιλιά πολλά!!!!

  4. renata Συντάκτης

    Νατασάκι μου, πάντα αυτό είναι το θέμα! Η καλή παρέα! 😉
    Όσο για την τεχνική voodoo δεν μπορώ να σου πω. Στη Doll, κούκλα μου, απευθύνσου! 😀

  5. sevarose

    ..α ρε τι ωραια περασατεεεεεε,,αχ σταυρουλα μου εχεις το χαρισμα να φτιαχνεις το κεφι ολων …και γω σε περιμενα να μου το φτιαξεις ..φετος ..σνιφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ//

  6. kyriayf

    φωτό 2!!! κάτι μου θυμίζει… (ολίγον εκ του Κατακώλου το «επέστρεφε»)!!!

    σε καταβρέχω με σιρόπι από το βυσσινογλυκό…

    πότε φτάνεις αδερφούλα;;;;

    γιατί θα απάγω την Ελένη με τον Μπίλ… ΤΩΡΑ!!! θα το κάνουμε μαζί… ή μόνη μου;;;;

    φιλιά
    !!!!

    (το «άσπρο» τουτού πότε έρχεται να με «μαζέψει»?????)

  7. aa-duck

    Και όπως λέει και ένα όχι και τόσο παλιό αγαπημένο τραγουδάκι:

    The voodoo, who-do-what-you-dont-dare-to-people
    The voodoo, who-do-what-you-dont-dare-to-people

    Τέλειες και οι διακοπές και οι φωτογραφιούλες, τα αρώματα από τη θάλασσα και το αλατάκι έφτασαν ώς εδώ… όμως στα τραγούδια με ελληνική ταινία και τραγούδι πώς και έμεινε απέξω το »Μια αγάπη για το καλοκαίρι θα ‘μαι κι εγώ;»
    Καλή συνέχεια, λέμεεε 😉

  8. renata Συντάκτης

    Φιλενάδα, κι εγώ το περίμενα. Είμαι καλός καραγκιόζης άμα θέλω! 😉 Του χρόνου! 😦

    Βασιλική μου, καλωσόρισες! 🙂 Και να μην είναι θα γίνουν! 😉

    Θαλασσινή μου, οι συνθήκες φταίνε, όχι εγώ! 😆 Φιλιά, κούκλα μου!

    Αδελφούλα, παντού οι μπουκαμβίλιες κι εγώ άλλο που δεν ήθελα. 🙂 Παρασκευή μεσημέρι , σου ΄ρχομαι! 😉
    Γι απαγωγή μέσα είμαι. Το πολύ να μας μαζέψει παρέα! Χε χε χε!

    Ακάμα, σας ευχαριστώ! Μεράκι μου! 🙂

    Παπί μου, δεν το ξέρω το τραγούδι. Χαίρομαι που σ΄άρεσαν! 😉 Το συγκεκριμένο τραγούδι δε μου βγήκε δυστυχώς! 😦 Ευχαριστώ, καλή μου!

    Γοργονίτσα μου, αυτό κάνω καλέ! Χτες ολοήμερη εκδρομή κι αύριο το ίδιο! Την Παρασκευή ταξίδι! 😉
    Φιλιάάά

  9. CrazyTourists

    Το νησί αυτό έχει γίνει το σπίτι μας!
    Πανέμορφο και πολύ ζωντανό!!
    Το Remezzo να το επισκεφθείτε όλοι, αν και από πέρσι που άλλαξε γκρουπάκι έχει χαλάσει λίγο…

    CrazyTourist2

  10. ritsmas

    Ημουν κι εγω εκεί για δυο μερουλες πριν περασω στο γεματο υγρασία και ζεστη Πορτο Υδρα. Μ αρεσουν οι Σπέτσες κι ετσι όπως εκθέτεις τις φωτο γινονται ακομη πιο ενδιαφέρουσες. Ζεστη ομως κι εκεί !

  11. renata Συντάκτης

    Ρίτσα, είδα και το σχόλιό σου στο προηγούμενο ποστ για τις Σπέτσες και σ΄ευχαριστώ! Μ΄άρεσε πολύ το νησί! 🙂
    Ζέστη πολλή, αλλά ευτυχώς η θάλασσα κοντά. 😉 Να ΄σαι καλά!

  12. vasilis

    Πολύ ωραία η αφήγησή σου ρενάτα μου. Σε ένα νησί συχνότατο προορισμό, έδωσε μια αναγεννημένη εικόνα, του έβαλες ψυχή και το έκανες παλιά ελληνική ταινία. Σα θερινό σινεμά υπέροχο.

  13. renata Συντάκτης

    Βασίλη, μα είναι από μόνο του το νησί πρωταγωνιστής! 😉 Καμιά φορά αυτά που είναι συχνά ιδωμένα χρειάζεται να τα βλέπουμε με άλλη ματιά για να εκτιμήσουμε την ομορφιά τους ξανά! 😉
    Εξάλλου κι εμείς ζούσαμε-πρωταγωνιστούσαμε σε μια γλυκόπικρη οικογενειακή κωμωδία! 😀

    CrazyTourist 2, εγώ σας ευχαριστώ! Κι εμένα! 😀

  14. ritsmas

    Ρενατάκι, ήθελα επίσης να αναφερθώ στις βουκαμβίλιες που σπάνε το λευκό των σπιτιων παντού στις Κυκλάδες. Στη Σίκινο που ημουν τον Ιούλιο ηταν μια πανδαισία καθώς το μοβ και το κοκκινο αγκάλιαζαν τα λευκά σπίτια με τα μπλε -γαλάζια παράθυρα

  15. renata Συντάκτης

    Ρίτσα, μα είναι υπέροχες! Και είδα πέρσι στη Ρόδο πως κι εκεί είναι παντού, έχουν την τιμητική τους! 😀
    Έχω μια φωτογραφία βγάλει στο χωριό της Σέβας, σ’ ένα στενάκι, που πολύ μ΄αρέσει! Δες εδώ! 😉

  16. Marina

    Πανέμορφες οι φωτογραφίες. έχεις μάτι φωτογράφου! Και οι Σπέτσες ωραίο νησί.
    Ξεράθηκα όταν ανεβήκατε στο αμαξάκι, σαν τη Βουγιουκλάκη και γίνατε ψητές! Αλλο το όνειρο και άλλη η πραγματικότητα! Και που να έκανε και το πιπί του το άλογο..εκεί να βλέπατε ή μάλλον να ψάχνατε στεγνό χώρο για να κατεβείτε!

    Χαίρομαι που περάσατε καλά!

  17. renata Συντάκτης

    Μαρίνα μου, σ΄ευχαριστώ! 🙂
    Ήταν αστείο! Μωρέ σ΄όλο το δρόμο βλέπαμε «καβαλίνες»! Μοσχομύριζαν! 😉 Εγώ χαίρομαι που έκλεισε καλά. Γιατί με τη μαμά περάσαμε και ζόρικα!

Σχολιάστε

