Οι αγαπημένοι μου ηθοποιοί

Ο Μάνος με προσκάλεσε να γράψω 5 αγαπημένους ηθοποιούς! Αμ δε! Τον προειδοποίησα, πως οι κανόνες των παιχνιδιών είναι για μένα ελαστικοί. Θα έγραφα αργότερα, αλλά μου έχουν ήδη κλέψει αγαπημένους (η Κροτ) και πρέπει να προλάβω! 😉

 

humphrey_bogart_large.jpg

Boggy: Πολυαγαπημένος ηθοποιός, καθοριστική η ερμηνεία του στην “Καζαμπλάνκα” με την άλλη αγαπημένη μου Ίνγκριντ Μπέργκμαν. Εκπληκτικός στο «Γεράκι της Μάλτας» , στη «Βασίλισσα της Αφρικής» με την Κάθριν Χέρμπορν .Το καθαρόαιμο αρσενικό παλαιάς κοπής! Μια ματιά και φτάνει!

 

deniro0000.jpg

Bobby (de Niro) : Παλιά αγάπη, διαχρονική. Έχω δει όλες του τις ταινίες, μιλάμε περί λατρείας! 😉 Είναι εκπληκτικό πως μεταμορφώνεται απ΄ τη μια στην άλλη . «Οργισμένο είδωλο», «Κακόφημοι δρόμοι», «Ταξιτζής» ,απ’ όπου η κλασσική ατάκα «Are you talking to me?» κι όλα του Σκορτσέζε. Θυμάμαι στο «Ακρωτήριο του φόβου» τρομακτικός αλλά και τόσο μανάρι την ίδια στιγμή! Ό,τι και να παίξει, το βλέπω λόγω αυτού κι ας είναι και κατώτερο απ΄ τα παλιά του.

johnny.jpg

 

Johnny (Depp) : Μακριά του λυσσάρες! Είναι της γενιάς μου, λέμε. Απ΄ την τηλεόραση ως σήμερα. Εξαιρετικός στις ταινίες του Τιμ Μπάρτον, ζήλεψα την τύχη της Ζιλιέτ στη “Σοκολάτα” . Έμαθα πως φιλήθηκε με την Κίρα. Θα της βγάλω το μαλλί τρίχα τρίχα! 👿

 

 

jack.jpg

Jack : «Here comes Johnny!» Εκπληκτικός απλά! Απ΄ το «επάγγελμα ρεπόρτερ» , στο «Πέντε εύκολα κομμάτια», στον «Ξένοιαστο καβαλάρη» τη «Φωλιά του Κούκου» μέχρι και τη «Λάμψη», που την είδα α π ο κ λ ε ι σ τ ι κ ά γι αυτόν.(Τρέμω τα θρίλερ!) Ακόμα και με την τρέλα στο μάτι, είναι εξαιρετικός. Κι ας μην τον τιμούν κάποιες επιλογές του πρόσφατες!

 

 

ingrid.jpg

Ingrid : Την αγάπησα στην «Καζαμπλάνκα», μ΄ άρεσε στο «Νοτόριους», στο «Φως του γκαζιού», στις ταινίες του Ροσελίνι και την απόλαυσα στην «Φθινοπωρινή σονάτα.»

 

 

pt_melina1.jpg

Μελίνα : Χαρισματική. Πέρα απ΄ τις ταινίες της ήταν το απόλυτο θηλυκό προσωποποιημένο. Είχα την τύχη να δω (στο Παρασκήνιο νομίζω) να υποδύεται τη «Μπλανς» . Στο θέατρο δεν πρόλαβα να τη δω, αλλά βλέπω όλες τις ταινίες της.

 

pic_home.jpg

Τζένη : Εξαιρετική! Από τότε που έπαιζε την κακομαθημένη κόρη στις παλιές ταινίες ως το τέλος αγαπημένη. Μετά τη Μελίνα, η κομψότητα, η χάρη και το ταλέντο όλα σ’ ένα! Τοπ στο «Μια τρελή τρελή οικογένεια», «Δις διευθυντής», «Λόλα». Ευτύχησα να την απολαύσω στο θέατρο αρκετές φορές!

Προσκαλώ :

 

 

 

44 thoughts on “Οι αγαπημένοι μου ηθοποιοί

  1. Manos S.

    Πολύ σαφές. Πολύ καλές επιλογές επίσης. Κι έχω να σου προτείνω να δεις το «Skark tale» όπου ο Ντε Νίρο υποδύεται τον κακό (νονό) καρχαρία. Μέχρι και την ελιά στο μάγουλο του έχουν βάλει. Αν θες, το έχω…και κοντά μένουμε σχετικά! 🙂 Άσε που παω ως το «Αττικόν» καθημερινα! 😉

  2. QueenElisabeth

    Τον Τζόνυ θα τον βάλω κι εγώ, έχουμε τσακωθεί και στης BeBe για χάρη του… Όσο για τους υπόλοιπους, εγκρίνονται, εγκρίνονται!
    Όλοι γράφετε με κριτήριο το πόσο «ηθοποιοί» είναι, μόνο εγώ θα τον καταστρέψω τον εμπνευστή του παιχνιδιού με το sequel που ετοιμάζω.
    Χεχεχε… 😀

  3. renata Συντάκτης

    Πεπονάκι, το ΄χω δει! 😉 Όλες τις ταινίες κινουμένων σχεδίων βλέπω! 😳
    Αφού μένουμε κοντά όταν θα ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα, να βρεθούμε παρέα και με την αδερφή σου! 😉

    Μεγαλειοτάτη μου, να σου πω! Είμαι απολύτως «αντικειμενική» για τις επιλογές μου! 😆
    Δεν το ξεχνώ, αφού μετά από αυτό πήρα το θάρρος να σου σχολιάσω! 😉 Το ανέφερα και στης Κροτ! 😀

  4. renata Συντάκτης

    Κροτ, αντί να ντρέπεσαι που μου έκλεψες τον Άντυ (ως αναφορά δλδ) έχεις το θράσος αν ζητάς και το Τζώνυ? ΠΟΤΕΕΕΕΕ!

    Πεπόνι, δεν είσαι σε θέση να διεκδικείς ή ν΄απειλείς! Αν δε γουστάρεις, ξεπαρεού! 😆

    Μάνο, ευχαριστώ βρε! Το ‘φτιαξα! 😉

  5. Ρόδι

    Καλώς επέστρεψες Ρενατάκι! Καλή συνέχεια!
    Πολύ καλές επιλογές, συμφωνώ με όλες. Καλέ είναι ανάγκη αυτούς που ανέφεραν οι προηγούμενοι να τους αποκλείουμε οι επόμενοι;;; Με αγχώνετε τώρα… Απαπα… εντάξει δε θα επαναληφθούμε τραγικά, αλλά δεν μπορεί, σε κάποιους θα συμπέσουμε. Ο Πεπονομπαμπάς θα μας το επιτρέψει, ε;;;

  6. Manos S.

    Ρόδι φυσικά και θα συμπέσετε, αφού κάποιες κυρίες γράφουν 7-8 μέχρι και 12 ηθοποιούς… που να μείνουν άλλοι. Αλλά είναι και λογικό, αφού κάποιοι αγαπημένοι, είναι πολλών αγαπημένοι…!

  7. evelina_z13

    Ψιτ….κορίτσια….ο Johnny είναι δικός μου!Γελιέστε οικτρά!!!
    Ρενατούλα,μου πήρες ήδη δυό επιλογές….αλλά θα τις βρείς και στο δικό μου ποστ,έτσι για να μάθεις!!!

    😆 😆 😆

  8. renata Συντάκτης

    Rόδι μου, φυσικά και δνε πειράζει ν αναφέρεις βρε! 😉 Το πεπόνι πρέπει να χαίρεται γιατί θα ‘γραφα κι όλους της Κροτ! 😆

    Πεπόνι , εγώ δε σ΄έχω διώξει. Εννοώ όταν βρεθούμε και δε σ΄αρέσει η παρέα. Να μην παρεξηγούμαστε! 😉

    Εβελίνι μου, περιορίσου στον Τζακμαν και τον Κέβιν κι άστα αυτά. Μας βλέπω να ξεμαλλιαζόμαστε εδώ μέσα! 🙄

  9. renata Συντάκτης

    Ελεύθερα, Ρόδι μου, αρκεί ν΄αναφέρεις την πηγή! 😉 Κι άμα κατά τύχη-λέμε τώρα- αναφέρεσαι σ΄εμένα , μην ξεχάσεις όλα τ΄αληθινά και κολακευτικά σου σχόλια που θες να γράψεις , αλλά ντρέπεσαι!
    😆 😆 😆

  10. ralou

    Πω πω!
    7 στους 7 ρενάτα!
    Η τέλεια ταυτιση.
    Αρα, δεν διαβάζω τι γράφεις για τον καθένα, για να μην σε αντιγράψω.
    Και δεν με νοιάζει που μου τους πρόλαβες 😉

    Αμα τη επιστροφή.
    Thanks!

  11. renata Συντάκτης

    Κούκλα μου, εγώ σ΄εσένα? 😦 Ποτέ δε θα λεγα ξεπαρεού!
    Επειδή είπες πως έχεις δουλειά κι επειδή θεώρησα πως σ΄είχε καλέσει ο Μάνος και θα σε καλούσε η Νίνα. Αλλιώς θα σας καλούσα και τους δυο! Λάβετε μια από μενα!

  12. Mrs. Johnny Depp

    Παρακαλώ όπως προσέλθετε στην γραμματεία για ένα αυτόγραφο. Αυτό θα έχετε μόνο από τον άνδρα μου. ΧΑ! 😛 😛

    υ.γ. Ρενατάκι μου, όπως καταλαβαίνεις η διαμάχη συνεχίζεται και στο δικό σου ποστ. Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως οι επιλογές σου ήταν εξαιρετικές. Φιλί

  13. renata Συντάκτης

    @Ex-mrs Johnny Depp, δεν φταίω εγώ αν ο Τζόνυ δεν σας το ‘πε επειδή σας λυπόταν, αλλά πλέον είναι all mine! 😈

    Υ.Γ. Bebe μου, δε με νοιάζει. Μη σου πω πως μια βαβούρα τη χρειάζομαι, γιατί είμαι σε περίεργη διάθεση! 😉 Σ’ ευχαριστώ. 🙂
    Κανόνισε με την άλλη , αυτήν λέω που νομίζει πως είναι αυτή η αγαπημένη του (Argy), να πάμε για καφέ καλέ! 😉

    Πεπονομάνε, join the club! 😦 Μια απ΄τα ίδια!

  14. tassoula

    Ο Τζόνυ αγάπη μου, είναι δικός μου εδω και μια δεκαετία!!!ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ!!!
    Καλό βράδυ!))
    ΥΓ Το ότι έχεις δει την Καρέζη στο θέτρο μπορεί να με κάνει τρελλή.Απλα την ονειρέυομαι!!

  15. renata Συντάκτης

    Τασούλα, είσαι πιο μικρή από μένα, άρα ισχύει πως τον είδα πρώτη! 😛 Αρκέσου στο Σταύρο! 😉

    En vain μου, δε θα πρεπε καν να το συζητάς! 😉 Φιλιάάά Τη γνώμη σου θα μου την πεις τελικά?

    Υ.Γ. Ξέχασα το Μαστρογιάνι! 😦

  16. renata Συντάκτης

    Bebe μου, κανείς! Μας είπε πως θα κάνει διάλειμμα και μετά νόμισε πως δεν την παίζαμε! Αλλά εμείς και την αγαπάμε (πολύ!) και την παίζουμε! 🙂

    Αχ, έχουμε χαθεί με τη μικρά (Argy) λόγω δουλειάς. Την έχω επιθυμήσει! 😦

  17. e.e.

    όλοι σου μου αρέσουν καλό μου.
    πρώτος ο Μπόγκι!

    η μόνη μου ένσταση είναι πως η Καρέζη μου άρεσε μόνο στις κωμωδίες.

    και πως ο Τζόνυ είναι λίγο μπασμένος
    🙂 🙂 🙂

    (χε χε)

    με μισήσατε όλες τώρα;
    ε;

  18. renata Συντάκτης

    En vain μου, για μας τις όχι τόσο πρώτο μπόι με ατελείωτες ποδάρες (γκουχου-γκουχου!) μια χαρά μας πέφτει. 😀

    Εξακολουθούμε να σ’ αγαπάμε! 😉

  19. kyriayf

    καλέ… εδώ το καλό «κουτσομπολιό»….
    ούτε μεσημεριανό στην τιβι… χιχι….

    α… ρε Τζόνυ… φωτιές που άναψες!!!!

    αμ φυσικά… τους «καλούς» θα διάλεξες ταινιοφάγα μου…

    φιλιά 🙂

  20. renata Συντάκτης

    Αδελφούλα μου, χρειάζεται και η ανάλαφρη κουβέντα πού και πού, ειδικά άμα η διάθεση είναι βαριά! 😉

    Σε ξέχασα κι εσένα , μάτια μου. Συγγνώμη 😦

  21. Кроткая

    ΠΕΠΟΝΙ ΞΕΠΑΡΕΟΥ! ΠΕΠΟΝΙ ΞΕΠΑΡΕΟΥ! ΑΧ ΤΕΛΕΙΟ! ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΩ ΠΑΡΑΥΤΑ!

    Και μη ζητάς συγγνώμη καλέ από το Πεπόνι, όταν του λες κακία! Αυτό του αξίζει!!!

    Κίβι, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΤΟ ΞΕΠΑΡΕΟΥ?!?!?! χοχοχοχο!

    Βλέπω πως η Ντομάτα και το Εβελίνι εξακολουθούν να φαντασιώνονται, οπότε να σας γειώσω και από δω.

    Παιδιά, ο Τζόνυ σας, τα χει με τη Βανέσα Παραντί κι έχουν και 2 παιδιά νομιζω.
    Οκ, κι εγώ τη Βανέσα ξενέρωτη εντελώς τη βρίσκω και ατάλαντη -άσε που τσιρίζει κιόλας- αλλά μάλλον ο Τζόνυ δεν έχει και πολύ σόι γούστο στις γυναίκες!…

  22. renata Συντάκτης

    Κροτ-ίδιον, είσαι πολύ κακιά τελικά! 😈 Αλλά και το πεπόνι πήγαινε γυρεύοντας! 😉
    Εδώ , καλή μου, δεν έχω ούτε Ντομάτα (Στέφυ? ) ούτε Εβελίνι να σφάζονται!

    ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ!

    Υ.γ.Γι αυτό εξάλλου όταν μας γνωρίσει, θ΄αναβαθμιστεί το γούστο του πάραυτα! 😆 😆

  23. kyriayf

    … καλύτερα… να με «ξεχνάς» σε κάτι τέτοια…
    αφού με ΘΥΜΑΣΑΙ σ’ αυτά που πρέπει…

    (τα ίδια θα έγραφα…. αδερφούλα!!!)

    λέω να περάσω από την ντοματιά τώρα!!! τι έγινε καλέ!!!!

    Bebe… έρχομαι!!!!

    😆

  24. kyriayf

    αδερφούλα… είσαι … σκ..λα!!!!
    τσαντίλα!!! γκρρρρ!!!!!
    έκλεισες τα σχόλια στο καλό!!!! Το πατρικό του Μ. Φάμελου παραδίπλα… από το «χαμένο»…. και βάφτισε και μια ανηψιά μου!!! και ξέρω… τη βουτιά… αυτήν που ίσως δεν θα αντέχατε … εσείς που δεν ξέρετε τους βράχους….ελαφρά κατόπτευση και βούτα!!!!

    καλά… ηρεμώ…
    πάρε το τουτού… και βόλτες!!!!
    σε φιλώ
    😉

  25. vasilis

    Καλά να περάσεις Ρενάτα μου στις διακοπές σου. Καλο καλοκαίρι και οι ηθοποιοί σου υπέροχοι. Ξεχωρίζω την Τζένη Καρέζη. Και σαν ηθοποιό και σαν ήθος και σαν ομορφιά. 🙂

  26. renata Συντάκτης

    Νατασάκι μου, το σημείωσα! 😉

    Υφάντρα μου, όπως κι εσύ με σκέφτεσαι βρε! 😉 Περιμένω να μου τα πεις όλα για το Φάμελο! 🙂 Φιλιά

    Κροτ-άκι μου, θα το θυμάμαι! 😀

    Πεπονάκι, την καλύτερη δουλειά θα κάνεις! 😉

    Γοργονίτσα μου, μόλιιιιιιιιις! 😉

    Βασίλη, σ΄ευχαριστώ. Χαίρομαι που συμφωνείς! 🙂

Σχολιάστε

