Isola di Spezzie

Οι Σπέτσες – το νησί των αρωμάτων – χρωστά το σημερινό του όνομα στους Ενετούς, οι οποίοι το ονόμασαν Isola di Spezzie, που σημαίνει μυροβόλο νησί, λόγο των πολλών αρωματικών φυτών του. Κατά την αρχαιότητα το νησί ονομάζονταν Πιτυούσα που σημαίνει πευκόφυτος . Είναι ένα αρχοντικό νησί, με μεγάλη ναυτική παράδοση, πολυσήμαντη ιστορία και ιδιαίτερη κουλτούρα, που προσέφερε πολλά στην Ελληνική επανάσταση.

 

Η Ντάπια

Κατέφτασα Κυριακή μεσημέρι μετά από μια «φοβερή» εξυπηρέτηση με το ΚΤΕΛ στην Κόστα και πήρα την «παντούφλα» γι απέναντι. Τότε συνειδητοποίησα πως αρχίζουν οι διακοπές! Το ψάρι όμως βρωμάει απ΄το κεφάλι.Η καλή αρχή φάνηκε δλδ. Βρήκα την αδερφή άρρωστη με ημικρανία και τη μάνα μου ολοφυρόμενη.

 

Άγιος Μάμας

Ναι, ο γκαντεμομαγνήτης μου θέρισε πάλι. Είχαμε κανονίσει με την αδερφή και τα δυο ανίψια να πάμε και τελευταία στιγμή μας φορτώθηκε κι η μήτηρ, από σφάλμα της αδερφής μου. Εγώ της το ξέκοψα, αλλά εκείνη για διάφορους λόγους δέχτηκε. Άλλο να το ζείτε κι άλλο να σας λέω, τι ωραία που περνούσαμε, στο ξενοδοχείο, στην παραλία και στη βόλτα. 😈

 

Η θέα απ΄την ταράτσα προς την Κόστα

Τις πρώτες δυο μέρες χρησίμευα ως σάκος του μποξ μεταξύ τους, μιας και το μετάνιωσε η αδερφή τη δεύτερη μέρα πικρά. Απ΄την τρίτη μέρα περιέλαβε και μένα το στόμα της μαμάς. Σκέτη απόλαυση, μόνο που εγώ την είχα και στο δωμάτιο αυτή τη χαρά. 👿 Ευτυχώς που δε μας χρέωσαν ταράτσα στο ξενοδοχείο, γιατί εκεί την έβγαζα μεσημέρια και βράδια με το mp3-player.

 

Όταν αλλάζαμε παραλία μας κρέμαγε μούτρα, σα μωρό, γιατί είχε συνηθίσει την προηγούμενη, στη βόλτα δεν άντεχε πάνω από μια ώρα, ξύπναγε απ ΄τι ς 7.30 (γκρρρρρρρρρρ!) και εισέβαλε στα δωμάτια κι άλλα τέτοια ευχάριστα.

Το σπίτι της Μπουμπουλίνας

Κατά τ’ άλλα υπέροχο είναι το νησί, με ωραίες παραλίες, που πας με θαλάσσιο ταξί ή με λεωφορείο. Μέναμε σ΄ένα πολύ περιποιημένο συγκρότημα ενοικιαζόμενων με πισίνα. Επισκεφτήκαμε το σπίτι της Μπουμπουλίνας, που λειτουργεί σαν ιδιωτικό μουσείο. Βολτάραμε στη Ντάπια όπου φάγαμε βάφλα με παγωτό και αμυγδαλωτά (όλα διαίτης! 😛 ) και στο παλιό λιμάνι, όπου είδα καταπληκτική την πανσέληνο , κατακόκκινη σαν αίμα και με μάγεψε!

Γυρίσαμε δε από κει με άμαξα κι εγώ προσπάθησα ν΄αναπτερώσω το ηθικό παρωδώντας σκηνή κλασσικής ελληνικής ταινίας, αλλά στην πρώτη στροφή παραλίγο να σκάσω στο δρόμο σαν καρπούζι, οπότε σταμάτησα εγκαίρως! 😀

Ένα-δυο βράδια πριν την Πανσέληνο

Τη μέρα της επιστροφής θα τη θυμάμαι , ως λύτρωση.

Υ.Γ. Περισσότερες φωτογραφίες και περιγραφές για το πώς πέρασα στη Νήσο, στο επόμενο ποστ! 😉

31 thoughts on “Isola di Spezzie

  1. Stavros Katsaris

    Πολύ ωραίες φωτογραφίες!
    Πέρυσι στόλισα 2 φορές εκεί (1 γάμο 1 βάπτιση) και πραγματικά με εντυπωσίασε πόσο όμορφο νησί έχει εξελιχθεί!
    Τώρα όσο για τα ευτράπελα θα συμφωνήσω με την Εβελίνα……!

  2. renata Συντάκτης

    Τασούλα, οπωσδήποτε θα ξαναπάω. Θέλω να δω και την άλλη μεριά που δεν μπόρεσα να δω. 😉

    Εβελίνι μου, χε χε! Τώρα μια αδερφή μένει να συμφωνήσει! 😈

    Σταύρο, τυχερέ!!! Κι εγώ θα συμφωνήσω, κι εγώ! 😆

    Σταύρο ή Τασούλα, στο τσακ έφτασα! 😉

    Μάνε, το ξέρω για την πρόσκληση. Μόνο στης Κροτ να δεις τι θύελλα ξεσήκωσες! 😀
    Όσο για το άλλα, είπαμε στο επόμενο! 😉

  3. renata Συντάκτης

    Πεπονο-υποκινητή εσύ!!! Αναμοχλευτή παθών! 😆

    Θεοδώρα, ήμουν κι εγώ σε περίεργη διάθεση! Τα φταίει η Πανσέληνος! 😉 Έχεις πρόκληση! 🙂

    Νατασάκι μου, ήταν! Απλά ξεκίνησα να γράψω για το νησί και μου βγήκε η γκρίνια. Η συνέχεια είναι καλύτερη, όντως! 😉 Ανυπόμονο σόι είστε! 😛

  4. Ρόδι

    Ρενατάκι στις Σπέτσες πρέπει να συνέπεσες την ίδια περίοδο με το δικό μου αδέρφι. Λέει πέρασε φανταστικά (μη με ρωτήσεις που ήταν το σπίτι που έμενε, ούτε που θυμάμαι καθότι δεν έχω πάει ποτέ, γρουμφ)… Θα ξαναπάει λέει, η αρχόντισσα και μετά το 15αύγουστο, τόσο πολύ της άρεσε (εμ αφού ήταν άνευ οικογένειας, καλά θα πέρναγε). Όσο για την οικογένεια είπαμε, 2 εβδομάδες έχω και τη 2η εβδομάδα θα πλακώσουν και οι 4 γονείς στο Τρελόνησο που θα είμαι… Δε θα γκρινιάξω όμως, όχι σήμερα, το υποσχέθηκα!
    🙂

  5. renata Συντάκτης

    Κροτ, μπας κι είσαι σόι με το πεπόνι? 😆 Υπομονήήήήή…

    Ρόδι μου, έχω μια ιδέα. Δεν τους αφήνετε όλους σύξυλους να την κοπανήσετε γι’ αλλού τελευταία στιγμή? 😉
    Όπως βλέπεις κι εγώ τρέλα πέρασα! 😛

  6. renata Συντάκτης

    Αγεωγράφητοι οι σημερινοί νέοι. Τς τς τς! 😦

    Ο Κόρφος (Σοφικού) είναι στην Κορινθία, Ροδακινάκι. 😛

    Πεπόνια είναι φημισμένα τ΄αργίτικα, εσύ όμως Μάνο, είσαι Τυμπακίου μου φαίνεται. Λίγο πιο ξερό απ’ ό,τι πρέπει! 😆

  7. renata Συντάκτης

    Νατασάκι, όχι να το παινευτώ, αλλά αν ρωτήσεις δυο ψυχές για ερωτήσεις στη γεωγραφία(βλ. τρίβιαλ) θα σου πουν! 😉

    Πεπονάκι, το ξέρω!! Εκεί ήμουν, αν θυμάσαι! 😉
    Μη με λες δασκαλίτσα, γιατί α) είμαι μεγαλύτερή σου και β) δε μ’ αρέσει! 🙄

  8. renata Συντάκτης

    Νατασάκι μου, το κακό που έχει είναι πως λειτουργεί όταν είμαι ον-λάιν. Αν κάποιος αφήσει μήνυμα, όταν είμαι οφ, δεν το λαμβάνω. 🙄 Το έβγαλα λοιπόν!
    Παλιά στο blogspot είχαμε το shoutbox κι ήταν καλά. Εδώ δεν το δέχεται, απ’ ό,τι μου΄πε η Κροτ! 😦

  9. kyriayf

    γκρρρ!!!! για την κ. Ελένη…
    ωλαλά!!! για το νησί…
    αν και δεν το έχω επισκεφτεί….

    μην ξεχνάς…. σε περιμένω….
    φρεσκάρω και τα ασπροκέντια της γιαγιάς, να μου κοιμηθείς στα πούπουλα…
    φιλιάααααα

    🙂

  10. renata Συντάκτης

    Αδελφούλα, δεν πειράζει πια. Θα έρθω οπωσδήποτε. Ποιο ς στη χάρη μου, τη μια στα σεντόνια με τα λουλουδάκια την άλλη στ΄ασπροκέντια! 😀 Φιλιαάάά

  11. lemon

    Απορώ, που κάτι τόσο εφιαλτικό, έχεις την ικανότητα να το κάνεις να φαίνεται αστείο… Διαβάζω και χαμογελάω, και αμέσως μετά σκέφτομαι, μα τι κάνω? είναι δυνατόν να τα αντέχει αυτά, και να τα παρουσιάζει κι έτσι κωμικά?
    Τι να πω τώρα, μπράβο που τα λες έτσι, ή μπράβο που τα αντέχεις?
    Όχι, τίποτα απο τα δύο παραπάνω δε λέω. Μόνο εύχομαι γρήγορα να έχεις την ησυχία σου-με ποιόν τρόπο δεν ξέρω.
    Καλοί οι δικοί μας άνθρωποι, αλλά ο καθένας (ακόμα και αν είναι το μόνο μέλος της οικογενείας του-όπως η μαμάδες μας) οφείλει να έχει τη δική του ζωή, και να μην ανακατεύει τη ζωή των άλλων…
    Τι σου λέω τώρα, ε?… Σε μένα τα λέω μάλλον…
    (Και στην Βενετία επίσης!!).

    Τέλος πάντων, σ ένα χώρο σχολίων δε λύνονται αυτά-άσε που φοβάμαι πως πουθενά δε λύνονται!!

    Χαιρετισμούς απο την άδεια πόλη-εδω είναι καλύτερες διακοπές απο ότι αν είχαμε πάει εκεί που είναι όλοι οι άλλοι, και το ξέρω ότι συμφωνείς, και χαίρομαι που σε γνώρισα, να το ξέρεις.

  12. tzonakos

    renata σε βρήκα απο παραπομπή των Crazytourists και εχω να πω οτι πριν απο πολλά χρόνια ειχα πάει Σπέτσες με συμμαθητές και περάσαμε καλά.
    Ειναι ενα πολυ όμορφο νησί.
    Ωραίες οι φωτογραφίες σου. Χάρηκα.
    🙂

  13. renata Συντάκτης

    Τζονάκο, σ΄ευχαριστώ πολύ, όπως και τα παιδιά (τρελοτουρίστες)! Κι εμένα μ’ άρεσε πολύ! 🙂
    To link σου όμως ήταν προβληματικό(είχες ξεχάσει το s) και το διόρθωσα! 😉

Σχολιάστε

