Διπλο-θαλασσινή

Πέρσι τέλη Μάη ανακάλυψα και άρχισα να διαβάζω συστηματικά ένα φοβερό πλάσμα, πολυταξιδεμένο (τύφλα να ΄χει η Μάγια , μπροστά της! 😉 ) με φοβερό χιούμορ, πανέξυπνο , με ευρωπαϊκή κουλτούρα κι ευρύ πνεύμα, έναν υπέροχο άνθρωπο : Το Μαρινάκι μου.

Έχω γράψει πως την προσέγγισα και με βοήθησε με το θέμα «μουσική»στο μπλογκ (όταν ήμουν νέα στον μπλόγκερ) και όταν μετακόμισα εδώ . Είμαστε «haking-mates» πλέον! 😉

Όταν είχα ανεβάσει ένα ποστ για τις λατρείες της ζωής μου (τ΄ανίψια και τη βαφτισιμιά) μου δήλωσε στα σχόλια πως θα ‘θελε να μ’ έχει νονά κι όταν τη ρώτησα κατ΄ιδίαν πώς τη λένε , μου ‘πε ένα απ ΄τα πιο ωραία γυναικεία ονόματα για μένα. Της είπα λοιπόν πως αυτό θα προτιμούσα κι εγώ αν τη βάφτιζα στ΄αλήθεια και την έβγαλα διπλοθαλασσινή. 😀

Μετά από ένα απίστευτο μπέρδεμα την πρωτοείδα πέρσι το Νοέμβρη (αξέχαστη βραδιά, πλήρης υπέροχων ανθρώπων, έχει στην μνήμη καταγραφεί ως ευτυχής συγκυρία) και της έδωσα πολύ αργότερα το πασχαλινό της δωράκι (το πρώτο το ξέχασα στο ταξί), ένα παπάκι (δυστυχώς δε βρήκα άσπρο 😳 ).

Σήμερα λοιπόν η κουκλίτσα μας γιορτάζει κι όλες οι ευχές είναι γι αυτήν. Ένα υπέροχο δώρο της έκανε ήδη η αγαπημένη μου En vain εδώ.

Της αφιερώνω -τι άλλο;- τη Μαρίνα σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη και μουσική Μίκη Θεοδωράκη απ΄τη Ντόρα Γιαννακοπούλου και τ’ αγαπημένο μας τραγούδι απ΄την κοινή μας αγάπη, το Μίλτο Πασχαλίδη .

Υ.γ. Το παρόν θα μείνει κλειστό για σχόλια. Οι ευχές σας εδώ.

Υ.γ. 2. Τα τραγούδια για όποιον θελήσει :

Marina

Ηράκλειο- Καλαμάτα

