Καλοκαιράκι

Τέλειωσε το σχολείο κι είμαι πλέον σε διακοπές! Το ευχάριστο είναι πως πήρα οργανική θέση στο σχολείο που επιθυμούσα, δηλαδή στο φετινό και χάρηκα πολύ! 🙂

Την Τετάρτη είχαμε και τη γιορτή λήξης, πηγή άγχους για τους συναδέλφους, κυρίως τις γυμνάστριες , στην οποία τα μεγάλα παιδιά τραγούδησαν και κάθε τμήμα χόρεψε κι ένα ξένο χορό. Σε κάποιους είχαμε κι ανάλογο σκηνικό με τη βοήθεια μιας γιαγιάς με πολύ ταλέντο! Τα παιδιά πέρασαν καλά και το καταφχαριστήθηκαν! Έπειτα βγήκαμε να το γιορτάσουμε με μεζέδες και παγωμένη μπύρα! 😉 Την Παρασκευή δόθηκαν οι τίτλοι κι έγινε ο αποχαιρετισμός. Υπήρξε αρκετή συγκίνηση, ειδικά από (και προς) τα παιδιά της Στ’ που αφήνουν το σχολείο!

Σήμερα με τους γονείς της Γωγώς ξεκινήσαμε για το πρώτο φετινό μπάνιο, κουβαλώντας όλα τα συμπαρομαρτούντα ( ξαπλώστρες, ομπρέλα, κουβαδάκια, σάκους κ.α.) . Με τόση ζέστη, ήταν ό,τι πρέπει. Βέβαια η θάλασσα στην αρχή ήταν πολύ κρύα και είχαμε το νου μας για τη μικρή, που ήταν πολύ χαριτωμένη- με τα κοτσιδάκια της να κάνουν μπουκλάκια- στο σωσίβιο της μες στην καλή χαρά! Παρ’ όλο που κρύωνε στην αρχή, δεν ήθελε να βγει. «Μπάνιο, μπάνιοοο»! κουνώντας πόδια-χέρια μες στο νερό . Όταν τελικά τη βγάλαμε έξω, μας άκουσε όλη η παραλία . 😀

Καλοκαιράκι λοιπόν.  😉  Σήμερα το  συνειδητοποίησα. 😛

Υ.γ. Το τραγούδι (στην πρώτη του εκτέλεση απ΄το δίσκο «Αλεπού της Αγάπης») το θυμήθηκα , όταν κολυμπούσα. Το έχω γράψει το κουσούρι μου, όταν έχω κέφια τραγουδάω!

Milva «Θάλασσα»

32 thoughts on “Καλοκαιράκι

  1. lupa

    Σε 3 παραγράφους, χιλιάδες εικόνες, αισθήσεις, ορισμοί του καλοκαιριού.
    Να περάσεις καλά ρενατούκι και συγχαρητήρια για τη θέση σου στο σχολείο…

  2. lupa

    Και ένα ακόμα σχόλιο από εμένα.
    Δίπλα στα γραφεία όπου δουλεύω είναι άνα δημοτικό σχολείο. Κάθε μέρα της χρονιάς ανα 40-45 λεπτά τα αγγελοδιαβολάκια ξεχύνονται στην αυλή και δεν σταματούν να μεεκπλήσσουν με τη ζωντάνια τους, τον αυθορμητισμό τους, το κέφι τους, το πόσο ανίκητα είναι! Με το που ξεκινάνε οι διακοπες του καλοκαιριού με πιάνει μια αίσθηση κενού καθώς ούτε φωνούλες ακούω από το παράθυρό μου, ούτε παιδάκια βλέπω να οργώνουν πάνω κάτω την αυλή.
    Πριν από λίγες ημέρες είχα ξελιγωθεί να τα βλέπω να ετοιμάζουν τη γιορτούλα τους. Υπάρχει κάτι που να γελάει ξεδιάντροπα μπροστά στα μούτρα του χρόνου , υπάρχει κάτι που να ακυρώνει την έννοια της λέξης κατάθλιψη από τα παιδιά? Υπάρχει κάτι που αξίζει περισσότερο?
    τελος πάντων.. Την τελευταία ημέρα μου έκανε εντύπωση ο λόγος του διευθυντή που αποχαιρετούσε τα παιδιά για το καλοκαίρι: » ….το μυαλουδάκι μας δεν είναι σαν του υπολογιστή που ότι γράψεις εκεί μένει για πάντα. Το δικό μας χρειάζεται εκγύμναση για αυτό μην ξεχάσετε αυτό το καλοκαίρι πέρα από τα παιχνίδια σας , τα βιβλία…. Και να μη στεναχωρείτε τη μαμά και το μπαμπά που παίρνουν λίγες ημέρες άδεια και προασπαθούν να ξεκουραστουν. Και να είστε καλά παιδιά με τον παππού και τη γιαγιά στο χωριό που σας βλέπουν μια φορά το χρόνο και σας θαυμάζουν. …Είναι ευχή όλων μας να σας δούμε όλους μια μέρα λαμπρούς επιστήμονες και σωστούς οικογενειάρχες…»

    Σκέφτηκα ότι ο διευθυντής αυτός ανήκει σε άλλες εποχές. Τώρα οι περισσότεροι ονειρεύονται να δουν τα παιδιά «επιτυχημένους και πάμπλουτους και τίποτα άλλο»

  3. renata Συντάκτης

    Μεθυσμενάκι ,δε θα σε προλάβω! Κατεβαίνω το Σ-Κ. γιατί έχει γενέθλια η μικρή! Όταν θα ξανακατέβω , θα τηλεφωνήσω! Με το καλό να ΄ρθείτε !;)

    Αείποτε, σας ευχαριστώ! 🙂

    Φιλενάδα, αμήν! 😉

    Βασιλική, την επόμενη φορά, οπωσδήποτε! 😉 Φιλιάά

    Αργυρένια, πες του little bro να κόψει κάτι, όπως το μισό Ιούνιο! 😛 (Πες του να στείλει καμιά τέτοια από δω βρε!) Επίσης ας μην προκαλούμε όσους δουλεύουν καλοκαιριάτικα 😉

    Γοργόνα μου, να ΄σαι καλά ! Όσο για τη βόλτα στη Λευκάδα με το τουτού, μπας και με περασες για μετενσάρκωση του Σένα βρε? Ακόμα δεν έχω βγει εκτός ορίου πόλης! 😛
    Κάτσε πρώτα να βρω το θάρρος να πάω μέχρι τον Ασπρόπυργο (μικρή βόλτα στην εθνική δηλ) και μετά βλέπουμε! 😉

    En vain, κι εγώ χάρηκα πολύ που σε βρήκα ! Οδηγώ μέσα στην πόλη άνετα πλέον! 🙂 Αλλά δυστυχώς Αθήνα και εθνική ακόμα όχι! Ε, 2 μήνες οδηγώ μόνο, ακόμα στραβάδι είμαι! 😉

    Λούπα μου, με κάνεις και ντρέπομαι! Ευχαριστώ πολύ! 🙂
    Όσο για τα παιδιά, ξέρεις τη διαφήμιση με το λαγουδάκι της Duracel? Ωχριά μπροστά τους και το χαίρομαι! Να σου πω και κάτι άλλο, τέλη Ιούλη αρχίζει και μου λείπει το σχολείο, μαζοχισμός το ξέρω! 🙂
    Όσο για το δ/ντή, πες με παλιομοδίτικη, αλλά αυτό τους εύχομαι πάντα! Και τι συγκίνηση να βρίσκεις παλιούς μαθητές και να τους καμαρώνεις! Όσο για το μέιλ ,δε σε ξέχασα, το ερευνώ το θέμα! 😉 Φιλιάά

  4. Кроткая

    όταν ανεβάζετε τέτοια καλοκαιριάτικα με εκνευρίζετε όλοι σας και παώ και τρώω δυο κιλά σοκολάτες από το κακό μου -και μετά δεν θα μπορώ να βγω στην παραλία, ΓΚΡΡΡΡ!!!

  5. Ρόδι

    «Καλοκαίρι
    η γαλάζια προκυμαία θα σε φέρει
    καλοκαίρι
    καρεκλάκια, πετονιές μέσ’ το πανέρι
    μες τη βόλτα αυτού του κόσμου που μας ξέρει
    καλοκαίρι
    πλάι στα μέγαρα, στις τέντες με τ’ αγέρι»
    Δ. Σαββόπουλος

    Όταν διάβασα το ποστ πάντως, εμένα αυτό το τραγουδάκι ήρθε στ’αυτιά μου! Πειράζει να σας το τραγουδήσω;;; (κλείστε αυτιά για το καλό σας)
    Ρενάτα τυχερή, αχ εμείς δουλεύουμε και θα δουλεύουμε στο καμίνι του κλεινού άστεως για καιρό ακόμα… αλλά δεν πειράζει, θα συνεχίσουμε το τραγούδι ακάθεκτοι και θα μακαρίζουμε εσάς που το απολαμβάνετε ήδη.

  6. renata Συντάκτης

    Krot-άκι μου, παγωτό σοκολάτα? Σλουoυoυρπ!
    Καλά μη θαρρείς κι εγώ για να βγω στην παραλία δεν είμαι. 😛 Βουτάω κατευθείαν και όταν μετά από 2ωρο βγαίνω, κουκουλώνομαι την πετσέτα, να μην προκαλώ απέχθεια! 😀

    Ρόδι, πολύ ωραίο του Νιόνιου! Κλασσικό κι αγαπημένο ! Και σ΄αυτό όμως οι στίχοι είναι είναι ένας κι ένας!! Το λέει κι ο Φιλ.Πλιάτσικας πολύ ωραία (δεν το βρήκα 😦 )!

    «Θάλασσα, μάνα μου,
    αρμύρα μου εσύ,
    γαλάζια μοίρα,
    για παραμάνα στον ώμο χρυσή τον ήλιο πήρα,
    θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι,
    πάρ’ την καρδιά μου και κάν΄την νησί ,
    του ανέμου αγρίμι»!

  7. renata Συντάκτης

    Anexel, μην είστε τόσο αυστηρός! Έχει κι ένα ελαφρυντικό, είναι αλλοδαπή η γυναίκα. Εδώ άλλοι κι άλλοι καθημερινά (κι Έλληνες) τα σκοτώνουν τα ελληνικά. 😉
    Η φωτογραφία «δανεισμένη» απ΄το δίκτυο, μια περιοχή στην Κάρπαθο είναι! 🙂

    Κροτ- ούλα μου, σε πιστεύω! 😉 Αλίμονο! 🙂 Φιλιά

  8. BeBe

    Αυτά είναι τα όμορφα! Φωνούλες παιδικές και μπάνια και θάλασσες και αλμύρα και άμμους και ουζάκια κάτω από τα πεύκα..
    Αχ βρε Ρενάτα μου..καλά να περάσεις, να ξεκουραστείς και λίγο για εμάς..Αργούμε ακόμα!

  9. renata Συντάκτης

    Εβελίνι, σ’ έχασα βρε! Να περνάς καλά, κούκλα μου! 🙂

    Μεγαλειοτάτη μου, είναι συνήθεια βαθιά ριζωμένη! Δύστυχος όμως, όποιος μ’ ακούσει (παραφωνία)! 😉 Έχεις γούστο ! 😉 Καλά κάνεις και με διορθώνεις. 🙂

    Bebe μου, είναι πολύ όμορφα όλα αυτά! Θα έρθει κι η σειρά σου, βρε κούκλα μου! 😉 Φιλιάά

  10. sevarose

    ..καλο καλοκαιρι φιλεναδα σε περιμενω να ….συνεχισουμε τα παιχνιδια μας στην αμμο και να δεις οτι δεν προλαβαμε περσι
    φιλακια

  11. renata Συντάκτης

    Σεβάκι μου, μακάρι να ‘ναι το καλύτερο! Θα τα δούμε, θα μας γλυτώσουν? 😉 Φιλιαά

    Leila, ναι, μια ανάσα δροσιάς! Σ΄ευχαριστώ! 🙂

    Φλύαρε Αίολε, έχει γράψει απίστευτα πράγματα! 🙂 Καλή βουτιά! 🙂

    Βασιλική, δεν ξαναπήγα για μπάνιο , γιατι κρύωσα! Αλλά κάνω εικονικά κάθε φορά που βλέπω την φωτογραφία και σε μελετάω! 😉

  12. renata Συντάκτης

    Κροτ-άκι μου, κάνει πολλή ζέστη! Επίσης κάθε πρωί ξεπατώνομαι σε γραφική δουλειά καλέ, τακτοποιούμε τη βιβλιοθήκη του σχολείου και περνώ στον υπολ. τα αρχεία! Άντε, γίνηκε η χάρη σου! 😉

Σχολιάστε

