Για μια λεζάντα

Ανάμεσα στη λογική και τα συναισθήματα

Υ.Γ. Με αφορμή μια ατάκα σε μια συζήτηση πως με παρασύρουν τα συναισθήματα, (που δε μου καλοφάνηκε, γιατί η αλήθεια είναι πικρή), σκέφτηκα αν αληθεύει και κατά πόσον υπερτερούν τα συναισθήματα (κυρίως αυθορμητισμός) ή η λογική (π.χ. το να ‘μαι «ασφαλής»). Έψαξα να βρω μια εικόνα να ταιριάζει για να συντάξω μια απάντηση.

Θέλησα να παρομοιάσω το εαυτό μου ώρες ώρες με τον κύριο στην εικόνα , μόνο που στην περίπτωση αυτή είναι «μπρος το ρέμα, κάτω ο γκρεμός» και να γράψω από κάτω ως λεζάντα (στ’ αγγλικά κιόλας, τρομάρα μου!) «δοκός ισορροπίας».

Όμως το πρώτο διαδικτυακό λεξικό δεν τα δεχόταν μαζί. Σκέτα η δοκός μ΄έβγαζε σε 10 διαφορετικές λέξεις, δοκίμασα μήπως στην ισορροπία βγάλει κάτι κι εκεί βλέπω στο τέλος «ευστάθεια» και σκέφτηκα πως ίσως είναι πιο δόκιμος όρος !

Συνειδητοποίησα πως αυτό έδινε σαν απάντηση το μοίρασμα, αυτό που θέλω, αλλά δεν επιτυγχάνω ! Μετά πρόσεξα πως είχε ήδη λεζάντα η φωτογραφία με μικρά γράμματα, έλεγε «log balance«! Τζάμπα η φασαρία λοιπόν. 😯 (εμότικον έκπληξης και ντροπής μαζί!)

Αποφάσισα εν τέλει να βάλω μια καλύτερη «Κι όπου με βγάλει…» ! Όπως λέει και το τραγούδι «..θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό…» 🙂

25 thoughts on “Για μια λεζάντα

  1. papet

    Απορία (ειλικρινής και ανεπιτίδευτη) αναγνώστη:
    Από ποια μεριά ξεκινάς και προς ποια πλευρά πηγαίνεις;
    Έχω βέβαια την αίσθηση ότι μάλλον πηγαινοέρχεσαι (όπως και εγώ και αρκετοί άλλοι) χωρίς να ξέρεις πού και αν θα καταλήξεις, έχοντας ξεχάσει από πού ξεκίνησες. Είναι όμως τελικά επιλογή ζωή επάνω στο δοκάρι;
    Θα ‘θελα να ΄ξερα τις σκέψεις σου σε αυτό…

    May the Force b with u…
    papet

  2. renata Συντάκτης

    Papet, τώρα βρίσκομαι στη μέση περίπου με τη λογική να ΄χει το πάνω χέρι, γι αυτό και τα γράφω. Ουσιαστικά ο φόβος πως όταν υπερτερούν τα συναισθήματα, χάνω τον έλεγχο και δε μου βγαίνει σε καλό!
    Ζωή πάνω στο δοκάρι δεν είναι, αλλά απ΄το να πέσεις κάτω και να τσακιστείς? Κι άντε στην αρχή δεν σε νοιάζει είναι νωρίς, ξανανεβαίνεις. Μετά από μερικά στραπατσαρίσματα όμως, το καλοσκέφτεσαι! Το «μπορώ ν΄αποφύγω το άσχημο πέσιμο?», είναι το θέμα.

    …and with u

    Θαλασσινή μου, αν έχει λέει? 😉 Καλή ξεκούραση και σε σας, κούκλα μου! 🙂

  3. Βασιλική

    εγω σημερις δεν ισορροπω!
    κατι με πειραξε…
    παντως αισθανομαι μια χαρα!
    λετε γιατρε μου να το χανω;;;;
    -ρητορικη ερωτησις… ξερω ηδη την απαντηση!-
    ρενατακι μου δεν ξερω καλη μου…
    εγω απλα σου αφηνω ενα μεγαλο χαμογελο, μια γλυκια καλημερα…
    😉

  4. αλκιμήδη

    όχι όχι λογική!
    Λίγο να τη χρησιμοποιούμε όταν παραέχουμε στραπατσαριστεί και μετά ‘αναγεννημένες» βουρ ξανά με τα συναισθήματα οδηγό.
    Μόνο έτσι, ρενάτα μου, και όταν σου λένε ότι σε παρασέρνουν τα συναισθήματα, να νοιώθεις περήφανη, που δεν το έχασες ακόμη.
    φιλιά

  5. renata Συντάκτης

    Κροτ-ούλα μου, την προτιμώ αυτήν την απάντηση! 😉 Οπότε η λεζάντα θα γίνει …»σκάσε και κολύμπα» (στο ρέμα δλδ! ) 😀

    Βασιλική μου, άκου το χάνεις! Μια χαρά αντιστέκεσαι, το ΄δα! 😉 Φιλάκι

    Φιλενάδα μου, λες? Όλα ρητορικά μου φαίνονται αφού τη βλακεία στο τέλος, δε θα την αποφύγω νομίζω! 😀 Φιλιάά

    Εύα, εσύ πουλάκι μου, ακολουθείς πάντα κι ό,τι γίνει! Να σου βγει σε καλό θέλω, ακούς?

  6. sevarose

    …αμα φοράς ΄΄ΚΑΛΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ΄΄…μια χαρα θα πηγαινοερχεσαι φιλεναδα ,,νομιζω κατι πηρε το ματι μου στην παπουτσοθηκη σου..ε;΄

    υΓ:~Δ~Ι~Α~Κ~Ο~Π~Ε~Σ~~~~
    ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    :)))))))))))))))))))

  7. anexel

    έχω την εντύπωση πως όταν κάποιος αναρωτιέται, έχει ήδη παρασυρθεί – όσο ήταν να παρασυρθεί. Αλλά αυτό ακριβώς δείχνει κιόλας ότι έχει τον έλεγχο. Καλό ΣΚ

  8. renata Συντάκτης

    Σέβα μου, λες ε? Πού τα είδες καλέ? Δε μου θυμίζεις κι εμένα? 😀
    Επιτέλους διακοπές! Δεν το πιστεύω! 😉

    Anexel, έχει σίγουρα παρασυρθεί μια δυο φορές, γι αυτό και φοβάται! Ο έλεγχος είναι για να νιώθει σιγουριά, η άμυνά του! Καλά να περάσετε 🙂

  9. ralou

    Ακροβατούμε ρενάτα κορίτσι μου.
    Ακροβατούμε και τραμπαλιζόμαστε ανάμεσα στη λογική και το συνάισθημα.
    Την μια φορά βαραίνει το μυαλό και πλατσουρίζουμε στο ρέμα.
    Την άλλη βαραίνει η καρδιά και κουτρουβαλιαζόμαστε στο γκρεμό.
    Και στις δύο περιπτώσεις χαμένοι είμαστε.
    Υπάρχει χρυσή τομή;
    Δεν νομίζω.
    Θα αναιρούσε το ίδιο το δίλημμα.
    Ισως να πρέπει να βλέπουμε τη βουτά στο ρέμα σαν δροσιστικό μπανάκι.
    Και το κουτρουβάλιασμα σαν ευκαιρία να πετάξουμε.

  10. renata Συντάκτης

    Ραλούκα μου, αμ δεν είναι το πέταγμα που με τρομάζει, η αναγκαστική προσγείωση είναι! Γιατί πετάω απότομα πολύ ψηλά χωρίς αλεξίπτωτο! 😉 Φιλιάά

    Αλκυόνη μου, σε φιλώ! 😉

  11. Ρόδι

    Άλλες φορές ρέπεις προς το συναίσθημα κι άλλες προς τη λογική, όπως φαίνεται στη φωτογραφία η ισορροπία είναι μια δύσκολη προσπάθεια αλλά αξίζει να δεχθείς την πρόκληση και αισθάνεσαι μεγάλη ικανοποίηση όταν την πετύχεις.
    😀

  12. envain

    Ρενατένια μου,
    η ισορροπία είναι πολύ λεπτό, πολύ προσωπικό, εξαιρετικά «εύθραυστο » θέμα…

    και για εσένα – για την δική σου, δεν ανησυχώ!

  13. renata Συντάκτης

    Φεγγαρένια μου, η πορεία θα δείξει! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, θα περίμενα το αντίθετο! 😉 Όπως μπορεί ο καθένας, γλυκειά μου! 🙂

    Envain, σίγουρα είναι όλα αυτά! Για να το λες, θα ξέρεις! 😉

    Anexel, ωραία εικόνα αυτή! Μου θύμίζει κι ένα τραγούδι ! 🙂

    Μάρκο, δε βρήκα καμιά με αθλήτρια ενόργανης γυμναστικής δυστυχώς! 🙂

    Αδελφούλα, ξέρω! Δεν πειράζει για το μέιλ! Δέξου και τα δικά μου!! 🙂

  14. MavriDalia

    Δε θα έπρεπε να προσπαθούμε να ισορροπήσουμε ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
    Αυτά τα δύο αν απλά έτρεχαν σε παράλληλες γραμμές, δε θα ήταν το ιδανικό;
    (δεν τα έχω καταφέρει ακόμα)

    🙂

Σχολιάστε

