Για τη «χαμένη βιβλιοθήκη»

 

Χτες είχα τη μεγάλη χαρά να παραβρεθώ σε μια ξεχωριστή παρουσίαση ενός υπέροχου βιβλίου στο Κορωπί .

Το βιβλίο είναι «Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα» του ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ο ύ συγγραφέα Δημήτρη Μαμαλούκα. Αν δεν το έχετε διαβάσει ακόμα, χάνετε! Σπεύσατε! Έχω γράψει πως διαβάζοντας τόσα καλά σχόλια εδώ και καιρό στα blogs για τον συγγραφέα και τα βιβλία του, αγόρασα τα 3 τελευταία του βιβλία. Μαγεύτηκα!

Είναι πολύ φτωχά τα λόγια για να περιγράψω τα συναισθήματα και τις εντυπώσεις! Μόνο αυτό θα πω: Αν αρχίσεις κάποιο απ΄τα βιβλία του , δε τ΄αφήνεις με τίποτα πριν το τελειώσεις! Και σίγουρα σου προξενεί το συναίσθημα να το διαβάσεις ξανά και ξανά.

Προλαβαίνετε να γνωρίσετε το συγγραφέα σ’ αυτή την παρουσίαση:

“Την Τετάρτη 13 Ιουνίου στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου, Πανεπιστημίου 37 & Κοραή,
Αθήνα, τηλ 210 3253232

στις 7 το απόγευμα

οι Εκδόσεις Καστανιώτη και το βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου σας προσκαλούν
στην παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Μαμαλούκα

Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα.

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι:

Αύγουστος Κορτώ, συγγραφέας

Δημήτρης Γκενεράλης, συγγραφέας

Αποσπάσματα θα διαβάσει

ο ηθοποιός Γεράσιμος Μιχελής

Τολμώ να πω πως με ιντριγκάρει η σκέψη ν’ ακουστούν αποσπάσματα του βιβλίου απ΄τον καλό θεατρικό ηθοποιό, που ενσαρκώνει τον απόλυτο κακό (στο επιτυχημένο σίριαλ «Παρά 5» ). Δυστυχώς έχω δουλειά!!

Είμαι πλέον αφοσιωμένη αναγνώστρια και πολύ τυχερή που τον γνώρισα από κοντά, όπως και όλους τους bloggers που γράφουν κυρίως για το βιβλίο και θαυμάζω από καιρό:Nuwanda, Librofilo, Alef. Φιλόξενη οικοδέσποινα η δημοσιογράφος και μέλος της Ομάδας Βιβλίου κα Ελένη Γκίκα.

Περισσότερα για τη βραδιά (πατήστε τους συνδέσμους) : στο blog του συγγραφέα , την εξαιρετική ομιλία του ποιητή Γιάννη Ευθυμιάδη, στου Nuwanda, φωτογραφίες στης γοργόνας, (περιμένω και της Lupa) . Όλες οι ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στο ποστ της Νίνας .

Υ.γ. Στην επιστροφή είχα τη χαρά να με συνοδέψει ο συγγραφέας Χρήστος Φασούλας, με τον οποίο έχουμε κοινές ανησυχίες (περί σχολικών βιβλίων).

19 thoughts on “Για τη «χαμένη βιβλιοθήκη»

  1. renata Συντάκτης

    Νίνα μου, πάρα πολύ όμορφα! 😀

    Nicola, κι εγώ δική σας! 😉

    Τασσούλα, οπωσδήποτε! Θα ξετρελαθείς! Και μετά το «Μεγάλο θάνατο στο Βοτανικό» να πάρεις! Φιλιάά

  2. Кроткая

    γνια γνια γνια… ζουλεύω… γρουμφ!!

    Ανναλούκα, η Απαγωγή είναι εξαιρετική!!!

    Μεγαλειοτάτη, γιατί έμεινες μέσα? κι εμείς δεν πήγαμε στο Κορωπί, αλλά κάναμε ΑΛΛΑ και τα γράψαμε κι εμείς για να μάθουν να μας κάνουν να ζηλεύουμε μερικοί μερικοί!!!

  3. kyriayf

    xχ..χμ… αδερφούλα!!!
    μην εκφραστώ πεζοδρομιακώς… 😉

    δηλαδή να νιώσω σαν την εις Βέλγια γη εξόριστη!!!

    ζουλέυω….

    και είμαι εις ελληνικόν έδαφος…

    γμτ την ελληνική επαρχία!!!

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!!! τα βιβλία εκλεκτών συν- μπλόγκερ δεν διατίθενται στα βιβλιοπωλεία πρωτεύουσας νομού στα νοτιοδυτικά!!!

    γκρρρρρρ!!!

  4. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, εσείς βλέπατε όμορφα ονείρατα το βράδυ όμως! 😉

    Γοργόνα, εσένα που σ΄αρέσει ο Σ. Κινγκ τόσο πολύ, θα ενθουσιαστείς! 😉

    Κροτ-ούλα μου, φιλιάάά! 🙂

    Ioeu, εγώ ευχαριστώ την καλή μου τύχη ! 🙂

    Χρήστο, δεν σε ξέχασα, αλίμονο!!! Απλά ήθελα να κάνω μια σύνδεση και γενική αναφορά όταν θα κάνεις τη δική σου παρουσίαση. Επανορθώνω αμέσως! 🙂

    Δημήτρη, εγώ ευχαριστώ!

    Υφάντρα μου, τα βιβλία θα σου τα στείλω εγώ βρε (όχι τα δικά μου). 😉 Όσο για την έλλειψη, είναι άσχημο όντως!

  5. renata Συντάκτης

    Envain, να πω και εγώ την αλήθεια, (με τη σκέψη όσων έζησα), αν δεν πήγαινα θα έσκαγαααα! Μπορείτε ν’ αναπληρώσετε αργότερα. Ευκαιρίες θα υπάρξουν, αρκεί να το θέλετε! 😉
    Αφήστε που κάποια στιγμή ο συγγραφεύς ρωτούσε για μια αγαπημένη μας φίλη, κι αναφώνησε «κρίμα» όταν έμαθε πως έχει κλείσει το μπλογκ της!

    Σέβα μου, ναι, πολύ τυχερήήη΄, τ΄αναγνωρίζω! 😉

    Εβελίνα_Ζ, τέλειωσε το Lost και μας θυμήθηκες βρε? Άντε μου, τέλειωνε και έλα, σε πεθύμησα! Σμουουουτς!

  6. aeipote

    Με τούτα και με κεινα τα καταφέρατε, εσείς και η Lupa και η Composition Doll και. . . Βγαίνω σε λίγο να αγοράσω ένα αντίτυπο και. . . θα δείξει!

    καληΗμέρα

  7. renata Συντάκτης

    Θαλασσινή μου, μαζεύτηκαν πολλά ε? Αχ, μωρέ! Αυτό πάντως θα σ’ αρέσει! 😉 Φιλιάά

    Αείποτε, πιστεύω πως δε θα το μετανιώσετε! 🙂 Καλημερίζω σας! 😀

Σχολιάστε

