Μια απ΄τα ίδια

tulip_raindrops_macro_red-yellow_01.jpg

Η προηγούμενη βδομάδα πέρασε πιο χαλαρά σε σχέση με τις προηγούμενες, βοήθησε και το ό,τι ήταν «κουτσή». Ακόμα πιο όμορφη την έκανε η τριτιάτικη βραδιά στο μπαλκόνι με οικοδεσπότες αγαπημένο ζευγάρι και αξιόλογους συνδαιτημόνες .

Η υπόλοιπη κύλησε σε οικογενειακό ρυθμό και το Σαββατοκύριακο επισκέφτηκα τ’ ανίψια. Σοφή κίνηση? Διόλου! Έπεσα στο άγχος της αδερφής μου για τις εξετάσεις του μεγάλου (Β’ Γυμνασίου) που συγκρούστηκε με την ήπια ως αδιάφορη δική του αντιμετώπιση!

Απ΄τη μια στενοχωριόμουν γι αυτήν, επειδή όταν ζοριστεί/αγχωθεί πολύ την πιάνουν ημικρανίες, απ΄την άλλη αναγνώριζα στο παιδί το δικαίωμά του να χαλαρώσει λίγο, έπειτα απ ΄το ζόρι στ’ αγγλικά. Βέβαια τήρησα ουδέτερη στάση για να μην οξύνω τα πνεύματα!

Το αστείο ήταν που στην προτροπή της γιαγιάς του «Δημήτρη, διάβασε!» μου είπε:

-Πω πω θεία, σαν να είδα τον κλώνο της μαμάς!

-Μπα! Μάλλον το αντίθετο είναι, αγόρι μου!
Μέσα σ’ όλα μπέρδεψα τις ημερομηνίες κι έχασα αξιόλογη πρόταση διασκέδασης!

Αυτή η βδομάδα ξεκίνησε με τρέξιμο λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων (τακτικές εξετάσεις της μαμάς) και έναν ανεπιθύμητο επισκέπτη, την ημικρανία. Μάλλον πιέστηκα αρκετά κι έπιασε εμένα. Ευτυχώς αύριο δεν έχω μάθημα και πιστεύω θα υποχωρήσει.

Δεν ξέχασα πως σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος! Απλά τα είπε τόσο σοφά η Lupa σ΄αυτό το κείμενο, που με κάλυψε πλήρως ! Το τραγούδι στο πνεύμα της ημέρας:

Μαρία Φαραντούρη «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης»

22 thoughts on “Μια απ΄τα ίδια

  1. ralou

    Άσε ρενατάκι!
    Αυτές τις μέρες με τις εξετάσεις τρέχω κι εγώ με τον δικό μου ανιψιό -ίδια τάξη πάει με τον Δημήτρη σου-
    Το τι αλώπεκα και την ουρά της, τι Πέρσες που κυνηγάνε τους Ερετριείς, τι Χημεία, τι Φυσική, τι Γεωγραφία έχω μάθει εδώ και δύο βδομάδες δεν λέγεται!

    Τώρα κατόρθωσα να δω και το ποστ για την εκδρομή σου, ωραίες είναι τέτοιες συναντήσεις.

    Περαστικά η ημικρανία σου.
    Φιλιά.

  2. μεθυσμένα χρώματα

    πιο πολύ γεμίζει το άγχος των εξετάσεων την ζωή των γονέων παρά τωνπαιδιών!

    όσο για τις ημικρανίες Ρανατάκι μου περαστικά σου …
    (εγώ δεν ξέρω ούτε τον πονοκέφαλο.)

  3. stefy

    Εμένα ο αδερφός μου είναι 1 γυμνασίου, πάω δεύτερη φορά σχολίο.

    Πολύ όμορφες οι φωτό του Πύργου!!

    Περαστικά με τις ημικρανίες..

  4. Кроткая

    καλό κουράγιο εμτις εξετάσεις, αλλά μαζέψτε λίγο τους κλώνους, μην το τρελάνουν το παιδάκι…

    καταπληκτικό το ποστ της λούπα!

  5. anexel

    μια φίλη μού έλεγε πως όταν το πρωτοάκουσε το τραγούδι της Περσεφόνης, (ήταν μικρή τότε) νόμιζε πως τα πουλιά πέφτουνε… κρα στην υψικάμινο, δηλαδή πέφτουν μέσα φωνάζοντας «κρα»

    Κάνατε τόσα πράγματα και παραπονιέστε;

  6. renata Συντάκτης

    Ραλούκα, ξέχασα εσύ είσαι η θεία επιφορτισμένη με καθήκον «δασκάλας»! Άντε να τελειώνουν, τα λυπάμαι ! :S Ευχαριστώ βρε, υποχώρησε προς το παρόν ! Φιλιάά

    Bebe μου, κι εσύ, τόσο νέα βρε? 😦 Φιλιάά, μικρή μου!

    Μεθυσμενάκι μου, αυτό κατάλαβα! Α πα πα… Είσαι τυχερή, κούκλα μου! Ευχαριστώ!

    Στέφυ, και πού ΄σαι ακόμα! Θα συλλάβεις τον εαυτό σου να γίνεται λίγο «μαμά»! Περιμένω κι εγώ να δω απ΄τη Σάμο! 😉 Φιλιάά

    Κροτ-ούλα μου, συμφωνώ. Η αδερφή μου αγχώθηκε λόγω του ό,τι ήταν Φυσική το επόμενο μάθημα, δε θέλει ν΄αφήνει κενά για του χρόνου. Χτες π.χ. που έδινε Θρησκευτικά, ήταν χαλαρή! 😉 Στο μεταξύ ο ανιψιός τις φωνές τις έχει «γειωμένες» έτσι κι αλλιώς!! 😀
    Εμ άμα μια ζωή περιμένουμε τους άλλους να κινητοποιηθούν για κάτι που μας αφορά άμεσα, κλάφτα! Θέλει πρώτα να συνειδητοποιηθούμε εμείς!

    Anexel, παρόμοια λάθη σε στίχους τραγουδιών γίνονται συχνά. 🙂 Δεν παραπονιέμαι ακριβώς, αν και ο τίτλος κάτι τέτοιο υποδηλώνει. Απλά ήθελα να δηλώσω πως πέραν εξαιρέσεων δεν υπάρχει κάτι άξιο λόγου από μεριάς μου να πω.

  7. QueenElisabeth

    Περαστικά με την ημικρανία.
    Και εγώ όπως τον ανιψιό σου ήμουν (και εξακιλουθώ να είμαι σε πολλά πράγματα). Δεν πα να αγχώνονται όσο θέλουν! Εγώ έτσι κι αλλιώς θα αντεπεξέλθω my way!
    Και πάντα όταν έγραφα η μαμά ήταν αγχωμένη και εγώ χαλαρήηηη…

  8. kyriayf

    αδερφούλα!!!
    «χάθηκα» στα δικά μου και τώρα μπήκα να «σας» δω;;;;
    πέρασε η ημικρανία;;;
    και η Νία μας (fatale) υποφέρει!!!

    … και… μην ξεχνάς προτάσεις διασκέδασης!!!

    φιλιάαααα
    😆

  9. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, ευχαριστώ! 🙂 Εγώ πάλι διάβαζα, όπως νόμιζα ( ήμουν κι ολίγον φύτουλας) και πήγαινα με εγωισμό κι αναισθησία του στυλ «διάβασα? Ναι! Ας πέσει ό,τι θέλει!»
    Αυτός όμως όπως κι η μάνα του, τ’ αφήνει όλα τελευταία στιγμή και μετά αγχώνεται να προλάβει! Ο καθένας όπως μπορεί! 😉

    Υφάντρα μου, πέρασε τώρα! Δράμα, την καταλαβαίνω! Όσο για προτάσεις, πήγα στην έκθεση παιδικού βιβλίου που διοργάνωσε το σχολείο και έφυγα με 4 βιβλία (παιδικά δλδ)! 😉 Να σε προσέχεις, «αδελφούλα». Φιλιάά

  10. lupa

    Κορίτσια τί έγινε? Ακούω όλο και περισσότερες γυναίκες με πονοκέφαλο-ημικρανίες και τέτοια αυτήν την εποχή …(και εγώ μέσα) Και η πλάκα είναι ότι τα φάρμακα για πρώτη φορά δεν κάνουν τίποτα!

    Αυτό είναι , άρχισε η επίθεση των εξωγήινων με δόλια μέσα (ξέρω, ξέρω, διαβάζω πολύ S. KIng)

    Καλημερούδια

    P.S. Ποιόοοος ξεκινάει διακοπές από την άλλη εβδομάδααααα?

  11. tassoula

    Με τις ημικρανίες έχω σχέση πάθους.Όσο σκέφτομαι την μαμα μου στις δικές μας εξετάσεις και εμένα μετά απο λίγα χρόνια με πιάνει άλλη μία :{
    Υπομονή θέλει με τα παιδιά!

  12. katholiki2

    …μωρε εγω πως το γλυτωσα το εγκεφαλικο απορω
    αφου κι εσυ με φοβηθηκεςχαχαχα ..αλλα αυτο ηταν την πρωτη μερα πουεγραφε μετα ειδα οτι δεν κανει καλο να τα αγχωνουμε κι εμεις
    την αφησα μονη της.. και πιο γρηγορα διαβαζε
    και απεδιδε..

    δοξα τ ω θεω τελειωνουν να ηρεμήσουν κι αυτα και εμεις οι αγχωμενοι γονεις με το αθλιο κολοσυστημα παπαγάλων που εχουμε μπλεξει
    ..ελπιζω ναπερασαν οι ημικρανιες οι δικές σου ε;΄

  13. renata Συντάκτης

    Lupa μου, πολλή πίεση παίζει μάλλον! Λες; Ωχ αμάν! 😛 Εγώώώώ! 😀 Θα σε δω την Κυριακή! 😉

    Γοργόνα μου, έρχομαι ! 😉

    Τασσούλα μου, ωχ! Όσο για τις εξετάσεις κατάλαβα, χαίρε άγχος!

    Σέβα μου, τρόμαξα με σένα τότε! Ήσουνα πρωτάρα μωρέ! 🙂 Πέρασαν ευτυχώς! Κάτι έκανες βρε! 🙂

  14. Stavros Katsaris

    Αν ισχύσει οτι όλες οι΄γυναίκες όταν γεράσουν γίνονται ίδιες οι μαμάδες τους κλάψε με μάνα κλάψε με!

    Κατά τα άλλα πολλά πολλά φιλιά!

    Σαν να χαθήκαμε έ???

  15. aeipote

    Τα παιδιά και έχουν τους δικούς τους ρυθμούς και είναι, πλέον, πρακτικά «ασυμπίεστα». . .

    Καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο

  16. renata Συντάκτης

    Σταύρο, έχεις υπόψη σου τι θα γίνει αν διαβάσει το σχόλιό σου η Τασούλα? 😛 Πολλά φιλιά και σε σας! Χαθήκαμε όντως! 😦 Άντε να κανονίσουμε καμιά συνάντηση! 😉

    Αείποτε, εγώ πλέον το έχω εμπεδώσει με τόσα χρόνια πείρας! 😉 Αντεύχομαι! 🙂

  17. Αερικό

    Οποιος εχει γεννησει παιδια, εχει εφ’ ορου ζωης αγχος και συνηθως μεγαλυτερο απ αυτο των βλασταριων του..
    Η φωτο τελεια..!

  18. alkyoni

    σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
    να σε κάτι που μοιάζουμε οι περισσότεροι
    στις ημικρανίες
    μέχρι και σε νοσοκομείο,σε θάλαμο βραχείας νοσηλείας έχω νοσηλευτεί γι αυτές.
    η λύση πάντως είναι τα voltraren σε ενέσιμη μορφή ή τα υπόθετα voltaren
    ή έμπλαστρο στο σημείο του λαιμού πίσω,στη βάση γτου κεφαλιού.
    Μέχρι να φτάσω εκεί κόντευα απ τα πολλά παυσίπονα να πάω από overdose
    χμμμ ναι και οι ημικρανίες σταμάτησαν εντελώς όταν άρχισα το pilates και ξανάρχισαν όταν λόγω της εξεταστικής του γιού μου το σταμάτησα,αλλά οκ τελειώνει η εξεταστική….που με όλα όσα συνέβησαν στο παιδί και με το άγχος που είχε και δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί ούτε στο διάβασμα,ούτε φαντάζομαι και στις απαντήσεις που έδινε…. το βλέπω να μένει μετεξεταστέος για το Σεπτέμβρη
    φιλιά Ρενάτα μου

  19. renata Συντάκτης

    Αερικό μου, ακριβώς έτσι! 🙂 Νια, άλλη μια που «δανείστηκα» απ΄το File magazine! 🙂

    Αλκυόνη μου, δε σου κρύβω πως βλέπω και στο δημοτικό σημάδια παραβατικής συμπεριφοράς και τρέμω για τον μεγάλο !
    Όσο για τις ημικρανίες σου, σαν σύμπτωμα αυχενικού συνδρόμου μου ακούγονται! :I Κι η αδερφή μου νοσηλεύτηκε αρκετές φορές, μέχρι που πήγε σε κλινική ύπνου και νευρολόγο και είναι κάπως καλύτερα! Αυτή έχει και τις συνεχόμενες νύχτες(βάρδιες) και την διαλύουν!
    Όσο για τις εξετάσεις του, φτάνει βρε να ΄ναι καλά το παιδί, τ’ άλλα βρίσκονται! 😉 Φιλιάά

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.