Στον Πύργο

Το Σάββατο ξημέρωσε ηλιόχαρη μέρα, ό,τι πρέπει για εκδρομή. Είχα να κάνω τη διαδρομή Αθήνα-Πύργος απ΄το ’95 , που δούλευα αναπληρώτρια σ΄ένα χωριό έξω απ΄την Αμαλιάδα! Γνώριμη η διαδρομή λοιπόν!

Εκεί με περίμενε η Υφάντρα μου κι ευτυχώς αναγνωρίσαμε η μία την άλλη αμέσως.Η γειτονιά της ήταν βγαλμένη απ΄τις αναμνήσεις μου, μιας και μικρά φτάναμε στο σταθμό του ΟΣΕ και ανηφορίζαμε για το ΚΤΕΛ με την οικογένειά μου, να πάρουμε λεωφορείο για το χωριό.

«Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του» είναι η παροιμία που ταιριάζει γάντι ! Υπήρχε μεν η διαδικτυακή επικοινωνία, αλλά δια ζώσης είναι διαφορετικά! Όλο το απόγευμα το περάσαμε μιλώντας ακατάπαυστα, ανταλλάσσοντας εμπειρίες και αναμνήσεις. Πηδούσαμε απ ΄το ένα στο άλλο και κάποια τα εξαντλήσαμε. Το βράδυ ανταλλάξαμε tips περί net-surfing! 😀

Την Κυριακή ξεκινήσαμε κατά τις 12 το μεσημέρι χαλαρά και γυρίσαμε στι ς10.30 το βράδυ. Περιπλανηθήκαμε παραλιακά ξεκινώντας από Σπιάντζα για το Κατάκολο, όπου ήπιαμε καφέ σ’ ένα πολύ όμορφο μαγαζί(απ’ όπου οι φωτογραφίες) και είχα την τύχη να γνωρίσω τη Ναταλία, η οποία είναι πολύ ξηγημένο άτομο! 😉

Έπειτα συνεχίζοντας από επαρχιακούς δρόμους με ωραία θέα φτάσαμε σ’ ένα παλιό μοναστήρι , που χρονολογείται απ΄τον 7ο αιώνα.

Περνώντας απ΄ένα χωριό γνώρισα κάποιους απ΄τους συγγενείς της, πολύ καλοί και φιλόξενοι άνθρωποι. Το απογευματινό μας καφεδάκι το ΄πιαμε στην παραλία της Αγ. Μαρίνας με συννεφιά κοιτάζοντας τη θάλασσα.

Τη Δευτέρα ξύπνησα απ ΄τις αστραπές και τη βροχή, γνώρισα εκλεκτούς φίλους της Υφάντρας, ανανέωσα τις προμήθειες σε ανέκδοτα (σόκιν) και υπό βροχή γύρισα χθες το απόγευμα.

Οι φωτογραφίες είναι από μηχανή μιας χρήσης – junkie της φωτογραφίας είμαι τελικά- γι αυτό είναι κάπως χάλια , μιας κι η ψηφιακή μου είναι για επισκευή.

Το τραγούδι που ακολουθεί είναι αγαπημένο μας:

Μονσερά Καμπαγέ «Hijo de la luna»

28 thoughts on “Στον Πύργο

1. Παράθεμα: με τη Ρενάτα... « υφαντική… με άσπρα νήματα…

2. alkyoni

3. renata Συντάκτης

Σέβα μου, ναι πέρασα όμορφα! Είχα εκλεκτή παρέα, γι αυτό! 😉 Φιλιά

Υφάντρα μου, κι εγώ χάρηκα πολύ! 🙂 Θα ξανάρθω! Φιλιάά

Εύη μου, έχω ακούσει! 😛 Λέω να τις επισκεφτώ κάποια στιγμή μες στο καλοκαίρι! 😉 Σμουτς !

Αλκυόνη μου, σε πιστεύουμε! Να ξέρεις όμως πως πολλάκις αναφέρθηκε το όνομά σου! 😉 Σαν να ΄σουν εκεί! 😀 Φιλιάά

4. confused

Μια χαρά περάσατε βλέπω, πάντα τέτοια 😀
    Έχουμε μια φίλη που μας έχει καλέσει προς τα μέρη εκείνα. Λέω να το βάλω στο πρόγραμμα 😉
    Μάκια 😀

5. renata Συντάκτης

Βενετία μου, άλλη φορά να πάμε μαζί βρε! 😉 Μακάρι…

Θεοδώρα, πολύ όμορφα σε πολλά μέρη , αρκεί να έχεις τη διάθεση να το δεις! 😉

Μεγαλειοτάτη μου, πέρασα όμορφα πιο πολύ, γιατί είχα καλή παρέα! 😉 Οι φωτογραφίες έτσι κι έτσι! Φιλιάά

Ντάλια μου, σ΄ευχαριστώ! Ναι, με τέτοια παρέα ο δρόμος είναι η χαρά!

Λούπα μου, άνοιξε ο καιρός! Όλο και κάποια εκδρομή θα πάτε ! 😉 Αυτή τη φορά η έτερη της παρέας θεωρεί πως αναγεννήθηκε και πολύ το χαίρομαι! ! Φιλιάά

Θαλασσινή μου, να πάτε, είναι πολύ όμορφα! Πολύ χάρηκα που τα ΄παμε! 😉 Φιλιάά

Anexel, αυτές ήταν οι καλύτερες! Στο επόμενο ταξίδι 🙂

Κροτ-άκι μου, το πρώτο ήταν πανέμορφο, ονομάζεται «Επέστρεφε»! Σημαδιακό! 😉 Το τελευταίο ήταν παραδοσιακό, με φοβερή θέα στο Ιόνιο! 🙂 Φιλιάάάά

6. renata Συντάκτης

Όπως και να το πεις , Μεθυσμενάκι μου, δίκιο έχεις! Ας είμαστε δικαιολογημένα τοπικιστές! 😉 καλό μήνα 😀

Γοργόνα μου, καλό μήνα να ΄χεις ! Μακάρι ! 😉 Σμουουουτς!

7. renata Συντάκτης

Καλό μήνα, Αργυρένια μου. Μου λείπεις βρε! Αυτό το Σ-κ είμαι free. Κανόνισε 😉 Θα σε πάρω τηλέφωνο, θα το σηκώσεις όμως? 😛

Κέρβερε, αν εννοείς το συγκεκριμένο, ορίστε: http://www.fileden.com/files/2006/6/9/58787/New%20songs/hijo_de_la_luna.mp3
    Αν θες και παλιότερα ,πες μου και θα γράψω τα λινκς!
    Καλό μήνα 🙂

8. renata Συντάκτης

Αλεξάνδρα, πολύ χαίρομαι που σ΄αρέσει. Από χρόνια κι εμένα και είδα πως είναι και δικό της αγαπημένο με χαρά! Κι εγώ χάρηκα πολύ ! 😉 Καλημέρα 🙂

9. renata Συντάκτης

Τασούλα μου, σ΄ευχαριστούμε βρε! Κι εσείς! 😉 Ήταν ένα παλιό κλασσικό καφενεδάκι, αλλά η θέα αξιοζήλευτη όντως! 🙂 Επίσης, κούκλα μου! Φιλιάά

Σταύρο, καλόμαθα με τις ευκολίες της ψηφιακής! 😉 Αυτό σίγουρα! 🙂 Να ΄στε καλά! 😀

10. Natalia

Τιμή μου που σε γνώρισα καλή μου….
    Αξίζει τελικά καμμιά φορά το ρίσκο της ζωνταντής επαφής, μια και η ομορφιά της ψυχής σου μου χαρίστηκε πολύ πιο απλόχερα από ό,τι στα γραπτά σου….

Νάσαι καλά κι εύχομαι ειλικρινά να τα ξαναπούμε….