Dvd-άζω 3

Απ’ την προηγούμενη Πέμπτη ήμουνα σε περίεργη διάθεση. Για να ξεφύγω και ν΄απασχολήσω το μυαλό μου αλλού, εφάρμοσα λοιπόν τα κλασσικά γιατροσόφια : ταινίες, βιβλία, βόλτες ν΄αγναντεύω τη θάλασσα.

volver.jpgΗ πρώτη ταινία ήταν το Volver (Επιστρέφω) , ένα κι ένα τελικά. Κεντρικό θέμα η επιστροφή στον γενέθλιο τόπο με τις όμορφες κι άσχημες αναμνήσεις, και η συμφιλίωση με τα φαντάσματα του παρελθόντος μέσα απ΄την αποφυγή επανάληψης των ίδιων. Το λάτρεψα. Εκτός αυτού η Πενέλοπε είναι στα καλύτερά της πιστεύω σ΄αυτήν την ταινία!

Η επόμενη ήταν το Match point, για την οποία τόσοςmatchpoint.jpg ντόρος είχε γίνει (μάλλον ο περισσότερος για την Σκάρλετ Γιόχανσον). Τα ηθικά διλήμματα που αποκτά ο ήρωας, που προτιμά να ΄ναι τυχερός παρά καλός, αρπάζοντας την ευκαιρία για μια καλύτερη, αν και αποπνικτική, ζωή. Έχει να διαλέξει ανάμεσα στην καλοπέραση με μια γυναίκα που τον λατρεύει και μπορεί να την κάνει ό,τι θέλει και στην ανέχεια με την κουκλάρα ερωμένη, που τον πιέζει να χωρίσει. Η συνέχεια προβλέψιμη. Αυτό που μ’ άρεσε περισότερο ήταν η μουσική της (άριες ). 😉

Αγάπησα πολύ την Little Miss Sunshine, με όλους αυτούς τους παράταιρους little-miss-sunshine.jpgχαρακτήρες, που κυνηγάνε τ’ αμερικάνικο όνειρο ο καθένας απ΄τη σκοπιά του, επιτέλους ανθρώπινοι κι όχι οι τέλειοι ή εξωπραγματικοί. Μια οικογένεια, χωρίς φανερή συνοχή, που το κάθε μέλος ζει τα δικά του ζόρια κι αγωνίες. Όλοι στην πορεία βλέπουν τα δικά τους όνειρα να καταστρέφονται και κάνοντας σκοπό το όνειρο της μικρής Όλιβ τους ενώνει τελικά. Η σκηνή που ανεβαίνουν όλοι μαζί στην πασαρέλα, πολύ μου άρεσεεεεεε!

Η τελευταία ήταν η Babel. Ανάμεικτα συναισθήματα μου άφησε αυτή η ταινία. babel.jpg Σκέφτομαι το πώς επηρεάζονται κι αλληλοσυνδέονται οι ζωές των ανθρώπων στον πλανήτη και ένα τυχαίο ξεκάρφωτο γεγονός, όπως ένας πυροβολισμός, στη μια άκρη επηρεάζει ζωές στην άλλη. Μ’ άρεσε η σπόντα περί υστερίας των Αμερικανών με την τρομοκρατία, ο Μεξικάνος (μμμμμ… o Gael Garcia Bernal) που βαρέθηκε τον περιφρονητικό τρόπο που τους αντιμετωπίζουν οι Αμερικανοί . Η εικόνα στα μάτια των παιδιών των σταυρών στα συρματοπλέγματα για όσους έχασαν τη ζωή τους προσπαθώντας να περάσουν λαθραία στις Η.Π.Α . Την είδα χτες κι ακόμα σκέφτομαι .

Για την επιδρομή στην έκθεση βιβλίου στο επόμενο ποστ! 😉

Τραγούδι: Madredeus- Alfama

25 thoughts on “Dvd-άζω 3

  1. Βασιλική

    εγω παλι οταν…δεν…
    τιποτα απο ολα αυτα δεν μπορω να κανω…
    μα τιποτα!

    αλλα τωρα με εβαλες σε διλλημα…
    λες να κανω και εγω επιδρομη στον dvdαδικο της γειτονιας;;;
    βρε λες;;;;

    καλημερουδια πολλα…
    🙂

  2. esta

    στης επαρχίας την αδράνεια χαμένη… και με «προσωπικούς» λόγους εκτός κινηματογραφικών αιθουσών… (ξέρεις φίλη μου…) βλέπω πια μόνο dvd… ε… λοιπόν, εμπιστεύομαι τις επιλογές σου!!!

    φιλιά 🙂

  3. renata Συντάκτης

    Βασιλική μου, δεν ξέρω αν επιβάλλεται , απλά εγώ το να κάθομαι άπρακτη σε τέτοιες ζόρικες στιγμές, δεν μπορώ. Εσύ κάνε ό,τι θες, αρκεί να νιώθεις καλύτερα! 😉

    Έστα, με τιμάει η εμπιστοσύνη σου. 🙂 Όλα οκ. 😉

    Αμαλία, εγώ δεν τρελάθηκα γι αυτό. Αρκούντως προβλέψιμο μου έμοιαζε. 🙂

  4. anexel

    Καλημέρα,
    Το match point το έχω δει, αλλά δεν το θυμάμαι καθόλου. ΔΕν ξέρω γιατί. ‘Οταν λέμε καθόλου, μα καθόλου.

    Το τραγούδι που έχεις βάλει, πολύ ωραίο.

  5. QueenElisabeth

    Δεν τις έχω δει και είμαι απαράδεκτη, το ξέρω…
    Καλοκαίρι έρχεται, θα τις δω ΚΑΙ αυτές (ένα σωρό πράγματα προγραμματίζω για φέτος και δεν θα τα προλάβω αλλά τέλοσπάντων…).

    Όταν λες ότι το τέλος είναι προβλέψιμο στο Match point, για βάλε ένα spoiler. (Έχω αναφέρει ότι λετρεύω τα spoilers?)

  6. renata Συντάκτης

    Anexel, κι εγώ γρήγορα θα το ξεχάσω! Είναι αγαπημένο μου συγκρότημα οι Madredeus! 🙂
    Lupa μου, σιγά βρε! 😛 Φιλιάά
    Anexel, δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Μεγαλειοτάτη μου, όποτε θελήσεις και μπορέσεις! 😉 Ευχαρίστως να βάλω, αλλά τι εστί spoiler? 😀

  7. Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Φέτος έμπλεξα με τη δουλειά και δεν θα καταφέρω να παω!
    ΕΥτυχώς μπόρεσε η Τασούλα!
    Ας είναι ευτυχώς έρχεται η έκθεση στον Πειριαά και τον Σεπτέμβριο το φεστιβάλ!

  8. QueenElisabeth

    Spoiler= από το αγγλικό ρήμα spoil.
    Για τους περισσότερους σημαίνει να αποκαλύψεις το τέλος και να τους χαλάσεις (δηλαδή spoil) την έκπληξη της θέασης.
    Για μένα σημαίνει χαράς ευαγγέλιο επειδή όταν παρακολουθώ κάτι θέλω να σχολιάζω και όχι να προσέχω γιατί μπορεί να πεταχτεί από το πουθενά κανένας δολοφόνος με πριόνι/μπαλτά/ σύρμα.
    Και ναι, είμαι η χειρότερη παρέα για dvd.
    Αλλά φτιάχνω το καλύτερο pop corn…

  9. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, αντελήφθην! Έτσι κι αλλιώς δεν βλέπω τέτοια (με τη θέλησή μου τουλάχιστον)! 😉
    Σκοτώνει την ερωμένη και από τύχη δεν τον πιάνει η αστυνομία,παρ’ όλο που είναι σχεδόν σίγουροι πως είναι ο ένοχος! Γυναίκα και πεθερικά δεν παίρνουν χαμπάρι απ’ όλα αυτά κι η ζωή συνεχίζεται…

    Pop corn ε ?Ψήνομαι 😀

  10. mr e.

    Περιεκτικότατες οι αναλύσεις σου.Δείγματα υψηλής κριτικής ικανότητας. Αντε και σ΄ανώτερα..
    Αλήθεια μουσική στα ποστάκια μας πως βάζουμε ? Θα με υποχρεώσεις αν μου μάθεις το τρόπο. Ευχ.

  11. renata Συντάκτης

    Mr e, με πειράζετε , αλλά δεν πειράζει! 🙂
    Για μουσική γράφουμε [audio=τη διεύθυνση του τραγουδιού] και δουλεύει μια χαρά (στη wordpress)! 🙂

    Λούπα μου, είδες ε; Πολλαπλές αναγνώσεις δέχεται και πολλά θέματα βάζει.Π.χ. Η μοναξιά του διαφορετικού (το κορίτσι στο Τόκιο). Καλημέρα 🙂

  12. mr e.

    Δεν σε πειράζω καθόλου. Το εννοώ. Αν κατάλαβα καλά, σε ότι αφορά την απόθεση μουσική στα ποστς, θα πρέπει πρώτα να τοποθετήσω τα μουσικά κομμάτια κάπου στο web και στη συνεχεια να κάνω link on. Είναι έτσι?
    Φιλάκια
    🙂

  13. renata Συντάκτης

    Ακριβώς έτσι. Η πιο γνωστή διεύθυνση είναι η http://www.fileden.com. Από κει κάθε φορά κοπιάροντας την url του τραγουδιού μπορείς να βάζει ς στο κάθε ποστ όσα κομμάτια θέλεις! Καλή επιτυχία! 🙂

  14. αλφα

    Δεν το πιστεύω.
    Όλες οι πιο πάνω ταινίες ήταν αυτές που είδα και αγάπησα τον τελευταίο καιρό.
    Definitely my favourites
    Ταινιάρες..
    Και καλό γούστο. 🙂

Σχολιάστε

