Ερωταπαντήσεις

Μετά από πρόσκληση της Krot-ούλας και της Βασιλικής απαντώ στο περίφημο ερωτηματολόγιο, που απάντησε κάποτε κι ο Προυστ.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Απλά καθημερινά πράγματα. Να ξυπνήσω με την ησυχία μου, να πιω τον καφέ μου με το πάσο μου, να δω αγαπημένα πρόσωπα, να διαβάσω ένα καλό βιβλίο ,ν΄ ακούσω μουσική, να πάω μια εκδρομή. Το απόλυτο είναι ανέφικτο.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Άλλοτε η πείνα κι η δίψα, άλλοτε το ξυπνητήρι μου, άλλοτε η γκρίνια της μάνας μου ότι πέρασε η ώρα .

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Πριν λίγο που θυμήθηκα ένα σύνθημα που διάβασα στην Πάντειο το Σάββατο.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Μόνο ένα ; Πως αγαπώ πολύ, μπορώ να κάνω τα πάντα γι αυτούς που αγαπώ, πως συγχωρώ δύσκολα. Τα΄ χω πει στο “give me five”.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Πείσμα, ισχυρογνωμοσύνη, ξεροκεφαλιά, τεμπελιά, οργή… Φτάνουν αυτά?

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Των άλλων? Σ΄ αυτά που γίνονται χωρίς να υπάρχει δόλος.

Τα δικά μου? Προσπαθώ να είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου, γιατί κάνω πολλές βλακείες, αλλά δε βάζω μυαλό δυστυχώς!.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Τι πράγμααα? Τις ιστορικές προσωπικότητες τις ρωτήσατε άμα θέλουν να ταυτιστώ μαζί τους? 😛 Με τη μόνη που θα μπορούσα εν μέρει (δυστυχώς) είναι η νύφη στο Kill Bill! 😀

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Χμ. Η πιο χιουμοριστική απάντηση είναι: Όσοι οδηγούν πίσω μου ή με συναντούν στις διασταυρώσεις! Πολύ τους θαυμάζω.

Σοβαρά : Όσοι καταφέρνουν να ζουν (και πως ) με το βασικό μισθό.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Απ΄ αυτά που κάνω νοερά, της νοσταλγίας σε μια πιο ευτυχισμένη περίοδο. Απ ΄τα πραγματικά το περσινό της Ρόδου και απ΄ αυτά που λαχταρώ να κάνω : Βενετία-Φλωρεντία -Παρίσι κ.α.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Πολύ δύσκολα μου βάζετε. Μάρκες, Άλκη Ζέη, Ν. Καββαδίας, Οδ. Ελύτης, κ.α.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Να είναι αληθινός , να σταθεί αντάξιος δίπλα σε μια γυναίκα εμπράκτως χωρίς να την υπονομεύει από ανάγκη να νιώθει κυρίαρχος.

12. … και σε μια γυναίκα;

Να στέκεται άξια στα δικά της πόδια . Χωρίς να γίνεται εξάρτημα ή γλάστρα κανενός!

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Μόνο ένας? Αδύνατη η απάντηση. Αν θέλετε περισσότερους, δείτε τρία ποστ πιο κάτω. Δεν υποκύπτω σ’ εκβιαστικά διλήμματα!

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Δεν σφυρίζω, τραγουδάω(φάλτσα) όποιο μου έρθει εκείνη τη στιγμή. Την τελευταία φορά ήταν το «Το καΐκι στη στεριά δε λογίζεται» νομίζω. (Μην το πείτε της Άλκηστης και στενοχωρηθεί. 😛 )

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Με σημάδεψε ως τι? Ως αναγνώστρια, ως προς κάποια χρονική στιγμή της ζωής μου. π.χ. ως γυναίκα, ως σκεπτόμενο άνθρωπο (λέμε τώρα)? Πολύ φλου είναι οι ερωτήσεις .

Σαν παιδί αυτά του Ιουλίου Βερν για τα ταξίδια, «Το καπλάνι της βιτρίνας» αργότερα ως παράδειγμα άψογου παιδικού βιβλίου που συνδυάζει την ιστορία χωρίς διδακτισμό κι επειδή πάνω κάτω μοιάζαμε σε μερικά με τα δυο κοριτσάκια με τη μεγάλη μου αδερφή , το «Ο Έρωτας στα χρόνια της χολέρας» για την αγάπη, της Αγκάθα Κρίστι για το σασπένς και το μυστήριο.

Τώρα που σκέπτομαι την ουσία της ερώτησης, μια φορά έπεσε ένα απ΄ το ράφι και με σημάδεψε στο δάχτυλο, δεν πρόσεξα όμως ποιο ήταν ενόσω έβριζα. 🙂

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

Η Βαβυλωνία των Αφων Ταβιάνι (την ξέχασα στις αγαπημένες, γιατί δε θυμόμουνα τον τίτλο), γιατί δείχνει πόσο εύκολα μέσα από σκοπιμότητες τρίτων (π.χ. προπαγάνδα) μπορούμε να γίνουμε εχθροί ακόμα και με τ΄ αδέρφια μας! Αν δεν την έχετε δει, οπωσδήποτεεεεεεεε να τη δείτε! Έχει και εξαιρετική μουσική.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Μμμμμ…δεν μπορώ να διαλέξω ούτε ρεύμα γμτ. :x

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Το θαλασσί .

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Πως καταφέρνω να ζω χωρίς να μετανιώνω για τις αποφάσεις μου ή για όσα δεν έκανα (που εξαρτόντουσαν από μένα), που έχω καλούς φίλους.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Ρούμι με κόκα κόλα. Εναλλακτικά πίνω και βότκα. Δε λέω όχι σε μια παγωμένη μπυρίτσα ειδικά το καλοκαίρι ή ένα ποτήρι καλό κρασί . Του αντιαλκοολικού αγώνα είμαι, όπως καταλάβατε! 🙂

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Για λάθη κρίσεως παλιότερα, που δεν έχω ταξιδέψει όσο θα΄ θελα…

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Τους ψεύτες, τους κακεντρεχείς, τους δόλιους, τον πατσά, τις κατσαρίδες κλπ.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Να διαβάζω-ακούω μουσική, να είμαι με φίλους, να χαϊδεύω-ζουλάω-φιλάω-δαγκώνω-παίζω-χορεύω με τη Γωγώ, να φιλάω-καμαρώνω σα γύφτικο σκεπάρνι τον ανιψιό μου και να χτενίζω-φιλάω-δαγκώνω-πειράζω την άλλη μου ανιψιά.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Έχει πραγματοποιηθεί εν μέρει.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Όταν βαριέμαι να κάνω μία δουλειά και λέω «με πονούσε το κεφάλι-πόδι-χέρι μου», όταν γκρινιάζει η μήτηρ μου και ρωτάει αν την ειρωνεύομαι κι εγώ απαντώ «μα πώς σας πέρασε απ΄ το μυαλό αυτό, αγαπητή μητέρα» και όταν ήμουν παιδί και πήρα μια φορά χαμηλό βαθμό κι είπα πως έχασα το διαγώνισμα… Γενικά είμαι φιλαλήθης!

26. Ποιο είναι το μότο σας;

Παραδέχτηκα και ζωή και θάνατο κι άλλο δε φοβάμαι πια.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Επειδή είμαι λιγόψυχη, χωρίς να το καταλάβω, ανώδυνα ει δυνατόν και πριν από αγαπημένα πρόσωπα. Άλλο χαμό δεν αντέχω ούτε θέλω να δω. Εγώ πρώτα λοιπόν!

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Αν υπάρχει (υπόθεση εργασίας κάνω) έχω να του πω δυο-τρία φωνήεντα για τα στραβά του. Που χάνονται άξιοι κι αγαπημένοι άνθρωποι πολύ νωρίς, που δίνει το μεγαλύτερο αγαθό, τη νέα ζωή, εκεί που δεν το εκτιμούν κ.α.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Μεταξύ τυρού κι αχλαδίου, επί ξυρού ακμής, στο δρόμο… Διάλεξε και πάρε .

Παραθέτω μερικές πειραγμένες ερωτήσεις απ ΄το ερωτηματολόγιο της Κροτ που πολύ μ’ άρεσαν και τις απαντήσεις μου.

Πετάει ο γάιδαρος;

Άμα θέλει, μπορούμε να του το απαγορεύσουμε?

Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει;

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπήκε (στο πλύσιμο) η αγαπημένη σου μπλούζα.

Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών;

Πολλάάά. Πώς να διαλέξω μέσα σε τέτοιο ορυμαγδό σκουπιδιών? Ας πούμε όλα του Φοίβου, του Καρβέλα και άλλων τόσο «ποιοτικών».

Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ’ όλα;

Την εποχή που ήμουν 47 κιλά (πριν 20 χρόνια δλδ), κλαψ!

Αγαπημένη trashιά

«Δεν άκουσα, πώς είπατε, ορίστε, συγγνώμη, κύριε, ποιος είστε?» Πλήρες νοήματος το τετράστιχο αυτό. 😉

Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε;

Πέρα απ΄ το πιο πάνω, φαντάζομαι καμιά φορά πως για μικρό χρονικό διάστημα(ίσαμε μισή ώρα δλδ) αποκτώ μυϊκή δύναμη ωσάν του Χουλκ και ξεκαθαρίζω κάτι χρωστούμενα σε μερικά λαμόγια.

Που αναφέρεται ο Βαν Γκογκ ως Βαν Νταμ;

Δεν κατάλαβααα?

Το αγαπημένο σας πτηνό;

Ο ερωδιός.

Το αγαπημένο σας φαγητό;

Φασολάκια, μπάμιες, γεμιστά, ψαρικά-θαλασσινά(ειδικά χταπόδι), ιταλική κουζίνα, διάφορες πίτες αλμυρές, πατάτες σε όλες τις μορφές κ.ά.

Από γλυκά μόνο κουραμπιέδες δεν τρώω. Όλα τ΄ άλλα και δη σοκολατένια, μ’ αρέσουν. 😉

Πώς θα επιθυμούσατε να ζήσετε;

Έχοντας την ησυχία μου. Κάνοντας ό,τι θέλω όταν το θέλω, όποτε το θέλω. Γίνεται?

Είναι η σειρά σου :

Μάρκο

Ελένη

Εβελίνα

Σέβα

Αταίριαστε

Bebe

18 thoughts on “Ερωταπαντήσεις

  1. BeBe

    Πατάτες σε όλες τις μορφές!! Μιάαααααααααμ πρωί πρωί στο γραφείο τι μου έκανες…Χταποδάκι ε;
    Τώρα εγώ απαντώ στο «σωστό» ερωτηματολόγιο ή στο πειραγμένο της Krot; Μήπως και στα δύο;
    Μουτσ

  2. Βασιλική

    θα τοποθετησω εδω την ερωτηση Νο 30 την οποια και θα απαντησω κιολας…
    (βλεπε Αλκιμηδη…)

    30. Πως θα θελατε να ειναι η Ρενατα τετοια μερα του χρονου;

    Πανω απο ολα υγιης. Και τα τεραστια αποθεματα ενεργειας που εχει, να μην σωθουν ποτε… και πανω απο ολα να εχει καταφερει τον βασικοτερο στοχο της!

    σε ευχαριστω και σε φιλω…
    🙂

  3. renata Συντάκτης

    Κροτ-ούλα μου, εγώ το λέω αλλά ποιος με ακούει? Φιλιά

    Αταίριαστε, συγγνώμη, και το ΄χα διαβάσει, αλλά η μνήμη έχει αρχίσει και ρετάρει τελευταία! 🙂

    Bebe, σ’ όποιο γουστάρεις, κούκλα μου. 😉

    Βασιλική, ναι πρώτα να΄ναι καλά οι δικοί μου (οικογέναι και φίλοι) κι εγώ . Ο βασικότερος στόχος μου είναι να ζω μια γεμάτη ζωή. Σ΄ευχαριστώ και πάλι! Φιλιάά

  4. renata Συντάκτης

    Γωγώ σας μερσώ! 🙂 Καλησπέρα

    Κροτ-άκι μου πολυτάλαντο και πολυταξιεμένο, δεν είδες το «αστεράτη υποψήφια best commentator» πιο πάνω? Τσάμπα το καλόπιασμα?
    Πλιζ, 3η φορά τον είδα τον άνθρωπο, πρώτη που του μίλησα και μου΄κοψε την καλημέρα. Όχι κι εσύ! Έλεεεεεεεεεεος!

    Ναι, ναι, είσαι μεγαλόψυχη και πανέμορφη και πανέξυπνη και άφταστη σ΄ό,τι κάνεις! Have mercy! 🙂

  5. QueenElisabeth

    Κι εγώ ήθελα να απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις από το original, αλλά δεν το σκέφτηκα να τις βάλω σαν γκεστ – φιλική συμμετοχή…
    Στους αγαπημένους συγγραφείς συμφωνούμε. Εγώ βέβαια θα πρόσθετα κι άλλους γιατί είμαι αναποφάσιστη…

  6. renata Συντάκτης

    Τασσούλα , δλδ τόσα έγραψα , εκεί κόλλησες εσύ βρε? 😛

    Τασσούλα, & Μεγαλειοτάτη μου, δεν ήταν ένα ήταν πολλά! Αυτό που σκεφτόμουνα εκείνη τη στιγμή ήταν το «Φονιάδες των χοντρών …διαιτολόγοι».
    Κακό μάλλον, αλλά πετυχημένο, γιατί μάσαγα μια τάρτα εκείνη τη στιγμή και στη θύμηση πνίγηκα!

    Μεγαλειοτάτη μου, και δεν κάνετε ένα update ? 😉
    Οι αγαπημένοι αυτοί είναι απλά ενδεικτικοί. Ήταν με τη μουσική η πιο δύσκολη ερώτηση ! Στους ζωγράφους απλά δεν μπορούσα να διαλέξω, μ’ αρέσουν τόσοι από διάφορες εποχές και ρεύματα! Φιλιά

  7. kyriayf

    απάντησες με μπόλικο χιούμορ!!!

    το χάρηκα το ποστ… λες, όταν γράψω τα δικό μου, να πώ ότι γέλασα τελευταία φορά, με το ποστ της Ρενατένιας μας…

    φιλώ σε 😆

  8. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, γράφαμε μαζί! 🙂
    Αντέγραψα τις ερωτήσεις απ΄τη Βασιλική και την Κροτ-ούλα και μετά μία μία την επικολλούσα και την απαντούσα, όπως μου ερχόταν, είτε σοβαρά είτε αστεία είτε και τα δυο! 🙂
    Σώπα καλέ, όλο και κάτι πιο πετυχημένο θα δεις/ακούσεις μέχρι τότε!

  9. renata Συντάκτης

    Αυτή δεν ήταν η μεγαλύτερη γενικά, αλλά το να πω «δεν ξέρω» την στιγμή που το ΄βαλα στα 90 επειδή δεν τη χώνευα, είναι μεγάλη μαλακία όντως! 😉 Χεχεχε!

Σχολιάστε

