Χρώματα

elikes.jpg

Τι είμαστε όλοι; Πινελιές σ’ έναν αόρατο καμβά.

Κάποιες φωτεινές, κόκκινα, κίτρινα, πράσινα χρώματα, φωτίζοντας το σημείο που τους αναλογεί κι άλλες λίγο πιο σκούρες, ψημένη ώχρα , κεραμιδί, γκρίζο, μωβ, ακόμα και μαύρο.

Μέχρι που με μια αφορμή να γίνει η επαφή και ν’ ανακατευτούν, σαν σε περιστροφή πέφτοντας η μια πάνω στην άλλη. Το κίτρινο φωτίζει την ψημένη ώχρα και το μωβ δίνει βάθος στο ανοιχτό πράσινο.

Όλοι μαζί μπλεγμένοι σαν έλικες, διατηρούμε τον πυρήνα μας, μα έχοντας την ευκαιρία αλληλεπιδρούμε και παίρνουμε λίγο απ΄το χρώμα του άλλου. Ακόμα κι αυτοί που ΄ναι κλειστοί κι η περιστροφή γίνεται γύρω απ΄τον εαυτό τους, λίγο χρώμα δεν το γλυτώνουν. Θα το ενσωματώσουν με τον καιρό; Μόνο αν θελήσουν.

Φόβος? Η αφομοίωση, το να χάσουν αυτό που είναι.

Κέρδος? Η ευκαιρία για πολυχρωμία, η αποφυγή της μονοτονίας.

Ζητούμενο? Η ισορροπία. Ο πίνακας που λέγεται ζωή, μοναδικά χρωματισμένος .

33 thoughts on “Χρώματα

  1. kyriayf

    μαγικός ο παραλληλισμός σου…
    χρωματιστοί άνθρωποι…
    κάθε σκέψη και ένα χρώμα,
    κάθε συναίσθημα και ένα χρώμα,
    κάθε εμπειρία, μνήμη…

    όλα μαζί σύνθεση… ενότητα…

    «Ζητούμενο? Η ισορροπία»… σοφό

    καλημέρα!!!

  2. nia..fatale

    όλα τα χρώματα κρύβουν μια γοητεία , εκφράζουν ένα συναίσθημα ….νιώθω σαν ένα πολύχρωμο αερόστατο
    ώρες ώρες ….μα είναι σπουδαίο γιατί βρίσκομαι ψηλά…………………τόσο που αγγίζω τα σύννεφα

    καλή χρωματιστή μέρα

  3. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, καθώς κοίταζα τη φωτό σκέφτηκα πως μοιάζει μ’
    εμάς και μου΄ρθε το κείμενο. Να ΄σαι καλά! 😉

    Αλκιμήδη, περάζει να ‘ναι θαλασσί? 😛 Φιλιάά

    Βασιλική, αύριο όμως; Μπορεί ν’ αλλάξει. 🙂

    Νία, όμορφο είναι να πετάς! Καλή σου μέρα 🙂

    Bebe, κι εγώ μετά το σχόλιό σου κοκκίνισα! 😉

    Μεγαλειοτάτη μου, ευχαριστώ. Αχ, σας παρακαλώ, μιλάτε μου στον ενικό, θα με υποχρεώσετε! 😀 Παραφράζω λίγο την κλασική ατάκα απ’ τον ελληνικό κινηματογράφο.
    Εγώ πάλι σας βρίσκω συχνά σε σχόλια σ’ αγαπημένους μου μπλόγκερ και μετά τη χθεσινή ταύτιση απόψεων, σας επισκέφθηκα σήμερα κι έμεινα γοητευμένη. 🙂

  4. renata Συντάκτης

    Κροτ-ούλα μου, πιστεύω πως την έχω βρει. Αλλά πού και πού καλό να ξαναελέγχουμε πού πατάμε . Έτσι? 😉

    Τασσούλα, καλησπέρα . Σε πεθύμησα! Πάρε όσο θες! 🙂

    Αερικό μου, δεν το ΄χα σκεφτεί έτσι την ώρα που έπαιζα με τα χρώματά του! Ωραία ιδέα! 😉

    Βασιλική, λυπάμαι καλή μου. Πάντα όμως κρατώ τις ελπίδες μου για το αύριο. 😉

  5. renata Συντάκτης

    Γοργονίτσα μου, ήμουν σε νιρβάνα όταν το ‘φτιαχνα ακούγοντας διάφορες μουσικούλες (ορχηστρικά κυρίως) και μου βγήκε έτσι! Φιλιάά 😀

    Φιλενάδα, έτυχε κυριολεκτικά! Ήταν της στιγμής 😉

    Θεοδώρα, χαίρομαι που σ’ αρέσει. 🙂

    Σταύρο, να ΄σαι καλά βρε! Θα στείλω μέιλ να τα πούμε! 😉

    Λούπα, δίκιο έχεις. Δεν το ΄χα δει έτσι! Ώρες ώρες έχω κάτι εκλάμψεις ! 😛 Ευχαριστώ πολύ!

  6. druqbar

    Ισορροπία στη ζωή βλέποντας από πάνω επιτυγχάνεται μόνο στους δρόμους. Όπου όλοι είναι διαφορετικοί. Πλουραλισμός χρωμάτων. Όπως ο πίνακας αυτός.
    Μέσα στα σπίτια όμως αν δεις, ανθρώπους που αγαπιούνται, θα είναι ένα χρώμα. Ούτε πυρήνας, ούτε αντίθεση καμιά. Ο φόβος δε χωράει στην αγάπη.

  7. renata Συντάκτης

    Κούκλα μου, σ’ ευχαριστώ! Φιλιάάα

    Δρα, αυτό που είπες κάνει τη διαφορά τελικά.
    Άνθρωποι που αγαπιούνται. Συμφωνώ, γιατί η αγάπη είναι καταλύτης και όταν αγαπάμε αληθινά γινόμαστε ένα! Ο φόβος είναι μήπως δεν είναι αληθινή απ΄το άλλο μισό κι αυτό μας κάνει και περιχαρακωνόμαστε, όσο αμφιβάλλουμε για τις προθέσεις!
    Το σχόλιό σου ολοκλήρωσε το κείμενο λοιπόν! Σ’ ευχαριστώ! 😉

Σχολιάστε

