Προσαρμογές

Παρασκευή σήμερα κι ακόμα μια βδομάδα έφτασε στο τέλος της. Η πρώτη εργάσιμη βδομάδα μετά τις διακοπές και όπως είναι φυσικό προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στη ρουτίνα, τόσο τα παιδιά όσο κι εμείς.

Για μένα ήταν πιο σύνθετη η προσαρμογή , μιας και είναι η πρώτη βδομάδα που πηγαίνω με τ’ αμάξι στο σχολείο. Η διαδρομή δεν είναι μεγάλη, στα δικά μου μάτια φαινόταν δύσκολη, αλλά συνηθίζω. Π.χ. Τη Δευτέρα ξεκίνησα μισή ώρα νωρίτερα. 10′ να ξεπαρκάρω, 10′ λεπτά η διαδρομή κι άλλα 10′ να ξαναπαρκάρω. Χθες μου πήρε 15′ όλη η διαδικασία. Στρώνω κι εγώ μαζί με τ’ αμάξι, βασανίζοντάς το λίγο.

Χθες το απόγευμα είπα να αλλάξω λίγο διαδρομή και πήγα τη μαμά στο σούπερ μάρκετ, με τη συνοδεία έμπειρης οδηγού, της αδερφής μου. Έκανα 2-3 βλακείες στο δρόμο που δεν κάνω κανονικά. Κι όταν επέστρεψα η αυτοεκτίμησή μου είχε χτυπήσει πάτο. Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, κατά τη γνώμη της αδερφής μου.

Σήμερα το πρωί άρχισε η «χρηστομάθεια» μόλις ξύπνησα απ΄τη μαμά, που ιδέα δεν έχει περί οδήγησης και είναι υπέρ το δέον φοβιτσιάρα: » Να προσέχεις! Να σκέφτεσαι τι θα κάνεις!»κλπ. Το περίμενα ότι θα το «λουστώ». 😦

Ένα ευχάριστο διάλειμμα ήταν μια έξοδος για θέατρο με καλή παρέα , που μολονότι δεν τρελάθηκα με την παράσταση, ωστόσο το πρώτο μέρος έδωσε αρκετές αφορμές για σκέψεις. Στο δεύτερο μέρος ένιωθα πως πάταγα σε λεπτό πάγο, αλλά τέλειωσε νωρίς .

Καλό Σαββατοκύριακο! 🙂

13 thoughts on “Προσαρμογές

  1. kyriayf

    θα τα πας καλά με το αυτοκίνητο… μην είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου… θέλει υπομονή… είδες από το μισάωρο, έφτασες στο τέταρτο… σιγά- σιγά…

    και η μαμά… πάντα θα λέει… δεν πειράζει… Να φανταστείς η δικιά μου, οδηγός από το 1972 δεν είχε ποτέ οδηγήσει μέχρι Αθήνα… Για να την «πείσω» τελικά ότι τα καταφέρνω (μονίμως παρατηρήσεις…) την παρέλαβα με το αυτ/το από το αεροδρόμιο όταν γύρισε από ταξίδι και έπαθε σοκ… Ποτέ δεν μου είπε καλό λόγο, αλλά είπε σε όλους ότι είμαι πολύ καλή οδηγός… μόνο εγώ δεν το άκουσα ποτε…
    καλό σ/κ
    φιλιά!!!
    🙂

  2. sevarose

    σε μια εβδoμαδα απο τωρα θα τα θυμασαι και θα γελας, θα γινεις οδηγαρα δε σε φοβαμαι
    ..βλακειουλες ολοι καναμε στην αρχη ,,
    μια συμβουλη μονο οταν οδηγας να μην σκεφτεσαι τιποτα αλλο
    μονο το δρομο και τα αμαξια
    κανα δυο φορες σκεφτομουν αλλα .. την γλυτωσα ευτυχως..

  3. renata Συντάκτης

    Βασιλική μου, το ξέρωωω! Και δεν την κακίζω, αφού πρώτα εγώ με νευριάζω! Και σ΄εσένα 😉

    Υφάντρα μου, εφόσον δίνω το δικαίωμα ας λέει! Αυτό το να μην μας παινεύουν μπροστά μας- μην τυχόν και το πάρουμε απάνω μας- τάμα το ΄χουν; Εγώ λόγω του πολιούχου Αγ. Γεωργίου θα κάτσω και τη Δευτέρα! 😉 Φιλιάά

    Σέβα μου, κόψε κάτι, όχι τόσο σύντομα.
    Α, μόνο αυτό σκέφτομαι ακόμα, ευτυχώς! Φιλιάά

  4. renata Συντάκτης

    Κροτ-ούλα μου, πήγαμε στην Πειραματική σκηνή του Εθνικού κι είδαμε τις δυο εντολές (απ΄τις σύνολο 10) που παίζονται τώρα. Η πρώτη ήταν σχετικά με το Θεό, την ύπαρξή του, με αποσπάσματα από κείμενα και ειδικά στο τέλος για τη σχέση θρησκείας και βίας.
    Το δεύτερο μέρος ήταν η εντολή «Ου φονεύσεις» και πέρα απ΄το ό,τι έθιγε και θέματα αμβλώσεων και κατά πόσο συντελεί φόνο, στο πίσω μέρος της σκηνής έβλεπα να διαγράφεται μια σκηνή σε νοσοκομείο με ανάνηψη ασθενούς κι εκεί ήρθαν οι συνειρμοί. Περισσότερα και καλύτερα θα γράψει η Αλκιμήδη -κάποια στιγμή πιστεύω- στο μπλογκ της για το θέατρο .
    Γενικά είμαι αγχώδης και τελειομανής. Doomed! 😛

    Δόκτορά μου, δυστυχώς δεν είναι στο χαρακτήρα μου να την ξεγλιστράω εύκολα. Και τους άλλους να κοροϊδέψω (που δεν το κάνω), τον εαυτό μου πώς?

    Μπερδεμενάκι μου, δεν τα παρατάω όμως. Απλά συνειδητοποιώ την ανεπάρκειά μου και σε κανένα δεν αρέσει να το βλέπει αυτό!

Σχολιάστε

