Πάσχα στο χωριό…

με μάνα, σόι και συμπεθεριά? Συνιστάται μόνο άμα διαθέτετε γερή κράση. Η δικιά μου δεν άντεξε και το Μ. Σάββατο χτύπησε ο πυρετός. Ας μην προτρέχω όμως.

Τη Μ. Τρίτη (αφήνοντας πίσω τ’ αμαξάκι μου κλαψ!) κουβαλώντας παπούτσια, ρούχα, κούκλα, λαμπάδα-δώρα για τη βαφτιστήρα- κι ένα αρκούντως φορτωμένο σάκο, κατέβηκα στη Μεσσήνη να μείνω στους κουμπάρους μου για 2-3 μέρες να δω την Αντιγόνη. Ευτύχησα να γνωρίσω από κοντά και να μιλήσω για λίγο με το Μεθυσμενάκι.

Τη Μ. Πέμπτη έφυγα για το χωριό, όπου με το που έφτασα το μετάνιωσα, γιατί ένιωσα αποκλεισμένη. Δυο μέρες βοηθούσα τη μαμά μου να καθαρίσει το σπίτι υπό την «εποπτεία» της γιαγιάς και τη συνόδευα στην εκκλησία, μετά από παράκλησή της. (Πώς μ’ έπιασε η προκοπή? Στον ψυχολογικό εκβιασμό είναι πρώτη). Αφού δεν έπεσε κανένας πολυέλαιος να με πλακώσει, πάλι καλά! Εξάλλου το ‘χα κι εγώ ανάγκη, αφού (προσ)ευχόμουν για μια φίλη.

Το Μ. Σάββατο ξημερώθηκα με 39 πυρετό, ο οποίος -χάρη στο γαμπρό μου που έτρεξε στο Κ.Υ. και στο νεαρούλη γιατρό- υποχώρησε την Κυριακή. Τη Δευτέρα το μεσημέρι αρκετά ταλαιπωρημένες γυρίσαμε πίσω.

Τα νεύρα μου τσιτώθηκαν που το κινητό (δλδ η συγκεκριμένη κ***εταιρεία) δεν έπιανε εκεί κι ένιωσα μια μικρή στέρηση . Κάποια στιγμή που πήγαμε στη θεία μου κι έβγαλε σήμα καταχάρηκα. Πρόλαβα να στείλω καμιά 10αρια μηνύματα πριν μείνει από μπαταρία. Για σύνδεση στο δίκτυο -για ένα net addict όπως εγώ- δεν το συζητώ, εκεί κι αν έπαθα στερητικό. Με το που άκουγα «υπολογιστής», «νετ» ή ”email” ένιωθα σαν τον Τζακ (Νίκολσον ντε!) στην «Λάμψη» την ώρα που λέει κραδαίνοντας το τσεκούρι “here comes Johnny”!

Αυτή είναι η εν τάχει καταγραφή των μίνι διακοπών μου. Φωτογραφίες δεν έβγαλα δυστυχώς, γιατί χάλασε η ψηφιακή γμτ! Όλα τα ζουμερά γεγονότα σχετικά με το σόι και τα συμπεθεριά και το τι συνέβη στο πασχαλιάτικο τραπέζι δεν τα ‘γραψα, γιατί αυτό είναι ένα ποστ από μόνο του. Στο επόμενο λοιπόν… 😉

21 thoughts on “Πάσχα στο χωριό…

  1. ralou

    Τι έπαθες και συ βρε κούκλα μου!
    Χωρίς αυτοκίνητο,
    Με γιαγιά
    Χωρις κινητό
    Με πυρετο
    Χωρις Νετ
    Αλλά… με νεαρούλη γιατρό!!!
    Ε καλά αυτό το τελευταίο δεν ήταν κακό μου φαίνεται!

    Ευχομαι του χρόνου καλύτερα.
    Χρόνια πολλά!

  2. sevarose

    α ρε φιλεναδα επεισοδιακη εξοδο μου καμες παλι …τωρα βγαλε το αχτι σου γυρισες στον πολιτισμο
    το ιδιο επαθα κι εγω με το νετ οταν πηγα διακοπες σε ενα νησι που δεν ειχε υπολογιστη

    μαλλον ειχε ενα σε ενα τουτριστικο γραφει κι ο κυριος ηθελε 3 ευρω την μιση ωρααααααααααα!!
    ξεκουρασου τωρα.. μετραμε αναποδα!!

  3. kyriayf

    καλημέρα!
    τι να πω…
    περαστικά γενικώς….
    πάρε το «τουτού» και κάνε βόλτες τώρα!!!
    φιλιά 🙂
    (έχεις μέηλ… θα βρεθούμε κάποτε, θα τα καταφέρουμε…)

  4. αλκιμήδη

    ζουζού
    λεπτομέρειες για το νεαρό γιατρό και γρήγορα
    σε ποιό κέντρο υγείας, περιγραφή, φωτογραφίες καλύτερα κτλ κτλ

    Περαστικά

  5. renata Συντάκτης

    Ραλούκα, ας όψεται η γιαγιά που φούντωσε υπερβολικά την ξυλόσομπα και με το που βγήκα κάνα δυο φορές την πάτησα! Όσο γι ατο γιατρό δεν μπορώ να πω μισή ώρα μ’ εξέταζε να ΄ναι σίγουρος τι έχω, μιας κι έπεσε σε περιπτωσάρα ! Χα χα χα! Του χρόνου ελπίζω να ‘μαι μακριά από σόγια!

    Σέβα, είπαμε ή του ύψους η του βάθους! Δεν είμαι εγώ για νορμάλ καταστάσεις! 😉 Άμα περνώ καλά, δε με νοιάζει τόσο να ΄μαι «μέσα». Με τη μικρή δυο μέρες δε μου έλειψε διόλου το πισί.

    Υφάντρα μου, ευχαριστώ. Αυτό σκοπεύω άμεσα. Σίγουρα θα βρεθούμε! 😉

    Βασιλική, να ΄σαι καλά. Την ίδια στιγμή σχολίαζα στο δικό σου μπλογκ! Συμπτώσεις…

    Αλκιμήδη μου, πολύ πιτσιρίκι μωρέ ο γιατρός, γύρω στα 25, έκανε το αγροτικό του. Ας μην παρενοχλούμε τους σκληρά εργαζόμενους νέους! 😛 Θα τα πούμε από κοντά τελικά?

    Θεοδώρα, γράφαμε μαζί. 🙂 Μια λοίμωξη του αναπνευστικού ήταν και περνάει ευτυχώς! Ελπίζω να γιάνουν όλοι γρήγορα, ειδικά όσοι πιο σοβαρά ασθενούν! Καλημέρα

  6. renata Συντάκτης

    Γοργόνα μου, δεν ξέρω, ειλικρινά. Απ’ την άλλη επειδή γκρινίαζα (από μέσα μου) κι εγώ λιγάάάκι , ίσως να αυτομουτζώθηκα. Μου ‘γινε μάθημα όμως! 😉

    Αλκιμήδη μου, εκτός από πιτσιρίκι δεν ήταν και του γούστου μου βρε! 😉 Άσε που μόλις με ρώτησε αν έχω αλλεργία στην αντιβίωση και του ‘πα πως όχι και του ανέφερα κάνα 4αρι που έχω κατά καιρούς πάρει, με κοίταξε με δέος. Ήταν όμως πολύ προσεκτικός, του το αναγνωρίζω. 😀

  7. renata Συντάκτης

    Οπωσδήποτεεεεεεεε! Με καλή παρέα κι ευχάριστα νέα θα ‘ναι καλύτερη η φετινή άνοιξη. 😉 Μπορεί και με καμιά πλεξούδα σκόρδα αντί κολλιέ καλού κακού 😀 Φιλιά, μικρή μου

  8. alkyoni

    εγώ πάλι στάθηκα ευτυχής που γνώρισα την αλκιμήδη μας…της είπα,πως αν δεν διορθώσει το Ω στο Ιάσωνας θα γράφω το αλκιμήδη——->αλκιΜΥΔΙ ,την εκβίασα να της πάρω ένα πανέμορφο κόσμημα που φορούσε στο λαιμό 🙂
    και αν ανέβαζα ποστ θα έγραφα πως όντως χάρηκα πολύ που τη γνώρισα από κοντά…..και δεν θα έγραφα όπως εσύ «κρυπτογραφημένα» το εξής : » Ευτύχησα να γνωρίσω από κοντά και να μιλήσω για λίγο με το Μεθυσμενάκι.Στον ψυχολογικό εκβιασμό είναι πρώτη.Τα νεύρα μου τσιτώθηκαν.ένιωθα σαν τον Τζακ (Νίκολσον ντε!) στην «Λάμψη» την ώρα που λέει κραδαίνοντας το τσεκούρι “here comes Johnny”!»
    🙂 Eίδες τί εύκολα κατάφερα να καταλάβω πόση χαρά ένιωσες που γνώρισες το μεθυσμενάκι!!!!!
    Κι ας το έκρυψες τόσο καλά
    😛
    Φιλάκια ρενατένια μοιυ και χρόνια πολλά
    🙂

  9. renata Συντάκτης

    Αλκυόνη, έχεi δίκιο γραμματικά. Μην ξεχνάς ήταν ο Ιάσων-του Ιάσονος και στη Δημοτική γράφεται με ο! 😉
    Όσο γι αυτά που λες για το Μεθυσμενάκι, βλέπω είσαι επηρεασμένη απ΄τους στρεψοδίκες και σοφιστές της Αρχ. Ελλάδας! Loooooool
    ΟΚ, θ ατο δηλώσω. Είναι καρακουκλάρα, απίθανος άνθρωπος, αστέρι. Είμαι αρκετά εκτενής? 😛
    Φιλάκια, κούκλα μου . Δε θα ιδωθούμε τελικά? :Ι

  10. Alkyoni

    Εγώ όλα αυτά;;;;;
    😐
    μα..αχμ….ναι…. άστο 😛
    επιμένεις να βρεθούμε μετά όσα πέρασε η Άλκι μαας;;;;
    (και σκέψου πως ΑΥΤΗ τη συμπάθησα κιόλας)
    Το διακινδυνεύεις;;;;;

Σχολιάστε

