Απ΄τα συρτάρια του νου

Συρτάρια του νου

Είναι κάποιες σκέψεις κι αισθήματα που νιώθεις πως τα ‘χεις ξεπεράσει. Αν όχι αυτό, τουλάχιστον τα’ χεις απωθήσει.  Παραμένουν όμως μέσα σου, τις νιώθεις σαν τις ουλές απ’ τις πληγές,  που ‘χουν κλείσει,  αλλά ακόμα πονάνε στην αλλαγή του καιρού.

Ή σαν μια σκλήθρα που ‘μεινε μέσα στο δάχτυλο. Στην αρχή πονούσε πολύ, αλλά ήταν βαθιά να βγει και σιγά σιγά συνήθισες τον πόνο, συμφιλιώθηκες μαζί του και σου φαίνεται αμελητέος πλέον. Ξαφνικά όμως έρχεται το ερέθισμα, σα μια βελόνα που το σκαλίζει να βγει και τότε καταλαβαίνεις πως είναι κει και πονάει ακόμα. Το ερέθισμα μπορεί να ‘ναι ένα βιβλίο, μια συζήτηση, ένα ποστ.

Όχι, δεν μ’ αρέσει να κλαίγομαι, ούτε το κάνω για να εκμαιεύσω συμπάθειες ή ακόμα χειρότερα οίκτο. Ούτε έχω ανάγκη να μου πουν «μπορείς να τα καταφέρεις» κι εγώ ν’ απαντώ «μπορώ και χωρίς αυτό» ή «είμαι μια χαρά κι έτσι».

Απλά τούτο το μπλογκ λειτουργεί σε πολλές περιπτώσεις, όπως η βαλβίδα ασφαλείας στη χύτρα. Χρησιμεύει στο ν’ απελευθερώνει την «πίεση». Αν δε γίνει αμέσως -όταν το θέμα πονάει πολύ- και μείνει μέσα, είναι χειρότερα. Όταν τα γράφω εδώ νιώθω σαν να τα ξορκίζω κατά κάποιο τρόπο. Μακάρι να μπορούσα πάντα να βγάζω το καλύτερο προς τα έξω, αλλά δε γίνεται .

16 thoughts on “Απ΄τα συρτάρια του νου

  1. kyriayf

    εκτόξευσε την πίεση….

    ξέσπασε!!!

    μην αφήνεις τον πόνο να σε καταπιέσει!!!!

    όχι, δεν θέλουμε τον καλύτερο εαυτό σου… όχι στο στημένο…
    ό,τι σου βγει….

    (φυσικά και το alter ego σου είναι εντάξει..)

    φιλιάαααα
    🙂

  2. parafonos

    Φώναξε και εμείς οι φίλοι σου θα σε ακούσουμε,
    κλάψε και θα ρθουμε δίπλα σου μέχρι το δάκρυ να στεγνώσει
    γράψε και εμείς θα σε διαβάζουμε…
    μόνο μην χαθείς …

  3. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, το ‘γραψα προχτές. Εναλλακτικός τίτλος «Περί κοψοφλεβικών ποστ»! 😉 Όταν θα με γνωρίσεις θα δεις κι εσύ πως ό,τι γράφω είμαι. Ποτέ στημένα! Φιλιάά

    Αφεντικούλη, το ξέρω. Είμαι τυχερή σ΄αυτό. Μη φοβάσαι δε χάνομαι εύκολα, ειδικά όσο έχω καλούς φίλους! 😉

  4. sevarose

    Αχ βρε ρενατα μου
    ,,καταργησε την την χυτρα
    βαλε τσουκάλακι απλο ..

    απευθειας μολις χοχλαζεις να τ α λες ετσι εκανα κι εγω
    και η χυτρα ηδικια μου,,,προκαλουσε ανεπανορθωτες ζημια απο την εκρηξη ,,τωρα κατευθειαν δεν αφηνω πια να μαζευτει καμια πιεση
    ..

  5. confused

    Απλά τούτο το μπλογκ λειτουργεί σε πολλές περιπτώσεις, όπως η βαλβίδα ασφαλείας στη χύτρα. Χρησιμεύει στο ν’ απελευθερώνει την “πίεση”. Αν δε γίνει αμέσως -όταν το θέμα πονάει πολύ- και μείνει μέσα, είναι χειρότερα. Όταν τα γράφω εδώ νιώθω σαν να τα ξορκίζω κατά κάποιο τρόπο. Μακάρι να μπορούσα πάντα να βγάζω το καλύτερο προς τα έξω, αλλά δε γίνεται .
    .
    Αυτό ακριβώς. 😀

    σμακ 🙂

  6. renata Συντάκτης

    Σέβα μου, τις πιο πολλές φορές ανοιχτή είναι. Μιλάω για τις άλλες, που δεν μπορώ . 😉

    Θαλασσομπερδεμένη μου, κι εσύ; 🙂 Φιλιά

    Τασούλα μου, αυτή είμαι, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς! 🙂 Φιλάκια σε όλους σας! 😀

  7. artanis

    Για αυτό είμαστε εδώ, καλέ!
    Όχι μόνο για τα γέλια και τις τρέλες, αλλά και για να ακούμε την βαλβίδα τηε χύτρας, να κατεβάζουμε θερμοκρασία στο μάτι και να γίνεται το «φαϊ» έτσι όπως πρέπει.

    Πάντως, αυτό το κόλπο με το ανοιχτό τσουκαλάκι, πώς το κάνουμε;
    Θα μου δείξετε και μένα το παιχνίδι;
    🙂

  8. renata Συντάκτης

    Αρτάνις, το κόλπο με το ανοιχτό τσουκάλι πιάνει σε ελαφριά φαγητά. Δεν το κατέχω καλά, γι αυτό στα βαριά, δυστυχώς χύτρα! 😉

    Βασιλική, όλοι έχουμε τα εγκαύματά μας. Σε διαφορετικό βαθμό όμως. Πιστεύω πως έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε άλλη επιλογή, παρά να μάθουμε, αφού τα πληρώνουμε τόσο ακριβά τα μαθήματα! 🙂

  9. avra

    γι ΄αυτο το λογο ξεκινησαν , φανταζομαι, τα περισσοτερα ιστολογια.Αν καταφερνει να εξυπηρετει το σκοπο του, μην ανησυχεις καθολου.Ολες οι πλευρες του εαυτου σου ειναι ευπροσδεκτες.

    Αλιμονο σε αυτους που δεν τα καταφερνουν στην αποσυμπιεση…..

Σχολιάστε

