Εναλλαγές

Σήμερα η μέρα κύλησε με εναλλαγές τοπίων και διάθεσης. Εναλλαγές καιρικών συνθηκών και βιβλίων.

Παρ’ όλο που τακτοποιήθηκα γραφειοκρατικώς πλήρως μετά το διαζύγιο, έχει μείνει μια εκκρεμότητα. Επαγγελματικά ανήκω ακόμα κάτω οργανικά και μισθολογικά. Έτσι για δυο υπογραφές στα έγγραφα ενός δανείου (μέσω της υπηρεσίας) για την αγορά αυτοκινήτου , χρειάστηκε να ταξιδέψω σήμερα.

Ξεκίνησα λοιπόν νωρίς το πρωί με μια διάθεση περίεργη , λόγω του μουντής μέρας, του προορισμού αλλά κι από τις σκέψεις για το βιβλίο της Κωνσταντίνας μετά το χθεσινό της ποστ. Αν είχα τα μέσα να ποστάρω εκείνη τη στιγμή, θα έβγαινε πολύ κοψοφλεβικό.

Βγαίνοντας ο πολύ κρύος αέρας με συνέφερε λίγο κι αναλογιζόμενη πως ευτυχώς ξέχασα γρήγορα ό,τι εδώ τέτοια εποχή κρατά ακόμα το ψύχος -σχεδόν 5 βαθμούς πιο χαμηλά απ’ ό,τι πάνω- κατευθύνθηκα προς την Δ/νση. Η δουλειά μου έμεινε μισή , γιατί ο κος προϊστάμενος μόλις είχε φύγει για έκτακτο υπηρεσιακό συμβούλιο. Τζίφος! Ποιος νόμος του Μέρφυ, η γνωστή γκαντεμιά που σέρνω πάνω μου! 😛

Το κινητό άρχισε να κάνει διακοπές στα καλά καθούμενα , αρνούμενο να εγκλιματιστεί, όπως κι εγώ. Φωτεινό διάλειμμα υπήρξε μια ευτυχής συνάντηση με καλούς φίλους που παράτεινε τη διαμονή μου για ένα δίωρο περίπου.

Έχοντας στη διάθεσή μου αρκετή ώρα μέχρι να πάρω το λεωφορείο, αναζήτησα το βιβλίο που μου σύστησε η Krot-ούλα , τον «Επιβάτη» του γνωστού συν-ιστολόγου κου Γλυκοφρύδη.

Χάρηκα, γιατί είναι εξαίρετο βιβλίο που με ρούφηξε στις σελίδες του. Κάποια στιγμή που κοίταξα για να δω που ακριβώς βρισκόμαστε, μην χάσω τη στάση, ήταν πριν τις σήραγγες στην Κινέτα. Η θάλασσα ελαφρά ρυτιδωμένη, αλλά σε κάποια μέρη απόλυτα γαλήνια, «λάδι», να την λούζουν οι ηλιαχτίδες που περνούσαν μέσ’ απ΄τα σύννεφα. Στην αλλαγή του καιρού, άλλαξα κι εγώ διάθεση στη στιγμή.

Ακόμα χαμογελώ.Οι πρωινές μου σκέψεις πέταξαν μακριά σαν τα πουλιά του πίνακα. Άλλη φορά…

18 thoughts on “Εναλλαγές

  1. Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Καλορίζικο το καινούριο μπλογκάκιον!!!
    Ωραίο είναι το wordpress αλλά δεν έχω χρόνο και δεν έχω ιδέα πως να τα μετακομίσω και ΄γω!
    Ίσως το δω μετά το Πάσχα!!!
    Καλορίζκα!

  2. renata Συντάκτης

    Σταύρο, ευχαριστώ. Έχει κόλπα πολλά και δύσκολα. Θέλει βοηθό καλό! 😉 Να ΄σαι καλά!

    Γλυκειά μου , είναι είναι! Χαμογελάωωωωωω 😀

  3. renata Συντάκτης

    Φεγγαρένια μου, αυτό που αναφέρω βρε. Ή εννοείς της Κωνσταντίνας? Είμαι χαρούμενη ή τουλάχιστον το προσπαθώ! 😉

    Καλώς το μου , το μικρό μου! 🙂 Ποια είναι η Σαντάκο? Μι αφωτογραφία απ΄το File magazine που βρήκα, έβαλα βρε!
    Πολλά φιλιάάά και σε σένα

  4. sevarose

    ΦΙΛΕΝΑΔΑ ….ετσι πρεπει να μαστε αποδω και περα να αλλαζουμε την διαθεση μας.. και να μην κολλαμε πουθενα ..πια ..τοχω εφαρμοσει και εχει αποτελεσμα ,,

  5. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, σ ευχαριστώ. Το τελευταίο δε γίνεται πάντα, αλλά δεν παραιτούμαι απ΄την προσπάθεια! 😉 Κι εγώ 🙂

    Φιλενάδα, είναι κι αυτή η άνοιξη. Νιώθω καμιά φορά όπως τα σπίτια που τ’ ανοίγουμε να τ’ αερίσουμε και να τα καθαρίσουμε . Βγαίνουν στην επιφάνεια και τ’ άσχημα. Έτσι είναι η ζωή. Φιλιά 😀

  6. renata Συντάκτης

    Ναι, σοφή μου φιλενάδα. Και τι όμορφο άβαταρ! Και στο λογαριασμό του βλόγερ!!!
    Ααα, νέα κόλπαααα! 😉 Και φαίνεται η διεύθυνσή σου. Κλαψ! Εμένα ή το άβαταρ ή η διεύθυση!
    Περιμένω οδηγές π ά ρ α υ τ α !!!!

  7. xeimwniatikh_liakada

    Καλορίζικο! και πάντα με τέτοια διά8εση!
    και καλές διακοπέεεεεεεεεες . Με πολλά πολλά χαμόγελα..
    και όπως είπαμε.. Στα δύσκολα υπάρχει το γνωστό 8αυματουργό χάπι «facitall» ! xexex

Σχολιάστε

