Μετακόμιση

Να ‘μαι κι εγώ! 😉 Το τόλμησα επιτέλους! Ακόμα βέβαια το φτιάχνω! 🙂

29 thoughts on “Μετακόμιση

  1. sevarose

    ΟΠΑ ..φιλεναδα και δεν με φωναξες να βοηθησω στο κουβαλημα ,,καλυτερα γιατι ολα μπαχαλο θα στα κανα ,,βλεπω μανι μανι το νοικοκυρεψες
    φτου φτου ..καλοριζικοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!

  2. anagennimeni Συντάκτης

    Κροτ-ούλα μου, σ΄ευχαριστώ για το ποδαρικό! 😉 Είσαι η επίσημη διακοσμήτρια του μπλογκ και η μαστόρισσα, που μου δείχνει τα κόλπα! Φιλιάάά

    Η σαμπάνια από κοντά! 😉

  3. renata Συντάκτης

    Κροτ-ούλα, κλέψ’το και δώστο στη Νίνα! 😉 Κι άμα βγάλετε άκρη, μου λέτε κι εμένα! Το άβαταρ έγινε σαν τον φαντομά! Now you see it, now you don’t! Τελικά θέλει ξύλο !

    Εύα μου, σ’ ευχαριστώ! 😉 Να σκεφτείς όσα είπαμε καλά! 😉

    Ραλούκα, βαρέθηκα κι είπα να ‘ρθω εδώ που είναι νέο και ωραίο ακόμα το μέρος! 😉 Εγώ πάλι μετά από δοκιμές, ξετρελάθηκα μ’ αυτό!

  4. Ο μικρός Νικόλας

    SOS άλλαξε το e-mail σου γιατί θα το βλέπουν spam-site(έτσι τα λέω εγώ) και θα σε τρελάνουν στο spamming..Και αφού το έχεις λινκαρι και για το outlook δεν υπάρχει πρόβλημα, όποιος θέλει βρίσκει..Λοιπόν, να μην πολυλογώ, αν δεν θες να γράψεις κάτι του τύπου «επικοινωνήστε μαζι μου εδώ», γράψε το e-mail κάπως έτσι:
    anagennimenι at gmail.com 😀 keep walking!

  5. renata

    Μάρκο μου, σ’ ευχαριστώ. Όσο για τις εμπνεύσεις με κολακεύεις! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, ήρθε η ώρα για το πράσινο της άνοιξης ! 😉 Καλό Πάσχα! Μ. Δευτέρα θα είμαι Μεσσήνη. 🙂

    Ντάλια μου, πολλές φορές καλέ! Τύφλα να ‘χει ο φοίνικας (το μυθικό πουλί) ! Ωχ, πάει την ψώνισα! :Ρ

    Αλεξάνδρα, εδώ είμαι! 😉

    Μικρέ Νικόλα, ευχαριστώ για τις συμβουλές! Καλώς όρισες λοιπόν! Ακόμα μαθαίνω! 😀

    Φιλενάδα μου, ευχαριστώ κι ό,τι θελήσεις εδώ είμαι ! 😉 Σου έχω και πρόταση για έξοδο μετά μουσικής! 😉 Πάρε με!

  6. renata Συντάκτης

    Μπαμπάκη, σ’ ευχαριστώ. Το δικό σου επίπεδο δεν το φτάνει βέβαια! 😉

    Τασσούλα, εδώ ‘μαι! Ευχαριστώ. Είναι γλύκα! 🙂

  7. renata Συντάκτης

    Αρτάνις μου, σ’ αρέσει ε? Το χαίρομαι! 😉 Άλλαξες κι εσύ «φορεματάκι» βλέπω! 🙂

    Μπερδεμενάκι μου, ευχαριστώώ!

    Μαρίνα μου, θα δείξει… Σ΄ευχαριστώ! 🙂

Σχολιάστε

