Και μη χειρότερα

Ουφ, πέρασε κι αυτή η βδομάδα. Δεν πρόλαβα να συνέλθω εγώ απ΄τον πυρετό και την αρρώστια και ήρθε η σειρά της μαμάς μου.
Στην αρχή δυο μέρες με ίωση κι όλο το ρεπερτόριο «αχ, δεν μπορώωωω, πώς ν’ αντέξω» κλπ. Με το που συνήλθε κάπως και μπόρεσε να σταθεί στα πόδια της, την έπιασε το αλλεργικό άσθμα, αφού πήγε και μαστόρευε μες στην σκόνη στην αποθήκη. Την τρέλανε ο βήχας και μαζί εμάς, αφού έχασε τον ύπνο της (κι εγώ μαζί της). Εγώ δε μέσα στις τύψεις , επειδή γκρίνιαζα που με έπνιγε με τη φροντίδα της όσο ήμουνα στο κρεβάτι.
Έφτασε δε να κάνει ενέσεις κορτιζόνης για να υποχωρήσει ο βήχας . Δεν προλάβαμε όμως να πούμε «δόξα σοι ο Θεός», την έπιασε ένας ρευματικός πόνος μέσα στο Σ-Κ. Μέχρι να πάμε στο γιατρό απελπίστηκε (πολύ εύκολα χάνει την ψυχραιμία της) κι άρχισε:
Γιατί δεν περνάει? Να δεις που έχω το «κακό». Άμα έχω τέτοιο πράγμα, να το ξέρετε, θα κρεμαστώ. Θα πάρω παραθείο… κι άλλα τέτοια χαρμόσυνα.
Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου, αφού το ‘χεις ξαναπάθει και το ξέρεις!
Όχιιιιιι, κάτι κακό με παραμονεύει! Έλεοοος! Μετά τα ‘βαλε και με τη μεγάλη μου αδερφή , που δε μένει κοντά και δε μπορεί να βοηθησει (γιατρός δεν είναι!) και μετά με μένα που δεν ήξερα να κάνω ενέσεις. Γαμώ τη γκαντεμιά μου , αναφωνούσα συχνά πυκνά !
Μέχρι να βεβαιωθεί πως ήταν μυική θλάση και να την πιάσει η φαρμακευτική αγωγή, περάσαμε 3 πολύ κουραστικές ψυχολογικά μέρες. Στο τέλος θέλαμε εμείς ν’ αυτοκτονήσουμε!
Ευτυχώς χτες έδειξε σημάδια πως συνήλθε, αφού άρχισε να κάνει δουλειές. Στην προτροπή μας να προσέχει, μας έλεγε «σιγά, δεν είχα και τίποτα, πέρασε τώρα«. Ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς.
Και μη χειρότερα!
Υ.Γ. Ουπς! Μόλις είδα πως αυτό είναι το 100ό ποστ! 🙂
13 thoughts on “Και μη χειρότερα

  1. sevarose

    φιλεναδααααααμου μπραβο γιατην υπομονη σου με την κυρα λενη
    η δικια μου προχτες ανεβασε πιεση 20 και τρεχαμε .
    αντε καιστα !1000!!ποστ

  2. renata

    Τασσούλα μου, ευχαριστώ. Κι εγώ το εύχομαι, γιατί αρκετά ταλαιπωρηθήκαμε! Φιλιάά

    Φιλενάδα, δεν αντέχω πάντα. Ώρες ώρες φτάνω στο αμήν! Περαστικά βρε! Να ‘σαι καλά! 😉

  3. renata

    Κροτ-ούλα μου, σ’ ευχαριστώ!!Μακάρι!;)
    Στην «Πόρσε» εννοείς; Το σκέφτομαι καιρό, αλλά περιμένω να βρω όμορφο «σπιτάκι» και βοήθεια να το φτιάξω! 😉
    Το μπιριμπόξι το «φαγε κατά λάθος το feed clip. Θα το αποκαταστήσω;) Πολύ μ’ αρέσει το τραγούδι, το ακόυω σε καθημερινή βάση! 😉 Πάω να δω πάραυταα! 😉

  4. ralou

    Χα!
    Η ιστορία της ζωής μου.
    Τάχουμε ξαναπεί.
    Τους αγαπάμε και τα υπομένουμε.
    Με στεναχωρεί μόνο που τελικά και αυτοί το βιώνουν σοβαρά και ταλαιπωρούνται πολύ με τις αρρώστιες τους.

    Να τα χιλιάσεις τα πόστ σου φιλενάδα!

  5. renata

    Ραλούκα, καλά να ‘ναι, αλλά να μην ξεχνάνε κι αυτοί πως κι εμείς έχουμε όρια, κυρίως στην υπομονή μας! Σ’ ευχαριστώ! 😉

    Γοργόνα μου, ευχαριστώ βρε! Τι να κάνουμε μ’ αυτές μείναμε! 😦

  6. renata

    Mr Santos, thank you very much!

    Υφάντρα μου, ευτυχώς περαστικά ήτανε! Δυστυχώς η γκρίνια είναι ίδιον του χαρακτήρα της! 😉 Ευχαριστώ πολύ. Φιλιάάά!

    Κροτ-ούλα μου, στην πραγματική ζωή δε βγαίνω προς το παρόν οικονομικά , δυστυχώς! 😉 Όσο για την Πόρσε, θα το σκεφτώ και άμα το κάνω θα το μάθεις! 😉 Φιλιάά

Σχολιάστε

