Όνειρο

Από μικρό παιδί του άρεσε να διαβάζει πολύ. Όχι κόμικς , όπως οι άλλοι συμμαθητές του, αλλά τα βιβλία που του έφερνε ο θείος του. Αγάπησε τα βιβλία του Ιουλίου Βερν, αλλά αυτό που ξεχώρισε ήταν «Ο γύρος του κόσμου με αερόστατο». Από τότε του μπήκε στο μυαλό όταν μεγαλώσει να ταξιδέψει κι αυτός έτσι, χωρίς προορισμό.
Τα χρόνια πέρασαν, μεγάλωσε, σπούδασε, έπιασε μια καλή δουλειά, αλλά το παιδικό όνειρο παρέμενε αναλλοίωτο. Φανταζόταν πολλές φορές τη σκηνή. Έβλεπε πως έκοβε τα σκοινιά και σιγά σιγά άρχιζε το καλάθι να αιωρείται οδηγώντας το προς το άγνωστο. Όταν ο ήλιος θα έφτανε στο ναδίρ , αυτός θα ‘ταν σ’ άλλο τόπο μακριά απ’ όλα.
Κάποια στιγμή θα το κάνω, μονολογούσε, κάποια στιγμή θα φύγω …

Το κείμενο είναι η ανταπόκρισή μου στην πρόσκληση της Εβελίνας. Άλλους μπλόγκερς δεν έχω να προσκαλέσω, έχουν παίξει όλοι και δυο φορές.

8 thoughts on “Όνειρο

  1. renata

    Εβελίνα μου, να ταξιδέψεις μ’ αερόστατο? 🙂 Στο εύχομαι τότε. Μάκια

    Υφάντρα μου, κι εσύ? Εγώ πάλι ούτε πού το σκέφτομαι!! Ψιλοφρικάρω… 😉

    Ραλούκα, χαίρομαι που σ’ άρεσε. Δεν το ήθελα παραφορτωμένο. 😉

  2. μεθυσμένα χρώματα

    κάποια στιγμή θα το κάνω…!
    θα κόψω τα σκοινιά και θα φύγω για άλλη γη άλλη πατρίδα. στις έχω βαρεθεί και τις δύο.

  3. renata

    Σέβα μου, ευχαριστώ. Αυτό έτσι μου ΄ρθε, δε θέλησα να πιεστώ να γίνει μεγαλύτερο. 😉 Φιλιάά

    Μεθυσμενάκι μου, στο εύχομαι! 😉

    Γοργονίτσα μου, αναμένω να δω τ’ αριστούργημά σου! 😉

Σχολιάστε

