Απολαύσεις

Η Μ. γύρισε απ΄τη δουλειά κατάκοπη. «Ευτυχώς, που είναι Παρασκευή», σκέφτηκε. Ανακουφισμένη στη σκέψη πως για δυο μερες δε θα χρειαζόταν να παριστάνει το υπόδειγμα υπαλλήλου, ακούοντας τις εμβριθείς αναλύσεις του προϊσταμένου της, κρύβοντας την ανία της .
Έβγαλε τα παπούτσια της. Αυτός ο κάλος την πέθαινε όλη μέρα. Ξάπλωσε στον καναπέ αναλογιζόμενη κάτι πολύ ευχάριστο , την πρόσκληση της αδερφής της για φαΐ την Κυριακή το μεσημέρι.
Ήταν φανατική ερανιστής συνταγών. Απ΄τα χέρια της έβγαιναν αριστουργήματα. Με μπόλικο μεράκι συγκέντρωνε τα χρειώδη της κάθε συνταγής στον πάγκο . Της άρεσε η παράθεση των υλικών με βάση το χρώμα. Σα ζωγραφικός πίνακας ήταν.
Έπειτα στο τραπέζι η σύμμιξη των αρωμάτων και των γεύσεων άφηναν όλους μ’ ένα πλατύ χαμόγελο.
Το ΄χαν παρατηρήσει οι συνάδελφοι πως κάθε Δευτέρα έμπαινε με καλή διάθεση, σ’ αντίθεση με τις υπόλοιπες μέρες. Πολλά υπέθεταν φυσικά, αλλά δεν πλησίαζαν καν.
Η Μ. αποκοιμήθηκε στον καναπέ ονειρευόμενη την κυριακάτικη πανδαισία.

Το κέιμενο είναι η συνεισφορά μου στο παιχνίδι με τις λέξεις , που είναι έντονες στο κείμενο, μετά από πρόσκληση της Υφάντρας .

Προσκαλώ με τη σειρά μου τους : Σέβα, Αερικό, Εύα, Τασσούλα και Γοργόνα να παίξουν με τις λέξεις : χρώμα, όνειρο, αντίρρηση, έπαινος, παχνίδι.

10 thoughts on “Απολαύσεις

  1. tassoula

    Πολύ ωραίο κείμενο!!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Θα το δείς το κείμενο το βραδάκι.Προς το παρόν αρχίζω πάλι τρεξιμο:))

  2. renata

    Τασσούλα μου, σ΄ευχαριστώ, καλό είναι. Θα περιμένω λοιπόν για το δικό σου 😉 Φιλιάά

    Εβελίνα μου, χαίρομαι που σ’ άρεσε! 😉 Τώρα επεξεργάζομαι τις δικές σου. Θα τις δεις το απόγευμα! 😉 Μάκια

    Αερικό μου, δε νομίζω βρε. Με την ησυχία σου 🙂

    Υφάντρα μου, με το που τις διάβασα μου ήρθε η έκλαμψη.
    Πρέπει να πω πως εδώ και 10 χρόνια δίνω στους μαθητές μου (από Δ’ και πάνω), να φτιάξουν μια ιστορία με 5 ή και παραπάνω λέξεις. Το θεωρώ πρώτης τάξεως άσκηση της φαντασίας!
    Φιλιάά

Σχολιάστε

