Όχι άλλο κάρβουνοο!!

Για αποχή μιλούσα στο προηγούμενο ποστ και να που «με γρουσούζεψα».
Μετά από ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο (το προηγούμενο) με περίμενε μια εβδομάδα γεμάτη τρέξιμο και γραφειοκρατία , ειδικά τι λούκι τράβηξα για την ταυτότητα θα το πω άλλη φορά.
Πάνω που ήρθε η Παρασκευή κι είπα πως θα πάρω μια ανάσα και έχοντας προγραμματίσει βόλτες για το Σ-κ, ξάπλωσα κουρασμένη να ξεκουραστώ.
Ανησυχητικό σύμπτωμα αυτό, γιατί κοιμάμαι το μεσημέρι μόνο σε δυο περιπτώσεις: όταν είμαι ξεθεωμένη ή όταν είμαι άρρωστη. Πήγα καλού κακού στο γιατρό, που βρήκε το γνωστό: βρογχικό άσθμα. Μου είπε όμως σε περίπτωση που ανεβάσω πυρετό να πάρω αντιβίωση.
Απ’ το βράδυ κι όλο το Σ-Κ «χόρευαν» τα 39άρια, παρ’ όλη την αντιβίωση. Βλέπετε ή να ‘ναι κανείς γκαντέμης ή να μην είναι. Εγώ είμαι φουλ, γιατί λόγω Σ-Κ δε βρίσκαμε κανένα γιατρό.
Χτες ευτυχώς πήγα σ’ άλλον και μου άλλαξε την αντιβίωση. Το κορμί μου πιάστηκε απ΄την αναγκαστική ξάπλα, το στομάχι μου έχει γίνει χάλια, το κομοδίνο μου φαρμακείο πλήρως εξοπλισμένο και τα νεύρα μου κρόσσια απ΄τη μανούλα μου.
Τρία πρωινά, πάνω που έπεφτε ο πυρετός και μ’ έπαιρνε ο ύπνος ερχόταν και με σκουντούσε γιατί νόμιζε πως είχα πυρετό ή είχα ξεχάσει τα φάρμακα, τη στιγμή που ήξερε πως έβαζα υπενθύμιση για να μην περάσει η ώρα.
Π.χ. σήμερα το πρωί με ξύπνησε απ΄τις εφτά, μετά ζήτησε συγγνώμη, αλλά άρχισε να τραβάει το σεντόνι για να το πλύνει και άνοιξε τα παντζούρια τέντα. Το κακό είναι πως δεν έχω κουράγιο ούτε να νευριάσω γμτ!
Η πλάκα είναι πως στην αρχή έλεγα «αχ, τι καλά που έχω κάποιον να με φροντίζει» αλλά τώρα αδημονώ να πάω σχολείο αύριο , για να ξεφύγω απ΄το σπίτι. Εφιάλτης κατάντησε…

Υ.Γ. Βλέπω στον Google reader πως σ’ αυτές τις 5 μέρες περάσατε τα 100 ποστς. Μπράβο, υπερπαραγωγή!!!!!!!!!

14 thoughts on “Όχι άλλο κάρβουνοο!!

  1. kyriayf

    περαστικούλια! καλή μου!!!

    άνοιξη αρρωστιάρα!!!

    και να χαίρεσαι και τη φροντίδα «βάσανο»… η έλλειψη της είναι τραγικότερη…

    αν και δε με συμφέρει να «συνέλθεις» γιατί θα «καταδικαστώ» από τη σαδιστική μου πρό(Σ)κληση στο παιχνίδι των 5 λέξεων…
    σου εύχομαι ανάρρωση ταχύτατη!!!!
    (ακόμα και αν τα «ακούσω» και από σένα…)

    σιδερένια
    και
    φιλιά!!!
    🙂

  2. Markos

    Περαστικά !!!
    Σιδερένια
    και ε μη τα βάζεις με τη μαμά σου.
    Α, και είσαι σίγουρη ότι για μια ίωση χρειαζόταν να πάρεις αντιβιωτικά;
    Γιατρός δεν είμαι ούτε και θέλω να έχω καμιά απολύτως σχέση, αλλά…

    Καλό σου βράδυ

  3. μεθυσμένα χρώματα

    περαστικά σου…και πες στη μαμά σου να ασχοληθεί και λίγο με κάτι άλλο για να έχεις χρόνο να κοιμηθείς!
    έχεις προσκληση και στο δικό μου μπλογκ για παιχνίδι.

  4. Ρενάτα

    Υφάντρα μου, σ’ ευχαριστώ! Το ξέρω πως είναι χειρότερο να μην την έχει κανείς. Το είδα και το έφτιαξα. Θα το ποστάρω αργότερα.Φιλιά

    Μάρκο, επειδή έχω μικρή ανοσία κι έχω καταλήξει να νοσηλευτώ από ίωση με υψηλό πυρετό, θέλω να παίρνω τα μέτρα μου, χωρίς να σημαίνει πως σπεύδω να χαπακωθώ. Απλά προσέχω 😉 Όσο για τη μαμά, την αγαπάω, αλλά πολλές φορές φτάνει στην υπερβολή .

    Κουρούνα, σ΄ευχαριστώ γι ατηνπρόσκληση. Δε βαριέμαι. Μάλιστα είχα σκεφτεί τον ίδιο τίτλο για το ποστ! :))

    Θαλασσινή μου, κι εσύ στο λούκι ε; Φιλιάά

    Λεμονάκι μου, ευχαριστώ. Απ’ την Αλκιμήδη το έμαθα! 🙂

    Τασσούλα μου, ευχαριστώ. Ας είναι καλά κι ας με παιδεύει 🙂

    Στέφυ μου, πού θα πάει θα περάσει ! 😉 Φιλιάά

    Μεθυσμενάκι μου, ευτυχώς υπάρχει κι η Γωγώ. 😉 Το ‘δα, κούκλα μου και θ’ απαντήσω σύντομα!

  5. renata

    Γοργονίτσα μου, η επιθυμία σου διαταγή! 😉

    Εβελίνα μου, σ’ ευχαριστώ.Σήμερα πολύ καλύτερα ευτυχώς! Μάκιααααα

    Λούπα μου, έλαβα την πρόσκληση και θ’ ανταποκριθώ λίαν συντόμως! 🙂

    Στ, ευχαριστώ!

Σχολιάστε

