Άνοιξη

Το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν μια απόλαυση. Σαν να μου δόθηκε ένα δώρο.
Την Παρασκευή ανάκτησα το δωμάτιό μου, μετά από 20ήμερη «κατοχή» απ΄τη γιαγιά. Ξύπνησα Σάββατο πρωί με το ραχάτι μου και ήπια καφέ στη λιακάδα απολαμβάνοντας τη λιακάδα και τις ομορφιές του κήπου. Αγκαλιά με τη ξανθομαλλούσα μου(Γωγώ) περιεργαστήκαμε τα λουλούδια του κήπου και χαζέψαμε τις πεταλούδες και μια ακρίδα, που στάθηκε στον ώμο μου! Ω ναι, ήρθε η άνοιξη !!
Το βράδυ απόλαυσα τη συντροφιά και την κουβεντούλα με την καλή παρέα αποτελούμενη από μπλόγκερς , που ήξερα όπως η Αλκιμήδη και άλλους που γνώρισα εκεί, όπως η lemon και η bebelac . Πολύ χάρηκα που σας γνώρισα από κοντά, κορίτσια! 🙂
Την Κυριακή ευχαριστήθηκα που είχα τον ανιψιό όλο δικό μου το πρωινό κι αργότερα στο καθιερωμένο οικογενειακό τραπέζι τις αδερφές μου! Διασκεδάζαμε με τις αντιδράσεις της μικρής και τη φατσούλα της, όταν έπαιζε με τα ξαδέρφια της! Όλο στο χαμόγελο και το σκέρτσο ήτανε! Πάλι τα τρέλανα στις φωτογραφίες 🙂
Το Σ-Κ ζήτημα είναι ν’ άνοιξα τον υπολογιστή πάνω από 30′ κι αυτό το έκανα την Κυριακή το βράδυ για να βρω του μικρού κάτι που ήθελε! Ανησυχητική η ηθελημένη αποχή! Είμαι σοβαρά γιατρέ μου ? Θα ζήσω? :ΡΡΡΡ

Καλή εβδομάδα να ‘χουμε! 😉

18 thoughts on “Άνοιξη

  1. sevarose

    Αυτο σκεφτόμουν κιεγω ..καλα το χειμωνα αναγκαστκά λογω καιρου .. καλα την βγαζαμε στο πισι
    ..τωρα ομως ανοιγουν οι μερες και …ο νους πεταει για εξω ..λιγη αποχή δεν θα μας κανει και κακό ….
    ..δε σου είπα ηρθαν τα χελιδονια μου ..εκοβαν βολτες πανω απο τη φωλιά

    καλως ορισες ανοιξη !!!

  2. ralou

    Για πρόσεξε και τo ηχητικό υπόβαθρο renata.
    Τα πρωινά της Κυριακής κατι μικρά πουλάκια ανεβαίνουν στο γιασεμί μου και την κλιματαριά και αρχίζουν μια φλυαρία! Μα μια φλυαρία!
    Αν δεν είναι άνοιξη αυτό, τότε τι είναι;

  3. renata

    Εβελίνα μου, επίσης , κούκλα μου! Άντε με το καλό 😉

    Σέβα μου, σίγουρα με τέτοιο καιρό, που μας ξεμυαλίζει. Καλό θα κάνει, κυρίως στην τσέπη μου 😉 Καλώς τους δέχτηκες τους μουσαφίρηδές σου! 🙂

    Ραλούκα, κι εμάς. Και η μάνα μου τα κυνηγάει και τσακωνόαστε, γιατί τα λυπάμαι που τους χαλάει τις φωλιές! Αν είναι λέει? :))

  4. Alkyoni

    αυτή την αλκιμήδη αν την πιάσω… μόνο αν την πιάσω!!!!!!!!
    που ήρθε μέχρι εδώ κλπ κλπ κλπ… τα ξέρεις!!!!
    Ζήλεψα! Είδατε γιατρέ μου πώς και πόσο ζηλεύω;;;
    Εσάς κυρία μου, φτού ξελευτερία μου (μας) πότε θα σας δω;;;
    Άνοιξη ε;;
    Φιλιά
    -την επόμενη φορά να μου τις φιλήσεις όλες πλην της άλκις…της κρατάω μούτρα
    🙂

  5. renata

    Αλκυόνη , αν την «πιάσεις» να της δώσεις ένα φιλί. 🙂 Εμένα, θ αμε δείτε όταν κατεβείτε Αθήνα;) Για να ‘ρθω εγώ πάνω, χλωμό το βλέπω πριν το καλοκαίρι.:-/ Την επόμενη φορά θα τους φιλήσω όλους ανεξαιρέτως 🙂 Φιλιάάά

    Αλκιμήδη μου, ακριβώς έτσι 😉 Έχω καιρό να την αγναντέψω με την ησυχία μου. Περιμένω το Σάββατο 😉

    Καλησπέρα, μικρό μου! Σ’ έχασα! Μάκιααα

  6. lemon

    Είναι θαυμάσιο όταν έχεις τόσα (όμορφα) να κάνεις που ξεχνάς τον υπολογιστή!

    Επίσης είναι θαυμάσιες αυτές οι μέρες με ολόκληρη την οικογένεια τριγύρω, γιαγιάδες, αδέλφια, ανέψια (να τα χαίρεσαι!)…

    Καλή άνοιξη, κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα και,
    να την προσέχεις πολύ τη renata, να την έχεις συνέχεια ανάμεσα στις πεταλούδες και στις ανηψιές!

  7. renata

    Υφάντρα μου, το ελπίζω. Ακόμα κι αν δεν είναι όλα έτσι, ας είναι τα περισσότερα ;)Φιλιάά, καλή μου

    Μεθυσμενάκι μου, τα Σ-κ είναι σταθερή η αποχή. Τις καθημερινές πάλι χτυπάω τακτικά κάρτα :)) Φιλιάά (Ελπίζω να ιδωθούμε όταν κατέβεις)

    Λεμονάκι μου, είναι έτσι ακριβώς! Σ’ ευχαριστώ πολύ κι εγώ χάρηκα :)Θα την προσέχω 😉

    Diva μου, κι εγώ κι εγώ! :))

  8. renata

    Υφάντρα μου, μόλις συνέλθω λίγο, θ’ ανταποκριθώ, εντάξει? 🙂

    Ντάλια μου, την άλλη φορά 😉

    Mr Santos, thanks! 😉

    Εύα, να΄σαι καλά! 🙂

Σχολιάστε

