ΦΤΟΥ, ΞΕΛΕΥΤΕΡΙΑΑΑΑ !

Από τη Δευτέρα που με ειδοποίησε ο δικηγόρος, μετά από απανωτά μηνύματά μου, πως βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου κι είμαι και τυπικά ελεύθερη ξανά (διαζευγμένη για την ακρίβεια) νιώθω πως πετάω.
Το τελευταίο διάστημα ένιωθα αβάσταχτο το βάρος, που έπρεπε να συμπληρώνω σε όποια έγγραφα χρειαζόταν, να δηλώνω παντρεμένη με τον x (x όπως πρώην κι όπως xορκισμένος να ‘ναι με τον απήγανο!) Ήταν το τελευταίο που με συνέδεε μαζί του.
Άρχισε το τρέξιμο για τα γραφειοκρατικά: Μητρόπολη (στα Μέγαρα έφτασε η χάρη μου)-Ληξιαρχείο -Εφορία (πλήρωσα παράβολο γιατί ήμουν εκπρόθεσμη, ας όψεται ο ηλίθιος ο δικηγόρος που άργησε να με ειδοποήσει)-Ληξιαρχείο και δεν τέλειωσα.
Χαρτιά στη Δ/νση στην Τρίπολη, άλλα χαρτιά στο Δήμο κάτω για να διαγραφώ απ΄την εκεί μερίδα κι άλλα για να έρθω με μεταδημότευση εδώ ξανά!Αυτά μέχρις σήμερα! Ουφ!
Μόλις τακτοποιηθεί κι αυτό , μου ‘μεινε η Εφορία, γιατί πρέπει να δηλώσω τη μεταβολή και έπειτα η νέα ταυτότητα! Σε δουλειά να βρισκόμαστε! 😉
Πριν από 10 μήνες το διαζευκτήριο μου φάνταζε ισοδύναμο με αποφυλακιστήριο μετά από βαριά καταδίκη ή έστω απολυτήριο στρατού!! Τραγούδια που μου έρχονταν ήταν «απαλλάχτηκα» , «απολύομαι και τρελαίνομαι…» κι άλλα τέτοια κουλτουριάρικα! :ΡΡ
Τώρα είναι απλά ένα χαρτί που μου θυμίζει να ζω για μένα πρώτα και να προσέχω! 😉
Το τραγούδι που παίζει μ’ εκφράζει απόλυτα 😉
«Το μηδέν θα κάνω κύκλο κι εκεί μέσα θα χορεύω,
ας μην ξέρω που πηγαίνω και ας μην ξέρω τι γυρεύω
Τη ζωή μου μηδενίζω, πάει να πει πως ξαναρχίζω,
τη ζωή μου μηδενίζω, πίσω δεν ξαναγυρίζω …»
Υ.Γ. Καλό μήνα να ‘χουμε ! :))
26 thoughts on “ΦΤΟΥ, ΞΕΛΕΥΤΕΡΙΑΑΑΑ !

  1. renata

    Τασσούλα μου, αυτό ακριβώς προσπαθώ για να επιβιώσω. Τώρα πια θ’ αγαπάω και μενα… 😉 Καλό μήνα :***

    Jason, σ΄ευχαριστώ! Καλό μήνα 🙂

    Ραλούκα, μα το χαίρομαι. Στους σχεδόν 11 μήνες που μεσολάβησαν αυτός ήταν κι είναι ο σκοπός μου! Να ‘μαι γω καλά! ;)Φιλιάά

    Θαλασσομπερδεμένη μου, σ’ ευχαριστώ πολύ. 🙂

    Μεθυσμενάκι μου, αυτή είανι η καλύτερη ευχή. Να μην το ξαναχάσω 😉 Φιλιάάά

    Σταύρο, χαχαχα! Ναι, πήξαμε στα διπλώματα ;)Σ΄ευχαριστώ, να ‘στε καλά κι εσείς! Καλό μήνα 🙂

  2. allmylife

    α, τι καλά αγαπημένο μου κορίτσι!!!!

    παίζει ρόλο και το τυπικό καμιά φορά – σηματοδοτεί…

    και τώρα,

    ελεύθερη, καλή Άνοιξη!!!!!

  3. renata

    Αλκιμήδη μου, σ΄ευχαριστώ κι επιφυλάσσομαι για το κέρασμα το συντομότερο! 😉

    Έλενα, το δουλεύω 😉 Σ’ ευχαριστώ!

    Ελένη μου, ναι!Η άνοιξη έπαιξε και συμβολικό ρόλο. Ταιριάζει και το τραγουδάκι «…κι έτσι ξαφνικά όπως θα μπαίνει η άνοιξη, εγώ δε θα μια και καλή θα σε ξεγράψω» που τραγουδούσα πέρσι! 😉 Φιλιάάά

    Σεβάκι μου, σ’ ευχαριστώ. Θα το παλέψω βρε! 😉

  4. kyriayf

    τα κατάφερα να «μπω»;;;
    ελπίζω ναι!!!!
    φτου ξελευτερία κοντοχωριανούλα μου…
    και είπαμε….

    δωματιάκι και αυτοκινητάκι για σένα…
    πάντα τιμώ τις φιλενάδες και… έτσι, ακριβώς!!!! σε νιώθω…

    φιλιά πολλά…

  5. renata

    Εβελίνα, ευχαριστώ. Να ΄σαι κaλ;a, μικρό μου;)

    Αλεξάνδρα, σ’ ευχαριστώ πολύ. 😉

    Υφάντρα μου, κρατώ την ανοιχτή πρόσκληση για δωματιάκι κι αυτοκινητάκι! 😉 Φιλιά

    Αταίριαστε, ελπίζω να μην το χρειαστείς ποτέ! 😉

    Μάρκο, αυτό προσπαθώ. ;)Καλησπέρα

    Ελληνίδα, ελπίζω όχι η τροχαία !Χαχαχα 😉

    Ντάλια μου, σ’ ευχαριστώ. Καιρός ήτανε να μπούνε όλα σε μια τάξη! 😉

  6. Xνούδι

    Τι ευχή να πω παρά μόνο να πετάς Ρενατούλα μου. Και να είσαι χαρούμενη. Ας έρθουν όλα όπως τα επιθύμησες…
    φιλιά πολλά και χαμόγελα.

  7. Anonymous

    η αδερφή μου όταν πήρε το διαζευκτήριο στο χέρι σταυροκοπήθηκε και είπε «επιτέλους θεέ μου». Όταν γύρισε στο σπίτι μπήκε στην κρεβατοκάμαρα, κλείδωσε την πόρτα και έκλαιγε για ώρες. Μετά από λίγες μέρες τον ξανασυνάντησε για πρώτη φορά ύστερα από 6 ολόκληρα χρόνια.
    ΜΙΑ ΜΑΜΑ ΣΑΝ ΤΗΝ Α.

  8. renata

    Χνουδάκι μου, πετάω!! Προχτές με την έκλειψη σε σκεφτόμουνα, που θα πέταγες κι εσύ με το φεγγαρόπλοιό σου! 😉

    ΜΙΑ ΜΑΜΑ ΣΑΝ ΤΗΝ Α., εγώ έκλαιγα τα τελευταία χρόνια 3 χρόνια του γάμου αρκετά συχνά. » Άλλο κλάμα δε θα ρίξω…» που λέει κι η Ελευθερία. Αρκετά στεναχωρήθηκα για τα χρόνια και την αγάπη που χάθηκε.
    Κοιτάω μόνο μπροστά από δω και πέρα ! Καλημέρα 😉

  9. mpampakis

    Με την άνοιξη και τα λουλούδια ήρθε και το χαρτί της λευτεριάς, ε; ;^)

    Μια απορία μόνο: ταυτότητα γιατί; Αφού δεν γράφει πια απάνω τίποτα περί γάμου.

  10. renata

    Good afternoon, Mr Santos. Have a nice week too!

    Μπαμπάκη, ναι, φοβερή συγκυρία! ;)Ταυτότητα είχα αλλάξει λόγω του γάμου. Εξάλλου έκλεισε δεκαετία!

Σχολιάστε

