Give me five!

Να λοιπόν που ήρθε κι η σειρά μου να γράψω 5 πράγματα για μένα, μετά από πρόσκληση της Lupa και της Τασούλας .

Σκεφτόμουν λοιπόν τι μπορεί να μην έχω πει για μένα τόσους μήνες εδώ μέσα! Στο να γράφω κατά παραγγελία δεν είμαι διόλου καλή, μόνο στ’ ασυνάρτητα γράφω κατεβατά 😛 , αλλά πρέπει να προλάβω κανένα γνωστό που να μην έχει γράψει για να τον προ(σ)καλέσω!

  1. Είμαι τεμπέλα, σ’ ότι θεωρώ αγγαρεία! Θα το κάνω γκρινιάζοντας , μουρμουρώντας και κάνοντας μούτρα, έτσι ώστε να το μετανοιώσει όποιος με βάζει στο τριπάκι.
  2. Χάνω εύκολα την ψυχραιμία μου και κάνω σπασμωδικές κινήσεις και μετά χάνω την αυτοεκτίμησή μου για τις βλακείες που κάνω! (Όχι ό,τι δε φαίνεται αλλά..)
  3. Μου τη δίνουν αυτοί που από πίσω θάβουν και μπροστά όταν έχουν την ανάγκη γλείφουν και λιβανίζουν. Εγώ άμα δε γουστάρω, το λέω μπαμ μπαμ!
  4. Είμαι αμελής σ’ ό,τι αφορά θέματα υγείας και φροντίδας του εαυτού μου . Τους άλλους μπορεί να τους πρήζω να πάνε στο γιατρό! :Ρ
  5. Τώρα πια έμαθα να εμπιστεύομαι το ένστικτό μου, όσον αφορά φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις με την πρώτη ματιά. Στις προσωπικές δε βλέπω την τύφλα μου . 😉

Εύκολο ήτανε τελικά . Και τώρα που τα είπα είναι η σειρά σου :

Artanis

Εβελίνα

Εύα

Αργυρένια

Στέφυ

26 thoughts on “Give me five!

  1. renata

    Αερικό μου, τότε μια χαρά είσαι ! 😉

    Εβελίνα, στο μπλογκ σου σαν καλή ανιψιά!;) Πες πόσο καλή θεία έχεις! :ΡΡΡ

    Ανδρέα, αφού αλήθεια είναι! Θες κι εσύ μια πρόσκληση? 🙂

  2. renata

    Τασσούλα μου,, χμ! λειτουργεί πιο πολύ σαν προειδοποίηση για τους άλλους! 😉

    Θαλασσομπερδεμένη μου, αχα! Θα το ‘χω υπόψη! ;))

    Λούπα μου, τι λες!!! Άλλοι πυραμίδα, άλλοι αλυσίδα, άλλοι tag, εγώ ένα δόλιο give me five πρόλαβα να σκεφτώ! Εσύ έφτιαξες ολόκληρη ιστορία βρε! 😉
    Τ’ άλλα 5 στο επόμενο ποστ, γιατί θα βρίσω!! Να’ χουμε και κανένα θέμα καβάντζα! 😉

  3. μεθυσμένα χρώματα

    σύλλογος τεμπέληδων υπάρχει;
    και αν δεν υπάρχει μήπως πρέπει να φτιάσουμε;
    και αν δεν μπορούμε να φτιάσουμε σύλλογο να φτιάσουμε ένα τεμπελομπλογκ;

  4. ralou

    Εγω πάλι προτείνω σύλλογο αυτών που «Είναι αμελείς σ’ ό,τι αφορά θέματα υγείας και φροντίδας του εαυτού τους»
    Αλλά σε προειδοποιώ!
    Πρόεδρος εγώ!

  5. renata

    Μαύρη Ντάλια, ρώτα το μεθυσμενάκι ! 😉 Δική της ήταν η ιδέα! :ΡΡ

    Μαρίνα, κι εσύ στο κλαμπ? Είμαστε πολλές!;)

    Ελένη μου, μη θυμώνεις καλέ, φοβάμαι!:) Θα προσπαθήσω , οκ? Φιλιά

  6. sevarose

    .κιεγω αυτο το 4….μια απο τα ιδια πρεπει να μαι του θανατα για να παω στο γιατρο ,,φιλεναδαααααααα σε πεθυμησαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα /

  7. renata

    Μάρκο μου, δεν ξέρω πόση προπόνηση χρειάζεται πια. Ίσως γιατί όταν μπαίνει το πάθος απ΄ την πόρτα, η λογική βγαίνει απ΄ το παράθυρο! 😉

    Αρτάνις, γλυκειά μου, δε φωνάζω! 😉 Καλά έκανες! 😉

    Σέβα μου, μωρέ όταν κρυώνω ή πονάω πάω στο γιατρό κι αμέσως. Αλλά σε χρόνια τραβήγματα αμελώ! :)Κι εγώ σε πεθύμησα 🙂

    Μεθυσμενάκι μου, κι εγώ βαριέμαι! 🙂

Σχολιάστε

