Μ’ έπνιξε το ποταμάκι

Είναι πολύ περίεργη η βδομάδα που διανύουμε για μένα.
Απ΄την Κυριακή που μ’ έπιασε το στομάχι και συνεχίζεται με τις ζαλάδες και τις ατονίες. Δεν είμαι ο εαυτός μου πλέον. Λειτουργώ ασυντόνιστα, μηχανικά , σαν από κεκτημένη ταχύτητα. Πλήθος τα συμπτώματα, σωματικά και πνευματικά.

Τη Δευτέρα στο μάθημα ο δάσκαλος αφού μ’ είδε να κάνω άλλα ‘ντ’ άλλων , με ρώτησε με έκπληξη «τι έπαθα». Χτες πριν μπούμε μέσα με κοίταζε καλά καλά να δει σε τι φάση βρίσκομαι! Αντιδρούσα σχεδόν φυσιολογικά, γιατί ξεκινώντας απ’ το σπίτι «πορωνόμουνα».

Άλλο ανησυχητικό σύμπτωμα είναι πως δεν έχω τη διάθεση ούτε το κουράγιο να τσαντιστώ πλέον. Λες κι έλειψαν οι αφορμές και στο σπίτι και στο σχολείο και βρήκα τη Νιρβάνα. Αμ δε.
Κι η μάνα μου – που βάρεσε μπιέλες με την εξαήμερη πλέον παρουσία της γιαγιάς – μου μιλάει με υφάκι ενοχλημένο, λες και φταίω εγώ και στο σχολείο με αφορμή το πρόγραμμα, μας την ξανάπε η κυρία σύμβουλος, πως δεν κατάλαβε γιατί μας πήρε τόσο χρόνο να το φτιάξουμε!

Η πίεσή μου χτυπάει στις καλύτερες 11,5, που τα τελευταία χρόνια δεν κατέβαινε απ΄το 13. Κι αναρωτιέμαι αφού πέρασα μεγάλες φουρτούνες κι άντεξα, τι στο καλό έπαθα τώρα στα ρηχά. Χρειάζομαι δηλαδή την πίεση για να είμαι καλά? Ούτε το γιατροσόφι μου δεν πιάνει πια, το να ξαναδιαβάσω ένα αγαπημένο βιβλίο . Κοίταζα χτες 1 ώρα την ίδια σελίδα. Κατάντια 😦

Φοβάμαι και τ’ άλλο, μήπως γίνομαι κολλητσίδα σ’ ανθρώπους που αγαπώ κι εκτιμώ, το ‘χω αυτό της προσκολλήσεως όταν με πιάνουν οι ανασφάλειες.

Σκέφτομαι μήπως εκδρομή μου ΄φτιαχνε το κέφι. Και προορισμούς έχω και ανθρώπους να δω πολύ καιρό ,αλλά είναι τα φράγκα στη μέση. Αν κι αύριο είναι μέρα πληρωμής, με περιμένουν δυο λογαριασμοί .

Νιώθω λες και μ’ έχουν βάλει στη μέση και μου ρίχνουνε σφαλιάρες κατά ριπάς. Μήπως πρέπει ν’ αρχίσω ν’ αυτοχαστουκίζομαι, μπας κι έρθω στα ίσα μου?

Υ.Γ. Ο φαινομενικά άσχετος τίτλος προέρχεται απ΄την ταάκα του Θ.Βέγγου στην ταινία «τύφλα να ‘χει ο Μάρλον Μπράντο» . «Βοήθεια, χριστιανοί. Μ’ έπνιξε το ποταμάκιιι!»

17 thoughts on “Μ’ έπνιξε το ποταμάκι

  1. kyriayf

    Ρενατένια μας! με άγχωσες τώρα!!!!
    Λένε ότι ο οργανισμός βγάζει τη σωματική αντίδραση στο στρες όταν χαλαρώνουν οι καταστάσεις… Άρα έχεις χαλαρώσεις… και το φόρτωμα που κουβάλησες σε «καθήλωσε»… πάρε κουράγιο, ότι τα πράγματα είναι καλύτερα τώρα…
    Θες να πάρεις το τρενάκι που ξέρεις… να σε περιμένω στο σταθμό… σπίτι μεγάλο έχω και αυτοκίνητο για βόλτες και «μαθήματα»…
    σοβαρά μιλάω…
    έλα να πάμε και στα χωριά τα όμορφα…
    όλα ανοιχτά για την κοντοχωριανούλα μου!!!
    φιλιά:)))

  2. Citronella

    Καλημέρα! Επειδή από γιατροσόφια έχω συλλογή, πρώτο και βασικό ακόμα και δέκα λεπτά περίπατος μπορούν να βοηθήσουν, ώσπου να μπορείς να πας μεγαλύτερο ταξίδι.
    Για το στομάχι και τις ναυτίες, λίγη σκόνη τζίντζερ – και ακόμα καλύτερα διαλυμένη σε ζεστό χαμομήλι.
    Εύχομαι να περάσουν γρήγορα!

  3. sevarose

    ,,φιλενάδα ..γρήγορα στο μπλου-σταρρρρρρρρρρ κιεδωωωωωωωωωωώ..σου χω έτοιμες εκδρομές και αναβάσεις….. να δεις για πότε θα ανεβεί η πίεση ,,παμε αναβαση Λίνδου ακόμη μια φοραααααααά εεεεεεε;΄

  4. MåvяiÐåliå

    Μη μασάς…έτσι είναι αρκετός κόσμος…
    Μια από τα ίδια, να φανταστής γράφω comments μετά από πολλές μέρες.
    Κι εγώ όλη την ώρα εκείνη την εκδρομή ονειρεύομαι και φυσικά μετράω τα ανύπαρκτα χρήματα για εκδρομές και νοσταλγώ άλλες εποχές…
    Αισιοδοξώ σήμερα, ακόμα όμως κι αυτό δε μου συμβαίνει συχνά πια.

  5. renata

    Υφάντρα μου, δεν το ‘θελα, απλά ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου, μήπως και νιώσω καλύτερα. Δίκιο έχεις, μου το ‘χει πει κι ο γιατρός αυτό. Πολύ θα το ΄θελα βρε αυτό, σ΄ευχαριστώ πολύ! Θα σου στείλω μέιλ . Πολλά φιλιά, κούκλα μου!

    Citronella, αυτό με τα 10′ περίπατο εννοούσα όταν λέω «πορωνόμουνα»! Και μάλιστα σε γρήγορο βήμα. 😉
    Οι ναυτίες υποχώρησαν σχεδόν αμέσως, αλλά οι ζαλάδες επιμένουν. Το ‘ριξα στην υγιεινή διατροφή δηλαδή σε φυσικούς χυμούς κα φρούτα. Το γιατρικό σου, θα το ‘χω υπόψη την επόμενη φορά! 😉 Σ’ ευχαριστώ! 🙂

    Σεβάκι μου, μακάρι και να γινότανε βρε! Πουλάκι θα γινόμουν να πέταγα! 😦 Αργεί το καλοκαίρι ρε γμτ!

    Σταύρο, μακάρι να ΄ναι περαστικά για όλους μας! Θα τα πούμε συντόμως εύχομαι! 😉 Φιλιά στην Τασσούλα και τον κούκλο σας! 😉

    Ντάλια μου, είναι γενικό δηλαδή το κακό! Να παρηγορηθώ! Αφού αισιοδοξείς, τότε είσαι σε καλό δρόμο! 😉

  6. Lupa

    Δεν είναι ρηχά κοριτσάκι, έτσι σου φαίνεται. Το κύμα τώρα βρίσκεται εντός σου και δεν το βλέπεις αλλά αυτό τα σαρώνει όλα εμπρός του.
    Έχεις μομως βράχια στοιβαρά μέσα σου και χτύπα-χτύπα θα αποδυναμωθεί.
    Σου έχω προσκλησούλα για το παιχνίδι των 5 😉

  7. allmylife

    Ρενατένια,
    με πρόλαβε η Υφάντρα μας.
    Έτσι ακριβώς γίνεται με το στρες.

    αν δεν πας εκδρομούλα,
    και μιας και εγώ στα κάτω μου είμαι από εχτές,
    θέλεις να δούμε ντιβιντια και να φάμε σοκολάτες το σάββατο;

  8. αλκιμήδη

    Που πήγε το σχόλιο μου καλέ;

    Honestly, ήταν πολύ εμπνευσμένο, αλλά τώρα δε θυμάμαι τίποτα

    φιλιά καλή μου
    και κανόνιζε ντιβιντια και σοκολάτες – αντί να συντροφεύεις τη μανούλα σου Σάββατο βράδυ, τς τς η σημερινή νεόλαια, άααασωτη

  9. renata

    Αλκιμήδη μου, έχω τη δική μου ζωή να ζήσω, κούκλα μου! Δεν θα την περάσω κλεισμένη με τη μαμά μου! 😉
    Φιλιάά :ΡΡ

    Μπαμπάκη , μια χαρά τις κατεβάζω τις ταχύτητες, είναι απ΄τα λίγα που δεν κάνω λάθος! :Ρ
    Σοβαρά τώρα άλλο η ηρεμία κι άλλο το να ΄μαι υποτονική! Σ’ ευχαριστώ πολύ. Καλά να περάσετε!
    Φαντάζομαι τι αστακομακαρονάδα θα πέσει! ;))

  10. renata

    Artanis, το προσπαθώ κι ευχαριτώ! Όσο για τον τσαμπουκά, έγινε ένας σήμερα με τη μάνα μου , να μην ξεχνιόμαστε! 😉 Άντε βάλε καλέ, νέο ποστ! Γρήγορααα;)

Σχολιάστε

