ΕΡΓΑ ΧΕΙΡΟΣ

Πώς έχω μια τρέλα με τα ταξίδια και δη στο εξωτερικό το ‘χω πει. Εδώ και 4 χρόνια άρχισε η αδελφή μου η μεγάλη να ταξιδεύει για να παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη δουλειά της.
Δυστυχώς έπεφταν μέσα σε σχολικές περιόδους και δεν μπορούσα να πάω κι εγώ για να δούμε τα μουσεία μαζί! (Μανία ,το ξέρω…) Ζήτησα λοιπόν ένα ενθύμιο απ’ όπου πάει.
Απ’το πρώτο ταξίδι στη Βενετία μου ‘φερε ένα σελιδοδείκτη σε πάπυρο (κανονικό) με λεπτομέρεια από μια γκραβούρα με τη γέφυρα Ριάλτο. Ξετρελάθηκα. Το ‘χω φυλαγμένο σε κάποιο φάκελο να μην φθαρεί, αφού το σκέφτομαι να το πλαστικοποιήσω. ( Δεν μπόρεσα να το βρω απόψε να το φωτογραφήσω δυστυχώς! Άλλη φορά…)
Απ΄το Παρίσι μου έφερε ένα σετ – σουβέρ με ζωγραφισμένα σημεία του Παρισιού. Έφτιαξα μια κατασκευή και τα πέρασα σε μια θήκη διάφανη να φαίνονται απ΄τη ζωγραφισμένη μεριά. (Είναι πλακωμένο στην αποθήκη μ’ όλη την υπόλοιπη οικοσκευή).
Απ΄το Εδιμβούργο ζήτησα πάλι είδη χαρτοπωλείου, μου έφερε ένα δερμάτινο σελιδοδείκτη κι έναν με το σύμβολο της Σκωτίας, το γαϊδουράγκαθο. Ο τελευταίος ήταν έκπληξη και γι ατις δυο μας, γιατί είχε μέσα το ύφασμα, κλωστές , τη φούντα και το σχέδιο να κεντηθεί με μετρητό.
Στην αρχή στραβομουτσούνιασα, γιατί το κέντημα δεν ήτανε ποτέ στις αγαπημένες μου ασχολίες μικρή. Προτιμούσα το βελονάκι, με τ΄οποίο διέκοψα αργότερα σχέσεις στα 15. Πού και πού μόνο για να βγάλω κανένα σχέδιο της μητέρας μου ή για να συμπληρώσω καμιά δαντέλα που δεν έφτανε. Τ’ άφησα λοιπόν στο συρτάρι μου για λίγο.
Όταν βρέθηκα μετά από λίγο αναγκαστικά καθηλωμένη και μιας και τα βιβλία μου τέλειωναν γρήγορα κι ούτε η τιβί ούτε τα σταυρόλεξα με ηρεμούσαν για πολύ, το ανέσυρα και το κέντησα . Άκρως αγχολυτική ενέργεια (π.μπλ)
Μετά απ΄αυτό σε παρόμοιες καταστάσεις ξανάπιανα το βελονάκι , φτιάχνοντας με την πρόθεση να τα δωρίσω σ’ άλλους, για να ηρεμώ.
Κράτησα το χαρτί με το σχέδιο και τις κλωστές , γιατί άρεσε πολύ στην αδερφή μου (μετάνιωσε που δεν πήρε και γι αυτήν) και θέλει να της φτιάξω ένα ίδιο κάποια στιγμή. Ευτυχώς μέχρι σήμερα δεν έχω βάλει μπρος! 😉
Υ.Γ. Μ’ αφορμή αυτό το κείμενο της υφάντρας .
7 thoughts on “ΕΡΓΑ ΧΕΙΡΟΣ

  1. Alkyoni

    🙂 ευτυχώς που διευκρίνησες πως η υφάντρα μας στα θύμισε αυτά,γιατί διαβάζοντας το ποστ και πριν φτάσω στο τέλος,είχα την εντύπωση πως σήμερα όλοι στο μπλογκοχωριό έπλεκαν
    😐
    φιλάκια και καλημέρα

  2. kyriayf

    καλημέρα!!!!
    πολύ τρυφερό το ποστ σου!!!
    και πολύ όμορφο το δώρο της αδερφής σου…
    ταξίδι και εργόχειρο, για να γελάσετε!!! ταξίδι με intrerail το ΄85! επιστροφή από Γερμανία… αγόρασα μαλλάκι και βελόνες και μέχρι να φτασουμε Ελλάδα, το πουλόβερ έτοιμο…
    1988! transit στο αερόδρομιο της Βουδαπέστης… χτύπησε καμπανάκι στον έλεγχο… ήταν οι βελόνες του πλεξίματος!!!
    φιλιά πολλά… :)))

  3. Renata

    Στέφυ μου, καλημέρα! Στο επόμενο ταξίδι, που λέω να πάω κι εγώ πάση θυσία αυτή τη φορά! 😉

    Στ, καλημερούδια! Πρωινός πρωινός!!!

    Αλκυόνη μου, τη φάση του εργόχειρου την περάσαμε όλες μικρές, θέλοντας και μη καμιά φορά. Θυμάμαι ένα κέντημα το ‘σερνα 6 χρόνια, μέχρι να το χωνέψει η μάνα μου πως δεν ήθελα!Είναι όμως πρώτης τάξης εργασιοθεραπεία 😉 Καλημέρα :**

  4. Λούκι

    Λοιπόν, επειδή με το κέντημα και τα συναφή σπορ δεν τα πάω καθόλου καλά, δώσε παραγγελιά για το επόμενο ταξίδι που θα πάω…Κρύο, πολύ κρύο Βερολίνο.

    Καλό απόγευμα

  5. renata

    Υφάντρα μου, παρ’ όλο που έμαθα να πλέκω με βελόνες όταν ήμουν στη σχολή και φορούσα πολλές, δεν ξετρελάθηκα! Τώρα πια βέβαια αναθεώρησα και για το κέντημα άποψη, το μετρητό(τότε κενούσαμε σταμπωτό, οποία βαρεμάρα!)! Κι αυτό μια πρόκληση είναι! ;)Πολλά φιλιά

    Λούκι μου, κλασσικά βρε! Κάτι μικρό κι αναμνηστικό, π.χ. μια κάρτα, εκτός από όμορφες φωτο που θα σε παρακαλέσω να βάλεις στο μπλογκ! 🙂 Καλό ταξίδι και να πάρεις ζεστά ρούχα! 😉

Σχολιάστε

