Πορεία στο φως

«…Μερικές φορές ξέρεις ότι τα πράγματα δεν γίνεται να μην αλλάξουν, αλλά το νιώθεις μόνο δεν το ξέρεις με αποφασιστικό τρόπο. Μικρά πράγματα προαναγγέλουν αυτό που έρχεται, ωστόσο εσύ ίσως δεν τα αντιλαμβάνεσαι.

Και τότε γίνεται κάτι πολύ άμεσο και βρίσκεσαι σε άλλο κόσμο, περνάς στο άγνωστο, καταλαβαίνεις ενστικτωδώς τι τρέχει – απελευθερώνεσαι. Δε χρειάζεται να κάνεις ερωτήσεις και ξέρεις ήδη πώς έχει η κατάσταση. Ξεκινάει τότε μια γρήγορη διαδικασία, σαν κάτι μαγικό, αλλά δεν είναι έτσι, βέβαια.

Δεν είναι ότι ακούς ξαφνικά μια κανονιά και φτάνει η στιγμή, δεν ανοίγουν απότομα τα μάτια σου και νιώθεις πολύ έξυπνος και πολύ σίγουρος για κάτι. Είναι κάτι πιο συνειδητό. Είναι σα να δούλευες πολύ καιρό στο φως της ημέρας και τότε συνειδητοποιείς ξαφνικά πως βραδιάζει νωρίς, ότι δεν έχει σημασία πού είσαι, δεν παίζει κανένα ρόλο αυτό... »

Bob Dylan «Η ζωή μου»

Κάπως έτσι Bob, μ’ ένα συμπλήρωμα αν μου επιτρέπεις : και σαν να είσαι πολύ καιρό σ’ ένα σκοτάδι και ξαφνικά βλέπεις πως μπορεί να ξημερώσει…

21 thoughts on “Πορεία στο φως

  1. Alkyoni

    ακριβώς κάτι τέτοιο «ζητάω» κι εγώ
    😐
    χωρίς έμπνευση η φατσούλα ε;;
    το ξέρεις πως μπαίνω πάρα πολλές φορές σαν γιατρός που ελέγχει «ασθενή» :p για να δω πώς είσαι;;
    φιλιά ρένι μου

  2. renata

    Αλκυόνη μου, θα έρθει, μπορεί ν’ αργήσει αλλά θα ‘ρθει κάποια στιγμή! 😉 Κι εγώ το κάνω βρε! :ΡΡ Φιλιάά

    Ελένη μου, όταν διάβασα τη σελίδα αυτή σκέφτηκα «εδώ ΄μαστε!». Επειδή λοιπόν το ‘ζησα, προτιμώ αυτό το συμβολισμό. Φιλιά, φίλη μου 🙂

    Γοργονίτσα μου, τη βρήκες τη στολή τελικά; Πολλά φιλάκια και σ’ εσένα 😉

  3. renata

    Σέβα μου, πως θα ‘ναι δικιά μου ,σου, όποιου είναι το μόνο σίγουρο. Δεν ξέρω αν θα ‘ναι υπέροχη, αλλά δε θα ‘ναι σκοτεινή. Αυτό και μόνο φτάνει ! 😉 Τ’ άλλα στο χέρι μας είναι!

  4. Ρενάτα

    Vita mi, ακριβώς! 😉

    Σταύρο, χωρίς το σκοτάδι όμως δεν εκτιμάμε το φως. 🙂

    Φεγγαρένια μου, ναι είναι το βιβλίο , μιας και μιλά για τις δύσκολες περιόδους στη ζωή του πριν αρχίσει να γίνεται γνωστός αλλά και ενδιάμεσα! 😉 Καλησπέρα

  5. Lupa

    Όπως τα λέει ο vita mi.
    Και όπως τα έλεγε ο Αντώνης Σαμαράκης: » Το πιο βαθύ σκοτάδι, είναι λίγο πριν ξημερώσει» Είναι αυτό που θέλει να μας πείσει πως το πρωί δεν θα έρθει και όμως να, αν το περάσουμε αυτό, θα δούμε ξανά τον ήλιο να ανεβαίνει..
    Καλημέρες

  6. αλκιμήδη

    Ναι μωρέ κάποια στιγμή ξημερώνει
    αλλά άλλοι ζούνε κοντά στον ισημερινό κι άλλοι κοντά στο Βόρειο Πόλο.
    (Το αεροπλάνο να αλλάξω γεωγραφικές συντεταγμένες πιο γρήγορα γιατί δε το πέρνω; )

  7. renata

    Ντόρα μου, το ξέρουν καλά, όσοι το πέρασαν! 😉 Φιλιάά! Σε πεθύμησαααα 😉

    Λούπα, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω! 😉 Καλησπέρα

    Αλκιμήδη μου, κι αυτό σωστό! Δεν ξέρω, κούκλα μου!

    Λούκι μου, έτσι είναι. Και μετά από καιρό απορείς πως δεν είχε γίνει τόσο καιρό!

  8. renata

    Αλκυόνη μου, γιατί σνιφ?

    Αερικό μου, μήπως εννοεί πως από ένα έναυσμα καταλαβαίνουμε πως ξημερώνει, αρκεί να το προσπαθήσουμε ή πώς μπορούν ν’ αλλάξουν τα πράγματα?

Σχολιάστε

