Της άσωτης κόρης

Τέλειωσε ήδη η πρώτη εβδομάδα της Αποκριάς κι εγώ σήμερα το συνειδητοποίησα.

Ευκαιρία λοιπόν να φορέσουμε τις γιορτινές μάσκες πάνω απ΄τα πρόσωπα, τις καθημερινές μας δηλαδή. Αυτή που νιώθω να μου ταιριάζει -ειδικά τον τελευταίο καιρό-είναι του γελωτοποιού. Η ιδανική δε φράση είναι η γνωστή «είμαστε για τα καρναβάλια» !!

Σήμερα πρόσεξα πως είναι του Ασώτου (υιού) . Μια απορία έχω μόνο: οι άσωτες κόρες γιορτάζουν ή υπάρχει άλλη μέρα ειδικά γι αυτές ; Αν ναι, τότε χρόνια μου πολλά ! :)) Αν όχι, μήπως ξέρει κανείς να μου πει? 😉

Σε αναζήτηση στο δίκτυο για εικόνες με μάσκες, δυστυχώς δε βρήκα ούτε μάσκα ούτε φορεσιά με τ’ όνομα «άσωτη»! Δυστυχώς!

30 thoughts on “Της άσωτης κόρης

  1. kyriayf

    γιατί τόσα χρόνια, στο Καρναβάλι, βλέπω να πέφτουν οι «μάσκες»… και να βγαίνει το μύχιο του καθενός…
    και μετά πάλι η στολή!
    φιλιά!!!

  2. sevarose

    …Ήρθε η ωρα να βγαλουμε τις μσκες η να τις βαλουμε ;
    παντως εγω λεω να τις βαλω οποτε δεν θαχω προβλημα τωρα που ολοι θα τις φορανε ..
    οσο για σενα ετσι βρε ειναι οι άσωτεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς χεχεχεχεχεχεχεμην την ακουτεεεεεεεε …ποιο ειν το ανάποδο της ασωτης.. ε αυτο ναι !!

  3. renata

    Είμαι όμως, λύκε μου; Εδώ ‘ναι ο κόμπος! Καλή σου μέρα, αν και μεσημέριασε πια! 😉

    Υφάντρα μου, προσπάθησα να ξεδιαλύνω το «ταιριάζει» σε μια βόλτα στο ψιλόβροχο με μια ομπρέλα με σπασμένο φτερό και κατέληξα, αφού πρώτα έφτασα στην άλλη άκρη της πόλης, πως καμιά φορά το κάνω εγώ άλλες προσπαθούν να μου το ταιριάξουν οι άλλοι. Το γιατί το ψάχνω ακόμα …

    Σέβα μου, έλα μου ντε! Ό,τι καταλαβαίνεις βρε! Μην τα παραλές, δεν είμαι και μετανοούσα Μαγδαληνή! Σματς!

    Artanis, αμέέέ! Κι εγώ αν δεν ερχόταν τα μεγάλα ανίψια μασκαρεμένα χτες, χαμπάρι δε θα ‘παιρνα! 😉

  4. renata

    Στέφυ μου, έχουμε άλες δυο βδομάδες βρε. Κλά ξεφαντώματα 😉

    Αργυρένια μου, ακόμα δε μ’ έμαθες μάτια μου; Κανόνισε εσύ κι ακολουθώ ;)Πρέπει να δικαιολογήσω κι ένα τίτλο ντε(άσωτη μεν, ζωντοχήρα δε, ήρθε κι έδεσε!)

    Αλκυόνη μου, αφού μας πήρανε βρε τα σκάγια έτσι κι αλλιώς λόγω διαζυγίου(τα διάβασα κι εγώ πριν από σένα, το πρώτο μόνο όχι το άλλο το πιο βαρύ) και μας βγήκε τ’ όνομα, ας πάει και το παλιάμπελο βρε! 😉 Πικρό χιούμορ κάνω , δεν πιστεύω να παρεξηγήσεις…

    Αλκιμήδη μου, κι εσύ ε; Κάτι πρεπει αν κάνουμε γι αυτό! 😉
    Βρε εμένα με πήρανε τα σκάγια ως «ζωντο(βολο?)» άσε μη σ’ ανακαλύψουν και σε κάνουν ποστ. Και μετά θα πρέπει ν’ ακονίσω το γιαταγάνι και ποιος με κρατάει μετά 😉
    Καλή μας βδομάδα και καλό χειμώνα! 😉

  5. Ντεφι

    εύγε λοιπόν,

    εύχομαι και μετά το πέρας των αποκρεών να κρατάς σαν άσσο καλά κρυμμένο στο μανίκι τις απολαύσεις της άσωτης ζωής και τις αγκαλιές της επιστροφής από αυτήν,

    φιλί

  6. renata

    Ντέφι μου, τις απολαύσεις πάντα τις κρατάω σα φυλαχτό για να ‘χω καταφύγιο στα δύσκολα, στην επιστροφή πάλι μόνο κατεβασμένα μούτρα εισπράττω κι όχι αγκαλιές! Φιλιά

    Εβελίνι μου, εσύ είσαι μικρό γι ασωτείες βρε, μη νομίζεις, άλλο οι διασκεδάσεις πες του μπαμπά! ;).
    Η λέξη «άσωτος» βγαίνει απ΄το «α+σώζω», δηλαδή αυτός που δεν έχει ελπίδα σωτηρίας!
    Πότε θ ακατέβεις, έχω νέα για εμφανίσεις του Σιόλα! 😉 Μάκιααα

  7. Παράφωνος

    άσωτη δεν ξέρω αλλά άνεργη θα είσαι αν δεν ανοίξεις το μαγαζί, Αχ με αυτά τα μπλόγκια σας ;)…. Καλη εβδομάδα σε ολους… Ναι και σε σένα 😉

  8. Γιωργος_Κ

    Καλησπέρα, σε σχολιάζω για πρώτη φορά, όμως ερχόμουν τακτικά εδώ σαν επισκέπτης! Έχω προσθέσει και το linkάκι σου στο blog μου να υπάρχει για άμεση τηλεμεταφορά στην Αναγεννημένη, οπότε θα με βλέπεις συχνά (….τι είπες, δεν θέλεις??) :)Φιλιά

  9. renata

    Βρε αφεντικούλη μου, γι ατί με απιειλείς! Στο ‘πα χάλασε ο ρημάδης Rss , φτιάχτο!Πω πω , άγιο έιχες μιλάμε! Σοκ έπαθα μόλις το ΄δα! 😉

    Γιώργο Κ, καλώς ήρθες!Είπα πως δε θέλω; Όλοι οι με καλή πρόθεση ευπρόσδεκτοι! 😉

    Ώστε δεν πείθω, ποιητή μου? Πάλι καλά!! Ή είναι απλώς λόγια παρηγοριάς; Καλή βδομάδα 🙂

  10. Silio D' Aprile

    renata, είναι ωραίο (και εύκολο) να δηλώνεις άσωτη κόρη. Αλλα κι ό,τι σε χάνει σιγά σιγάκ όποιος μετράει τα βήματά σου… Εννοείς όλα αυτά; Αναρωτιέμαι, Silio D’Aprile

  11. Alkyoni

    Βρε εμένα με πήρανε τα σκάγια ως «ζωντο(βολο?)» άσε μη σ’ ανακαλύψουν και σε κάνουν ποστ. Και μετά θα πρέπει ν’ ακονίσω το γιαταγάνι και ποιος με κρατάει μετά 😉
    το τρελό γέλιο έχω ρίξει απ όταν διάβασα αυτό!!!!!!!!

  12. renata

    Ελένη μου, εσύ με ξέρεις, δεν πιάνεσαι… 🙂 Κι εγώ σε φιλώ, να σε προσέχεις! 😉

    Silio d’ aprile, το «ό,τι ανέχτηκα λίγο λίγο μ’ έχανε» είναι αγαπημένος στίχος. Τώρα πια μετά απ’ όσα έχω ζήσει, το εννοώ! Δίνω ευκαιρίες σ’ ανθρώπους και σχέσεις, καμιά φορά πιο πολλές απ’ όσο χρειάζεται, αλλά αν ανεχτώ κάτι με «χάνει». Αυτ΄οτο ΄ποστ ήταν μι αήπια αντίδραση σ’ έν ποστ που χαρακτήριζε συλλήβδην όλες τις διαζευγμένες ως «ζουμπουρλές, ελαφρές και πως προκαλούν όλα τα δεινά» ως «ζωντοχήρες». Το ‘γραψα με μια αυτοσατιρική διάθεση. Εδώ μέσα γράφω -όσο κι αν θεωρηθεί ηλίθιο- όσο πιο αληθινά μπορώ και νιώθω καλά μ’ αυτό! Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    Αλκυόνη μου, έτσι σε θέλω βρε, να γελάς! Φιλιάά

  13. tatine

    ας μη συμβεί ότι και στην Ευαγγελική παραβολή…

    η άσωτη κόρη ας συνεχίζει να απολαμβάνει τα καλά του άσωτου και ενθουσιώδη βίου της…

    365 μέρες το χρόνο, για όσο της αρέσει…

  14. Ντεφι

    άσχετο μεν αλλά νομίζω στο οφείλω:
    έγραψα ένα άρθρο το lead του οποίου ενεπνέυση από τα της ασωτίας σου. δεν σε εξέθεσα προς θεού, απλά ήταν η αφορμή για μια ιντριγκαδόρικη εισαγωγική παρομοίωση.

    δε λέω άλλα γιατί θα θεωρηθώ επαρμένη κι η φίλη all my life ξέρει ότι δεν είμαι.

    ήρθα να αποθέσω τις ευχαριστίες μου,καλημέρα.

  15. Ρενάτα

    Γκρινιάρα, κι εσείς δικιά μας ε; Καλωσήρθατε! 😉

    Ντέφι, το είδα και τίποτα μεμπτό δε βρήκα! Πολύ ωραίο ήτανε!

    Γοργόνα μου, αν δεν έχω ταβλιαστεί (τι γλώσσα α πα πα!), θα σας έρθω! 😉

Σχολιάστε

