ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΖΟΡΙΑ


Όχι πάλιιιιιιι! Δεν αντέχω ξανά μανά τα ίδια. Πρέπει -λέει- να ξαναφτιάξω το πρόγραμμα, μιας και τώρα έχουν δυο εφτάωρα οι μεγάλες τάξεις και χάνονται δυο απ’ τις υπάρχουσες ώρες στο δικό μας τμήμα. Το παλεύω δυο ώρες και δε βγαίνει το ρημάδι. Πάει να σπάσει το κεφάλι μου και δε βρίσκω τη λύση. Δε βγαίνειειει :(( Γαμώ το υπουργείο τους !
Τώρα-μέσα Ιανουαρίου- έστειλαν τους συναδέλφους για να διδάξουν τη δεύτερη ξένη γλώσσα. Φοβερός προγραμματισμός, μη μου πείτε!
Άλλαξε όλο το πρωινό πρόγραμμα του σχολείου απ΄την αρχή (κι όλων των σχολείων της περιοχής μας) και τώρα η κυρία σύμβουλος θέλει ν’ αλλάξω και το δικό μας! Πώς θα γίνει αυτό δεν την κόφτει! Τις ώρες των ειδικοτήτων δεν μπορώ να τις αλλάξω, ό,τι αλλαγές και να κάνω με τις δεδομένες λείπουν 2. Τι να κάνω ρε γμτ!
Αυτό μου ‘λειπε, λες και δεν ήταν αρκετά δύσκολη η βδομάδα ήδη ! Έχω μια δολοφονική σχεδόν διάθεση απ΄το μεσημέρι που μου ‘παν τα νέα!
Στο μάθημα πάω σαν τον κάβουρα, αφού μου ΄φυγε η άνεση εξατίας της -να μου ΄λειπε ! εκατό φορές- υποτιθέμενης «βόλτας» την Τρίτη . Χτες γύρισα με το δεξί πόδι μουδιασμένο απ΄το ζόρι, αφού ήμουν πολύ σφιγμένη.
Σήμερα κάπως πήρα να στρώνω, αλλά πάει ρε γμτ, ο αέρας μου. Τώρα κάνω βεβιασμένες κινήσεις απ΄το φόβο μην τα θαλασσώσω! Και δε μπορώ και να ξεθυμάνω, αφού το βλέπω πως στενοχωρήθηκε πολύ η αδερφή μου. Σάμπως ήξερε τι θα γίνει κι αυτή!
Μια χαρά μπήκε ο μήνας, τι να σας πω! Ενθουσιάστηκααα!!

21 thoughts on “ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΖΟΡΙΑ

  1. Lupa

    Ρενάτα, don’t worry. Για λόγους που δεν έχω εξιχνιάσει ακόμα, όλοι ζούμε μια κατάσταση επιεικώς «σκουντούφλικη» και ολίγον «μπιάχ».
    Η θεωρία ότι για όλα φταίει η πανσέληνος ελέγχεται…

  2. renata

    Ντάλια μου, το ‘χω προσέξει!:ΡΡ Βρε στη φάση αυτή μήτε σπαθί μήτε γιαταγάνι κάνει τίποτα, ένα ολπλοπολυβόλο ίσως! Καλημέρα 😉

    Νίνα μου, προσπαθώ όσο μπορώ, αλλά δε μ’ αφήνουνε γμτ ν’ «αγιάσω»! Φιλιάάάά

    Ζούρι, είπα εγώ να μη μορφωθούν; Είπα εγώ να μην δουλέψουν οι συνάδελφοι; Εεεε; Ποτέ!
    Το ηλίθιο υπουργείο μας φταίει που τα κάνει όλα όποτε του ‘ρθει! A propos, επειδή στο ε-σαλόνι έχω γραφτεί με το άλλο e-mail και ξεχνιέμαι όταν ποστάρω και βαριέμαι, για δες τι μπορούμε να κάνουμε! Καλημέρα σας, υπουργέ μας! :ΡΡ

    Μεθυσμενάκι μου, ποιος ταύρος; Σαν το σχιζοφρενή δολοφόνο με το πριόνι νιώθω! Καλημερούδια σου

    Λούπα μου, λες να ΄ναι αυτό; Μακάρι, αλλά δε νομίζω. Γενικό το κακό δλδ! Μάλιστα … Φιλιάά

    Κυρία Αλκυόνη μας, ένα παγωμένο ντους θα μου ταίριαζε καλύτερα! :)) Χα χα χα! Καλημερίζω

  3. sevarose

    ..Χαλάρωσεεεεεεεεεεεεε φιλενάδαα..
    με το σχολείο δεν μπορώ να σου πω ..ας όψονται οι ανευθυνοι πο κάνουν ότι τους κατέβει …
    ..με την οδήγηση ομως σουτα πα και ιδιαιτέρως ,,,οκ;΄
    Φιλάκια ,,όλα θα στρώσουν …

  4. Stavros Katsaris

    Αχ Νταλί Νταλί!
    Συγνώμη αλλά αρνούμαι να σχολιάσω το θέμα του ποστ και αφήνομαι στο σπασμένο ρολόι του Νταλί!

    Είναι ο αγαπημένος μου!

  5. renata

    Σιγματάφ, σ΄ευχαριστώ για την «όαση» που μου προσφέρεις! Να ‘σαι καλά! 😉

    Σέβα μου, το προσπαθώ βρε. Χτες ξανακάναμε με το δάσκαλο τη συγκεκριμένη διαδρομή γι ανα ξορκίσει το φόβο μάλλον και να μου ξαναδώσει αυτοπεποίθηση! Ε, έκανα ένα λάθος, αλλά όχι τις βλακείες της Τρίτης! Θα δείξει…

    Γοργόνα μου, πήγα σήμερα στο σχολείο μπουρινιασμένη (με το βλέμμα που σκοτώνει και έχοντας πάρει χάπι για το στομάχι) και το ‘πα ξεκάθαρα στη δ/ντρια. Ευτυχώς είναι ξηγημένη και μ’ εμπιστεύεται. Πήρε τη σύμβουλο και της το πε κι επιτέλους έδωσε το οκ για κάποιες ανακατατάξεις στις ειδικότητες. Ε, 10′ μετά το ‘χα φτιάξει! Τώρα περιμένουμε την έγκριση;)

    Σταύρο, απόλαυσε όσο θες! Explosion λέγεται και με καλύπτει πλήρως ! 😉

    Μπαμπάκη μας, ευχαριστώ για την προσφορά «χειρών βοηθείας» , αλλ’ ευτυχώς δε χρειάστηκε! 😉 Θα σ’ έχω στα υπόψη πάντως :ΡΡ
    Λες να με περιμένουν κι άλλες λαχτάρες; Η αλήθεια είναι πως είχα μια αγωνία όλο το Δεκέμβρη αν θα στείλουν μουσικούς, γιατί δεν ήξερα σε ποια τρύπα του προγράμματος θα τους βάλω!

    Υφάντρα μου, σκέφτοαμι πολύ έντονα ν΄αγοράσω ένα σάκο του μποξ να ‘χω για εκτόνωση! Εσένα, γλυκειά μου, σε θέλω να τον βαράμε παρεΐτσα!Είσαι; Φιλιάά

  6. renata

    Γιατί όχι, Σέβα μου ? Μόνο που δε γίνεται μωρέ διαδικτυακά ! :)) Επιφυλάσσομαι για το καλοκαίρι!

    Λύκε μου, τυχεροί είναι, στο τσακ τη γλιτώσανε! Καλημέρα σου! 😉

  7. Markos

    Από κατάλαβα το πρόβλημα λύθηκε, συνεπώς η άλλη οπτική να το δεις ΤΩΡΑ, είναι σαν ένα πνευματικό παιχνίδι.
    Κάτι σαν σκάκι δηλαδή….
    Γιατί λοιπόν ένα παιχνίδι να προοιωνίζει έναν κακό μήνα;

    Ευχή, να έχεις ένα καταπληκτικό και δημιουργικό Φλεβάρη.

  8. renata

    Ντέμπυ, δεν εννοούσα πως θα πάει έτσι ο μήνας.Απλά στην αλλαγή έτυχε να πέσουνε τα ζόρια! 😉 Καλό σου μήνα 😉

    Μάρκο μου, είπα πως τα πάω καλά με σπαζοκεφαλιές και ειδικά σαν su-do-ku, αλλά έχω κι εγώ τα όριά μου! Δίκιο έχεις, το ΄γραψα ούσα σε κακή φάση και φάνηκε μοιρολατρικό! Αντεύχομαι! 😉

Σχολιάστε

