ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ…

confusion.jpg

Αυτή η βδομάδα ξεκίνησε με μια κυριακάτικη βόλτα στη γεναριάτικη λιακάδα. Τη Δευτέρα όμως είχαμε επισκέψεις από παλιούς γνώριμους, το άσθμα για μένα κι ο ίλιγγος συνοδευόμενος από υψηλή πίεση για τη μάνα μου. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε …
Στο μεταξύ συνεχίζουμε να φιλοξενούμε τη γιαγιά (που απ΄το φόβο της γρίπης δε γύρισε στη θεία μου μετά το Σ-Κ) στο δωμάτιό μου κι εγώ «μετακόμισα» στο σαλόνι, χωρίς υπολογιστή. Έτσι στα κλεφτά καμιά ώρα το πρωί και το μεσημέρι μετά το σχόλασμα πριν το μάθημα οδήγησης, ρίχνω μια ματιά, διαβάζω αλλά δεν προλαβαίνω να σχολιάσω σ’ όλους. Οπότε γλιτώσατε την ανάλυση (της πλάκας) περί κουίζ! 😉 Σας έφεξε…

Υ.Γ. Τα κατορθώματά μου στο μάθημα θα τα περιγράψω στο επόμενο ποστ να γελάσει ο κάθε πικραμένος 😉 Ακόμα και στ’ όνειρο αγχώθηκα με τις στροφές κι αναστροφές σήμερα 😦

25 thoughts on “ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ…

  1. renata

    Γοργόνα μου, το ελπίζω να της τον πάρω! Για τα υπόλοιπα τα ξέρεις από πρώτο χέρι! 😉 Χάρηκα που βρεθήκαμε, να το ξανακάνουμε πιο σύντομα! 😉 Σόρυ, που σ΄έπρηξα!

  2. Anonymous

    υπομονή! προσωρινό είναι με την «εξορία» αν κατάλαβα! και η οδήγηση παιχνίδι είναι… θα τα καταφέρεις… όχι τίποτα άλλο, αλλά θα περιμένω αυτοκινητάδα…
    την υγεία σου να προσέχεις… τις τελευταίες μέρες, ανεβάζω κάτι 18 πίεση… της ηλικίας θάναι!
    φιλιά!

  3. Marina

    Αντε σωφερίνα, γλύτωσες τις απαντήσεις που μας χρωστάς.
    Πρόσεξε μόνο το επόμενο περίπτερο..τρέμει ο περιπτεράς ήδη..ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

  4. renata

    Στέφυ μου, σ΄ευχαριστώ, κούκλα μου! Δεν νομίζω βρε πως είανι το μοναδικό σου ταλέντο αυτό. Άσε, πρήζω τον επαγγελματία, μην πρήζω κι εσένα! 😉

    Εβελίνα μου, θα σκίσω, αλλά σε τι; Μάλλον θα σκίσει τα διπλώματά του ο δάσκαλος! 😉 Φιλιάάά

    Υφάντρα μου, δεν μπορείς να φανταστίς τι υπομοή κα΄νω, όχι με τη γιαγιά. Μια χαρά είναι αυτή, αλλά με τον παραλογισμό της μάνας μου. ΄Μια «πεθαίνω», μετά 5′ «μια χαρά είμαι καλέ», μετά 5′ «πωπω μάνα μου, πεθαίνωω» κ.ο.κ. Αυτοκινητάδα ε; Θα περιμένεις κι εσύ πολύ! Να προσέχειειεις( κι αάστην ηλικία ήσυχη καλέ)!

    Αλκυόνη, γι ανα φτάσω στα 39,5 να μαθαίνω δε δείχνει ό,τι φοβάμαι και πολύ; Απλά κατάλβα πως δε μπορεί μια ζωή να τρέχουν άλλοι για μένα! 😉

    Μαρίνα μου, γι αρκετό καιρό ακόμα δεν κινδυνεύει κανείς από μένα. Μόνο ο δάσκαλος …

  5. μεθυσμένα χρώματα

    που είπες ό,τι μαθαίνεις να οδηγείς;

    το ρωτάω για να δω πόσα πτώματα από γάτες θα μετρήσουν μετά…χιχιχιιιιι!!!!!!!!

    εγώ οδηγώ από υπέροχα μέχρι τρομερά !!!! και το φάσκελο με βρισίδι το έχω για συνοδεία! ( το προσφέρω, δεν μου το προσφέρουν…)
    θέλω να πάω και σε ράλλυ αλλά το άλλο μου μισό δεν με αφήνει!

  6. Anonymous

    (..τελειο πινακας και δεν ξερω τι και ποιος τον εφτιαξε..)
    Οσο για την οδηγηση για να σκεφτεσαι τις αναστροφες δεν εχεις κανει ακομα οπισθογωνιες! :-DDD

    Εγκω οδηγαρα με 1000 ωρες οδηγησης..! :-DD Μη βαρατε!

  7. renata

    Ιω-άννα μου, πιστεύω πως σιγά σιγά θα στρώσω! ;)Αν ήμουν στη θέση τους, θ αγχωνόμουνα από τώρα! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, σε δρόμο που ευτυχώς δεν κυκλοφορούν ζώα, τα καημένα. Το βρισίδι πιστεύω πως θα μου ΄ρθει αυθόρμητα, υπάρχει και προηγούμενο. Τον καημένο τι τραβάει!!!

    Αερικό, μια μουντζαλιά μου είναι καλέ (ήμουν σε περίεργη φάση τότε), απλά τη βρήκα πρόχειρη και την έβαλα.
    Ε, αυτό ήταν στο 2ο μάθημα καλέ, στο χτεσινό (3ο) τα πήγα τζάμι στις στροφές, έκανα άλλες βλακείες βέβαια! 😉 Έρχονται…

  8. renata

    Αερικό μου, το φτιαξα στο πισί με το Artrage2. Όταν είμαι σε φάση περίεργη, το ανοίγω και μουντζουρώνω πολύχρωμα. :ΡΡΡ
    Το συγκεκριμένο άρεσε στον ανιψιό , γι αυτό το κράτησα. Χάρισμά σου βρε 😉

  9. renata

    Αερικό, καλά τότε μη φας! Έχουμε γλάροοοοο!
    Τη μόνη ζωγραφιά που ΄χω κάνει με πινέλα ήταν μια βαρκούλα σ’ ένα βότσαλο το καλοκαίρι, αν εξαιρέσουμε τις εργασίες της σχολής (προ αμνημονεύτων χρόνων και βάλε).

Σχολιάστε

