Quizzes & Tests-part I

Πολλά κουίζ κυκλοφορούν τελευταία στο «χωριό» μας. Αυτό που το αποτέλεσμά του μ’ άρεσε και με συμφέρει βεβαίως βεβαίως, σας το δείχνω εδώ! Τα άλλα εν κρυφοίς προς το παρόν! Μην γίνουμε κι ολότελα ρόμπες! 😉

You are The Star

Hope, expectation, Bright promises.

The Star is one of the great cards of faith, dreams realised

The Star is a card that looks to the future. It does not predict any immediate or powerful change, but it does predict hope and healing. This card suggests clarity of vision, spiritual insight. And, most importantly, that unexpected help will be coming, with water to quench your thirst, with a guiding light to the future. They might say you’re a dreamer, but you’re not the only one.

What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.

Ουπς, με πήρανε χαμπάρι! :$

26 thoughts on “Quizzes & Tests-part I

  1. Marina

    Και εκεί που νόμιζα ότι θα ήμουν κάτι γλυκό όπως εσύ..πάρτα τώρα
    The Tower
    Ambition, fighting, war, courage. Destruction, danger, fall, ruin.

    The Tower represents war, destruction, but also spiritual renewal. Plans are disrupted. Your views and ideas will change as a result.

    The Tower is a card about war, a war between the structures of lies and the lightning flash of truth. The Tower stands for «false concepts and institutions that we take for real.» You have been shaken up; blinded by a shocking revelation. It sometimes takes that to see a truth that one refuses to see. Or to bring down beliefs that are so well constructed. What’s most important to remember is that the tearing down of this structure, however painful, makes room for something new to be built.

    Αει στο καλό! Πάω να φάω ένα σοκολατάκι.

  2. sevarose

    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    δε σου λεω τι μου βγαλε παω νατο ξανα κανω ειναι δυνατόν εγωωωωωωωωωωω….%^#&#%$#$%@#&$%@$%1;’

    υγ ////μου λειπειςςςςςςςςςςςςςςςςς

  3. sevarose

    α τωρα καπως καλυτερα χεχεχε ~~~~εμπρεςςςςςςςςς~~~
    καλο μου ακουγεται χεχεχε

    Beauty, happiness, pleasure, success, luxury, dissipation
    κατσε να ανοιξω λεξικο να μαι σίγουρη!!!

  4. renata

    Μαρίνα, καλέ μια χαρά είσαι! 😉
    What’s most important to remember is that the tearing down of this structure, however painful, makes room for something new to be built. Λίγο το ΄χεις αυτό;

    Γοργόνα μου, δηλαδή; Δε θα μας πεις περισσότερα;

    Σεάβ μου, κλέβεις; Τι σου ‘βγαλε πως είσαι βρε;

  5. renata

    Bluesmartoulis, α πα πα!Περιστοιχίζομαι από αυτοκράτειρες η κοινή θνητή! Χα χα χα!

    Λύκε μου, σε προτιμώ Ιανό! ;)Καλημέρα (ή καλησπέρα;)Δε μου βγάζει το feed σουστο blog, γιατί;

  6. ralou

    Καλέ και εγω Τhe Moon, αλλά καθόλου δεν μου αρεσαν αυτά που έλεγε.
    Να παίρνω τα φάρμακα μου έλεγε γιατι διαφορετικά πάλι στο Δαφνί θα καταλήξω!

    Αμαν πια! Τιποτα δεν μπορεί να κρύψει κανείς από τα χαρτιά!

  7. renata

    Αλκυόνη μου, περαστικούλια! Φεγγαρένια ε; Μια χαρά! 😉 Φιλιάά

    Αργυρένια μου, νέα μόδα; Ποια, τα κουίζ; Α μπα! Όπως πάντα μια περιέργεια την έχουμε! 😉

    Μπαμπάκη, πολύ χαίρομαι! ;)Καμιά ειδική προτίμηση; 🙂

    Φεγγαράκι μου λαμπρό κι εσύ, Ραλούκα; Ωραία, ο ήλιος μας λείπει κι ο ουρανός έτοιμος! 😉

  8. renata

    Σταύρο, καλησπέρα! Μη με προσφωνείς «σταρ», γιατί υπάρχει φόβος να την ψωνίσω! :ΡΡΡ
    Πολύ χαίρομαι που σας αρέσουν οι μουσικές μου!;) Στα επόμενα θα ΄χω και Μονσερά Καμπαγιέ! Σας προειδοποίησαααααα !;)

  9. renata

    Λύκε μου, κι ο διάβολος στα πλαίσια του παιχνιδιού (και της ζωής) είναι! 😉
    Δεν το διατύπωσα ορθά. Εννοούσα πως μπαίνοντας στο μπλογκ σου, δε μου βγάζει να γραφτώ στο feed. Θα το ξαναδοκιμάσω!

    Μεθυσμενάκι, ωραίο όνομαααα! 😉

  10. Παράφωνος

    Κάτι ανάμεσα σε SUN και DEVIL με βλέπω… με λίγα λόγια το πρωί ήλιος και το βράδυ διάολος…
    Αντε να βρώ γυναίκα που να το αντέξει 😉

Σχολιάστε

