ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

Ήρθεεεεεεε η νεά χρονιά κι αν κρίνω απ΄το πώς πέρασα τις πρώτες της ώρες, θα ΄ναι γαμάτηηηη!

Οι λόγοι είναι οι εξής:

  • Γνώρισα ανθρώπους, που τους ήξερα κι εκτιμούσα απ΄τα γραπτά τους μέχρι τότε. Ένιωσα άνετα γρήγορα μαζί τους και τους τρέλανα τους περισσότερους στην πάρλα, το κατά δύναμιν φυσικά! :))
  • Ξαναείδα άλλους για πολύ περισσότερη ώρα απ΄την προηγούμενη φορά, με μεγάλη μου χαρά κι επιβεβαίωσα την καλή μου τύχη να τους γνωρίσω! Αυτοί πάλι με υπέστησαν με μεγάλη υπομονή, ιώβεια θα την χαρακτήριζα! :ΡΡΡ
  • Πήρα όμορφα και με πολύ γούστο διαλεγμένα δώρα, τα περισσότερα ευχόμενα καλή τύχη! Τα λάτρεψα!
  • Επίσης μου έπεσε το φλουρί στην οικοιγενειακή πίτα, εν τη απουσία μου! 😉
  • Έγινα αποδέκτης ενός συλλεκτικού cd, που κυκλοφόρησε σε πολύ περιορισμένη έκδοση, αμύθητης αξίας και προϊόν ιδιαίτερου γούστου! ;))
  • Έμαθα ένα νέο χορό, που θα σκίσω μ΄αυτόν σ’ όλαααααα τα πάρτι ! :))))
  • Έλαβα κι αναπέδωσα ουσιαστικές ευχές από φίλους (διαδικτυακούς και μη) και συναδέλφους.
  • Είδα μέρος της πρώτης ανατολής του 2007 καθ’ οδόν για το σπίτι!
  • Πέρασα το υπόλοιπο της μέρας άυπνη, αλλά κεφάτη με όληηη μου την οικογένεια, έφαγα κι ήπια του σκασμού στης αδερφής μου της μεγάλης (τρο-με-ρή μαγείρισσα) και κοιμήθηκα ξερή στις 10 το βράδυ!

Καλημέρα και καλή χρονιάά σε όλους!! Πάντα τέτοιααααα! 😉

Υ.Γ. Εδώ την αλλαγή του χρόνου τη σημαίνουν οι σειρήνες των πλοίων που θα βρεθούν στο λιμάνι και τα πυροτεχνήματα, εξ ου κι η «δανεισμένη» φωτογραφία απ΄το νετ.

34 thoughts on “ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

  1. Anonymous

    Πάνδημη απαίτηση η βιντεοσκόπηση του νέου χωρού και το ανέβασμα του βίντεο ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ -πριν μας πάρουν κι άλλο τα χρόνια-… :)) Πάντα τυχερή να ‘σαι!

  2. sevarose

    Πόσο χαίρομαι για σένα το ξερεις… στο χω πειτόσες φορές. ..δος του του 2007 και των υπολοίπων χρόνων που έρχονται να καταλάβουν τι ..εστί ρενάτααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. renata

    Ελένη μου, μα πέρασα υπέροχαααααα! Καλή χρονιά και πάλι! 😉 Μα είναι μαύθητης αξίας, γιατί ποιος μπορεί να την υπολογίσει; Συλλεκτικό, γιατί ποιος άλλος πέραν των γνωστών το έχει ; Ε;Όσο για το γούστο συμφωνούμε πως είναι «ιδαίτερο»!;)

    Ημίαιμε σπανίας ράτσας, ευτυχώς για μένα και για σας, δεν υπήρξε βιντεοσκόπηση. Εξάλλου η φίλη μας η «ντίβα» με την κολλητή της τη «φιλαλήθη», που είναι οι χορογράφοι- δημιουργοί δικαιούνται τη δόξα! 😉 Εγώ απλώς γύμναζα τους μύες του προσώπου μου κάθε φορά! 🙂

    Τζούλια, ευχαριστώ κι αντεύχομαι! 😉

    Ζούρι, καλή χρονιά. Μη ζηλεύεις, εσύ ταξίδεψες στο Παρίσι (μεταξύ άλλων)και chek your inbox! 🙂

    Σέβα μου, το ξέρω βρε! Μόλις έρθεις το καλοκαίρι, θα του δώσουμε παρέα να το καταλάβει! 😉

  4. Anonymous

    Χρόνια πολλά πολλά και καλή χρονιά!
    Να είσαι γερή και δυνατή!
    Το 2007 να σου φέρει όλα όσα επιθυμείς!

    ΥΓ και μεις χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε!

  5. renata

    Σταύρο, σ΄ευχαριστώ πολύ! Υγεία πρώτ’ απ’ όλα! Όλα τ’ άλλα παλεύονται! 😉

    e-ανιψούλα μου, καλή χρονιά!Μ
    Να ‘σαι καλά! Ξέρεις πως στο άμεσο μέλλον επιθυμώ τη γνωριμία σου! 😉 Θα το πάθω και σύντομα νομίζω ;)Μάκια…

  6. Anonymous

    τι ωραίο post, γεμάτο κέφι.

    έτσι να περνάτε πάντα.
    όταν οι άνθρωποι είναι αληθινοί ξέρουν να χαρίζουν κι αληθινές χαρές..

    να σου πάει έτσι όλη η χρονιά, γεμάτη χορούς και τραγούδια.

  7. renata

    Μάρκο μου, μακάρι! 😉

    Νίνα μου, ευχαριστώ!;)Αυτό να το εκλάβω ως υπόσχεση ? :ΡΡ

    Ντάλια μου, όμορφη ευχήήή! Αμήν 😉

    Τασσούλα μου, να ΄στε καλά! Σας πεθύμησα ! Πότε θα τα πούμε δια ζώσης ξανά?

    Γοργόνα μου, μετά έμαθα κι άλλες φιγούρες π.χ. ηλεκτρική σκούπα, καζάνι κ.ά. :))) Σμααααααααατς!

    Ντέφι, χαίρομαι που σου άρεσε! Περάσαμε ακόμα ομορφότερα! Κρίμα που δε φάνηκες! Αντεύχομαι! 😉

  8. renata

    Γκουδάκι, γεια στα χέρια σου κούκλα μου! Και ταλαντούχα μπλόγκερ (το μήλο κάτω απ΄τη μηλιά) και πολύ καλή οικοδέσποινα! Πολύ όμορφα ήταν!

    Αλεξάνδρα, ναι ήταν καταπληκτική! Ευχαριστώ πολύ, το παλεύω!;)

    Αργυρένια μου, ευχαριστώ γλυκειά μου!Τι όμορφη ευχή!!
    Είμαι είμαι σε βαθμό χαζομάρας! 😉 Φιλιάά

  9. Anonymous

    Αχ μου αρέσουν οι χαρούμενες συναντήσεις!! Κάπως έτσι ήταν και οι δικές μου γιορτινές ημέρες, φωτεινές και χαρούμενες.

    Καλή χρονιά!!

  10. renata

    Sunshine, καλώσόρισες! Χαίρομαι που απ’ ό,τι φαίνεται για πολλούς άρχισε ευχάριστα η χρονιά! 😉

    Εβελίνα μου, περαστικά! Δηλαδή γι αύριο να το ξεχάσω ε;
    Δεν πειράζει, οπότε μπορέσεις βρε!

    Παράφωνο αφεντικό μου, εγώ φιλοχρήματη? Πού ακόμα δεν είδα φράγκο και σου ΄πα και τα κάλαντα αμισθί!? Τς τς τς!
    Εξάλλου για την μέρα της Πρωτοχρονιάς μιλάω πώς πέρασα! Έχασες τη «μπάλα», νομίζω! :ΡΡΡ

  11. Anonymous

    Ρε παιδιά άλλαξε ο χρόνος?Εμένα γιατί δέν μου το είπε κανείς?(Μάλλον θα έγινε όταν μου μιλούσε η Ρενάτα..)Φιλιά Ρενάτα,μακάρι και οι άλλες όταν μιλάνε να έχουν τη δική σου ποιότητα!

  12. renata

    Θεόφιλε, μα να διαβάζω να χάνει ο Θρύλος απ΄το Αιγάλεω; Δεν το δέχομαι αυτό! Έχω ανεβάσει 8 ποστ περί των περσινών μου διακοπών στη Ρόδο!

    Λέοντα, κατάλαβα γιατί σου προσδίδει ελαφρύ Αλτζχάιμερ η Ελένη! Όταν άλλαξε ο χρόνος , δεν ήσουν με το Σοφοκλή παίζοντας; :ΡΡ Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία ! 😉

    Στέφυ, κι εγώ χάρηκα μικρή μου! Αν και ήμουν λίγο νυσταγμένη μιας και ήταν το τέλος της βραδιάς!Όποτε θέλετε!

  13. renata

    Μεθυσμενάκι μου, ήταν μια φανταστική βραδιά ! Πάντως μια χαρά άρχισε 😉 Κι εσείς καλάπεράσατε απ΄ό,τι διάβασα!

    Φεγγαροαγκαλιασμένη, να ΄σαι καλά! 😉 Πολύ θα το ΄θελαααα! 🙂
    Φιλιάάά

    Ελένη μου, καλημέρα! Το έλαβα! 😉 Φιλιά στις αγάπες μου!

Σχολιάστε

