ΕΡΧΕΤΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ !

3 μερούλες μείνανεεεεε! Έρχεταιαι ο νέος …έτος – που λέει και το μεθυσμενάκι 😉 – αισιόδοξα ελπιδοφόρος!
Είναι η εποχή των resolutions, των αποφάσεων που παίρνουν όλοι και δεν κρατά κανείς μετά την πρώτη βδομάδα. Εγώ τις αποφάσεις μου τις παίρνω στα γενέθλιά μου, όσο εγωιστικό κι αν ακουστεί, για μένα τότε αλλάζει κάτι στη χρονιά.
Οι διακοπές είναι μια εποχή ξεκούρασης, γαστριμαργικής απόλαυσης και ευκαιρία να χορτάσω οικογενειακές στιγμές και βόλτες.
Βλέπω ήδη να βρίσκονται σε τροχιά επίλυσης/πραγματοποίησης κι εγώ πλέον κάάάθομαι! 😉

Σας εύχομαι την πρωτοχρονιά να ΄στε με όλους τους αγαπημένους σας, όπως λέει το τραγούδι!

32 thoughts on “ΕΡΧΕΤΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ !

  1. Anonymous

    έτσι έτσι
    με αγαπημένους, με κέφι, χαρά, αισιοδοξία και σχέδια, πολλά σχέδια
    (ε, και δε πειράζει αν σε μια εβδομάδα τα εγκαταλείψουμε, πειράζει;)
    φιλιά

  2. renata

    Γοργόνα, το σκοπεύω, μάτια μου! 😉 Φιλάκιαααααα 🙂

    Φεγγαροαγκαλιασμένη, σ΄ευχαριστώ κι αντεύχομαι! 😉 Να ‘χουμε όλοι καλή χρονιά! 🙂

    funel, επίσης!Η καταμέτρηση είναι απ΄τον ερχομό των Ελ? :))
    +Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε,ευλόγησον+

    Παράφωνε αφεντικούλη μου, θα ΄ρθω πρωί πρωί! Τι ρεγάλο θα μου δώσεις; 🙂

    Ανώνυμε/η, και είναι λίγο αυτό; Να αφήνεις ευχές κι αγάπη, αν τα εννοείς πραγματικά? Είναι ό,τι χρειαζόμαστε όλοι! 😉

    Υφάντρα μου, αν δεν πάθουμε άλλη λαχτάρα, όπως χτες που χτύπησε την μπάνκα του καζίνο -21 πίεση- η μάνα μου, θα την περάσω μ’ αυτούς που αγαπώ! 😉 Πολλά πολλά φιλιά 🙂

    Γλυκειά μου φιλενάδα, έτσι ακριβώς ! 😉 Και βέβιαια δεν πειράζει, το κλασσικότερο που ματαιώνω εγώ είναι το «από Δευτέρα δίαιτα»! :)) Πολλά φιλιά σε όλους σας! 😉

  3. renata

    Σέβα μου, στηρίζουμε πολλές ελπίδες μου στο νέο έτος, μου φαίνεται! Εύχομαι να ΄ναι καλύτερο για όλους απ’ τη φετινή χρονιά!

    Ημίαιμε σπανίας ράτσας-που σας αποκαλεί κι όχι άδικα η Νίνα-, χαμογελώ με κίνδυνο να χαρακτηριστώ χαζοχαρούμενη! 😉 Υγιεία για όλον τον κόσμο! Ευχαριστώ 😉

  4. Markos

    Άνοιξε τις πόρτες του Νέου Χρόνου και περπάτα στους δρόμους του χαρούμενη και με αισιοδοξία ότι τα ακόμα καλύτερα είναι μπροστά σου..
    Χρόνια Πολλά !!

  5. renata

    Εύη μου, μακάρι να περνάμε καλά! Ανυπομονώ…;)

    Ζούρι, ευχαριστώ επίσης! Πέρασες καλά στο ταξίδι;

    Μάρκο, ακολουθώ κατά γράμμα τις οδηγίες σου! Χρόνια πολλά και καλά! 😉

    Αείποτε, σας ευχαριστώ θερμά! Εύχομαι να γίνουν όλα όπως ποθείτε τη νέα χρονιά! 🙂

  6. Anonymous

    Είναι γιορτής παραμονή..
    Τα καλυτερότερα εύχομαι και γω με τη σειρά μου.Και τα καλά δεν είναι παρά μικρά και απλά πραγματάκια..που μερικές φορές όταν τα χουμε δεν τα εκτιμάμε..αλλά όταν τα χάνουμε…

  7. Markos

    Να τα πω αφεντικό;

    Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά
    ψηλή μου δεντρολιβανιά,
    κι αρχή καλός μας χρόνος,
    εκκλησιά με τ’ άγιο θρόνος.

    Αρχή που βγήκε ο Χριστός
    άγιος και πνευματικός,
    στη γη να περπατήσει
    και να μας καλοκαρδίσει.

    Άγιος Βασίλης έρχεται
    άρχοντες το κατέχετε
    από την Καισαρεία
    είσαι αρχόντισσα, κυρία.

    Βαστάει εικόνα και χαρτί
    με το Χριστό το λυτρωτή,
    χαρτί και καλαμάρι,
    δες και με το παλικάρι.

    Κάτσε να φας, κάτσε να πιεις
    κάτσε τον πόνο σου να πεις,
    κάτσε να τραγουδήσεις,
    και να μας καλοκαρδίσεις

    Και του Χρόνου

    Χρόνια Πολλά.

    Καλή Χρονιά να έχεις

  8. renata

    Μελωμένε, σ΄ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά και σε σένα! 🙂

    Θεόφιλε, χρόνια πολλά! Αυτά είναι που αποτελούν τις μικρές καθημερινές χαρές μας, συμφωνώ! 😉

    Σταύρο, ευχαριστώ κι εύχομαι σε σένα και τους αγαπημένους σου να περάσετε μια πολύ καλή χρονιά! 🙂

    Ντάλια μου, και σε σένα dear! Κι όπως την επιθυμείς! 😉 Φιλιά

    Καλημέρα, Μάρκο μου! Και βέβαια να τα πεις! Να ΄σαι καλά να μας τα ξαναπεις και του χρόνου! 😉 Καλή χρονιά . Φιλάκια (η αμοιβή)

  9. vandimir

    Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά και ευχάριστες περιπέτειες το 2…007, αφού, ούτως ή άλλως, κάτι από περιπέτεια το έχει στο όνομά του.

  10. Anonymous

    Χρόνια πολλά,χρόνια καλά,χρόνια δημιουργικά, αγαπημένη!
    Να βρίσκεις την ευτυχία στο διάβα σου,γιατί υπάρχει παντού,και την αξίζεις!

    Υγεία και κάθε καλό εύχομαι!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    Μαρίνα

  11. renata

    Βαντιμίρ, καλή χρονιά και σε σένα! Ελπίζω να είναι καλή περιπέτεια κι όχι θρίλερ π.χ.»Δρ Τζέκυλ Μίστερ Χάιντ», σαν τις προηγούμενες! 🙂

    Ντέφι, ευχαριστώ πολύ κι αντεύχομαι το τρίο σας να μεγαλουργήσει! 😉

    Άγγελε, θα είναι θα είναι! Αν κρίνω απ΄ το πως μπήκε, θα ΄ναι φανταστικός! 😉
    Λατρεμένο τραγούδι το νικ σου! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, κι εγώ σου στέλων την αγάπη μου και τις ευχές μου! Χρονιά καλή για όλους!;)

    Μαρίνα μου, η παρουσία σου εδώ είναι πολύ μεγάλο δώρο για μένα , που θα κρατήσω σαν φυλαχτό! Σ΄ευχαριστώ, καλή μου, κι εύχομαι και για σένα να ΄ναι μια όμορφη κι αισιόδοξη αρχή μιας νέας πορείας! 😉
    Καλή χρονιά, αγαπημένη μου!

  12. renata

    Καλημερούδια σε όλους!

    Φοίνικα, πέρασα υπέροχαααα!Ελπίζω κι εσείς! Θα τα γράψω στο νέο ποστ!Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Καλή χρονιά! 🙂

    Μάρκο μου, αμήν!
    Έτη πολλά και όπως τα θέλουμε!;)

    Ημίαιμε σπανίας ράτσας, καλή χρονιά! θα ξεκινήσω μόλις σου απαντήσω! Χτες ήμουν λίίίγο πτώμα απ΄το ξενύχτι! 😉

Σχολιάστε

