ΣΚΟΡΠΙΑ ΦΥΛΛΑ

Τσαγκαροδευτέρα σήμερα και νιώθω σαν τα μικρά μπλε ανθρωπάκια, τα στρουμφάκια ντε ! 😉 «Δευτέρα κάτι έχω, την Τρίτη δεν αντέχω…»

Προχθές περάσαμε πάρα πολύ καλά στον Παντελή Θαλασσινό. Λεπτομέρειες δεν σας λέω, ας ερχόσαστε :Ρ . Μόνο πως χάρηκα που έκανα τη γνωριμία δυο ανθρώπων, ειδικά της Αργυρένιας . Κούκλα μου, το εννοώ! 😉

Χάρηκα που βρήκα το τραγούδι που έψαχνα τόσο καιρό, το «Παραδέχτηκα» των Νικολακοπούλου-Μπρέγκοβιτς, που τραγουδά η Άλκηστη!

Χτες μπήκα κι εγώ επισήμως στο γιορτινό πνεύμα μετά από μια βόλτα οικογενειακή στο Σύνταγμα. Μαζί με όόόλα τα πιτσιρίκια του Λεκανοπεδίου έγινα κι εγώ παιδί ξανά. Βοήθησε πολύ μια μερίδα λουκουμάδων, με μερέντα βεβαίως βεβαίως!

Με χαροποίησε μια πρόσκληση για συμμετοχή στo e-saloni . Αναγκάστηκα έτσι ν’ ανοίξω λογαριασμό στο γκουγκλ-βητα βλόγερ. Έχω και τα μέσα στον βήτα τώρα! Χε χε χε!

Ευχαριστώ αυτόν που έφτιαξε το Rss feed κι έτσι μπορώ να ξέρω ποτε οι «αγαπημένοι» μου συν-βλόγερς ανεβάζουν ποστ! Άμα περίμενα απ΄τη σύνδεση μου να προλάβω να δω όλα τα λινκς, καληνύχταααα! Άσε που πρέπει να προσθέσω αρκετά.

Αν τα παραπάνω δε βγάζουν νόημα, μην παρεξηγείτε. Είναι συντονισμένο αποτέλεσμα ενός πονστάν για επίμονο πονοκέφαλο και 2 ποτηριών κόκκινου κρασιού , που με κέρασε η κομμώτρια (φίλη και γειτόνισσα)!

Καλή βδομάδα ! 4 και βράδιασεεεεε μέχρι τις διακοπές! Γιούπιιι!

28 thoughts on “ΣΚΟΡΠΙΑ ΦΥΛΛΑ

  1. renata

    Ευχαριστώ, Τασσούλα μου!Εμείς πότε θα συναντηθούμε βρε? Πεθύμησα τον Σβούρα(κι εσάς εννοείται)! Εκτος αν σας πέφτω πολύ τρελλή για παρέα! :ΡΡ

  2. renata

    Ζούρι, έτσι ακριβώς! 😉 Ακόμα ν’ ανεβώ στο καρουζέλ όμως 😦
    (Ελπίζω η πρόσκληση να μην ήταν κατά λάθος!)

    Λεμονάκι μου, γίνομαι σιγά σιγά, κούκλα μου! Κι εγώ χαίρομαι για σένα, να ξέρεις! Φιλιά

    Εβελίνα, «υποψήφια ανιψιά», έλα και μέχρι και στο καρουζέλ θ΄ ανεβούμε! 😉 Μάκιαααα

    Τασσούλα, ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ! Οκ, θα περιμένωω! 😉

  3. argyrenia

    Καλή μου,
    εγώ το χάρηκα ακόμη πιο πολύ.
    Ανυπομονώ να σε ξανασυναντήσω.
    Είσαι μοναδική.
    Ξετρελάθηκα με την καλή σου την καρδιά, το χαμόγελό σου και το χιούμορ σου.

    Σε φιλώ και σε σφιχταγκαλιάζω.

  4. renata

    Μάρκο, μόλις συνειδητοποίησα (απ΄τα λεγόμενά σου) πως πέρασε η τελευταία τσαγκαροδευτέρα του έτους! Καλημέρα 🙂

    Νίνα, αυτό το θυμάμαι γιατί περιμένω το δώρο σου! 😉 Χα χα χα!

    Ανναμαρία, ναι να πας! Για πότε θα ξαναγίνεις παιδί, χαμπάρι δε θα πάρεις! Άσε που έχει κι άλλα τερψιλαρύγγια που βάζουν σε πειρασμό! 😉

    Αργυρένια μου, χαίρομαι μεν κοκκινίζω δε! Φιλιάάά

    Αείποτε, σας ευχαριστώ!Παρατηρητικός όπως πάντα.:)
    Να έχετε μια καλή μέρα!

  5. allmylife

    Ρενάτα μου, δύο Χριστούγεννα στη σειρά δεν κατάφερα να ανέβω στο καρουσέλ – λες να προσπαθήσω ξημερώματα Πρωτοχρονιάς;;;

    βράααδιασε για τις διακοπούλες σου
    :))

  6. renata

    Ελένη μου, άμα είναι ομαδική η προσπάθεια -πώς λέμε ομαδική παράκρουση :ΡΡ- θα τα καταφέρουμε! 😉 Φιλιάάά!

    Σεβάκι μου, ξεκουράσου τώρα που ξεμπέρδεψες με τη γιορτή! Σμαααατς !

  7. Anonymous

    καλησπέρα! ωραία βολτούλα! έχω ένα απωθημένο… να ανέβω τις μέρες των γιορτών στην Αθήνα, να χαθώ στα φωτάκια… και στο Σύνταγμα, ωραία θα’ναι… σαν το κοριτσάκι από το χωριό, που ονειρεύεται την πόλη… χι!χι!…
    και επιτέλους, αποφάσισα να στολίσω το δέντρο, έστω και αργά! το πρωί όμως…
    φιλιά:)))

  8. Anonymous

    ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    ΔΙΑΚΟΠΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    ΣΕΒΑ

Σχολιάστε

