ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ Ή ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ ?

Σε σχόλιο σ’ αυτό το κείμενο της Αλκιμήδης, την ρώτησα (προσπάθησα τετράκις @#&$ τον βήτα) αν μπορεί να το κάνει χωρίς να χάσει τον εαυτό της.
Σκεπτόμενη έπειτα την απάντηση κατέληξα πως μιλάω από προσωπική πείρα. Κατά βάση είμαι (ήμουν) άνθρωπος μειλίχιος, γελαστός και με νοοτροπία θύματος. Πίστευα πως οι περισσότεροι είναι καλοπροαίρετοι και είναι πρόθυμοι να κάνουν τα πάντα γι αυτούς που αγαπούν.
Η πραγματικότητα διέψευσε τις ονειροβασίες μου και για ν’ αμυνθώ και σιγά σιγά ν’ αντεπιτεθώ σταμάτησα κι είπα κι εγώ «no more nice girl «.
Κι άρχισα απ΄τα μάτια και μετά με τα λόγια στην αρχή σαν μαχαιράκι που σφάζει με βαμβάκι και αργότερα όλο και μεγάλωνε κι έγινε γιαταγάνι. Κι αφ’ ής ξιφούλκησα δεν ξαναμπήκε στο θηκάρι. Το είχα πάντα ακονισμένο κι επ’ ώμου.
Και κάποια στιγμή αντιλήφθηκα πως δε χρειαζόταν να ‘μαι τόσο ετοιμοπόλεμη. Κάποια στιγμή που με καλοκοίταξα στον καθρέφτη αθώων ματιών είδα πως είχε καταντήσει δαμόκλειος σπάθη . Με βάραινε όλο και πιο πολύ και δεν με αναγνώριζα πια.
Αποφάσισα λοιπόν να το αφήσω να στομώσει και ίσως και να σκουριάσει μπας και με ξαναβρώ . Απ΄ότι μου ΄πε μια φίλη έχω αλλάξει ήδη πολύ , έχω ηρεμήσει και είναι χαρμόσυνο για μένα το νέο.
Ακόμα έχω δρόμο το ξέρω και το καλύτερο δεν ονειροβατώ πια. There is an end.
Υ.Γ. Στην εικόνα το γιαταγάνι του Δασκαλογιάννη, έκθεμα του Μουσείου Μπενάκη!
31 thoughts on “ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ Ή ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ ?

  1. Anonymous

    Αυτο ειναι το ταξιδι της χιμαιρας .
    Η διαδρομη των ανεμων .
    Οι ψιλαφισεις του ειναι .
    Το Περασμα της Γαληνης .

    Οι αλλαγες ειναι σημαδια νεοτητας.
    Προτεραιοτητα στην πειθαρχια .

    Ειμαι χαρουμενη για σενα γλυκια Ρενατα των χρωματων και των κυματων

    Τα φιλιά μου

    Ιωαννα

  2. Anonymous

    Επιτέλους κατάφερα κι εγώ να μπω στο μπλογκ σου!

    Κι αν τον χάσω βρε φιλενάδα τον εαυτό μου,πειράζει;
    μπορεί να βρω έναν άλλον καλύτερο που ξέρεις, που να μη με βασανίζει τόσο.

    Αλλά με παρεξηγήσατε, στο τι εννοούσα (τελικά δεν εκφράζομαι καθόλου καλά) και ανέβασα ποστίδιον ελπίζω επεξηγηματικό

    φιλιά

  3. Anonymous

    Αλκιμήδη μου, όντως σε παρεξήγησα! Δε φταις εσύ! Ο καθένας ανάλογα με τις προσλαμβάνουσες που έχει το βλέπει διαφορετικά και πάντα μ’ αφορμή δικές του «καυτές πατάτες»! Διάβασα το νέο ποστ και θα προσπαθήσω να σου σχολιάσω. Γι αυτό έλεγα στο ποστ «Τρέλααα» πως μου τέλειωσε το θύμα! Παραπλήσιες εμπειρίες, φιλενάδα! Φιλιάαάά

  4. sevarose

    ~~~ΤΟ ΝΑΙ ΠΕΘΑΝΕ.. ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ

    ΤΟ ΛΕΩ ΔΥΝΑΧΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ ΚΙΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    ..ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΣΠΑΘΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ;΄
    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΜΑΧΑΙΡΙ ΨΙΛΟ ΓΙΑ ΠΑΤΑΤΕΣ ΕΙΧΑ …ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑΑΑΑΑΑ Ε;

  5. Λούκι

    Εγώ τώρα τι να πω! Όπως βλέπεις και στη φωτογραφία μου το σπαθάκι μου το έχω πάντα κοντά μου… Δεν ξέρεις τι μπορεί να σου συμβεί!

    Καλώς σε βρήκαμε

  6. dr.Uqbar

    Αρπαξε καλά τη δαμόκλειο και με τα δυό σου χέρια. Κρέμεται εκεί πάνω όχι σημαδεύοντας προς εσένα, αλλά για σένα.

    Εξαρτάται από την πλευρά που θα το δεις, πάντα

  7. renata

    Δρ, το ξέρω πως είναι εκεί για μένα, αλλά καμιά φορά φοβάμαι πως από συνήθεια ή κεκτημένη ταχύτητα θα «βλάψω» κι όσους δεν μου φταίνε! (Άσχημη παρελθούσα εμπειρία!) Να βρω την ισορροπία μου πρώτα κι έπειτα, θα πάρει τη σωστή του θέση: ακονισμένο μεν, στο θηκάρι δε!

  8. allmylife

    έτσι Ρενατένια!
    ακονισμένο, αλλά στη θέση του.
    Γιατί, αλλιώς – ξιφουλκώντας διαρκώς, τον φόβο μου υποδήλωνα – εγώ…
    Υ.Σ.
    Τι ωραίο κείμενο!!!!

  9. tassoula

    Προσπαθώ και εγώ να γράψω στην Αλκιμήδη αλλά…
    Τέλοσπάντων.
    Πάντα (ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ)πίστευα στούς άλλους.Πάντα ήθελα να κάνω τα πάντα για να είναι οι άλλοι καλά (και τώρα το κάνω αλλά όχι και τόσο συχνά).Η Τασσουλα?!?Αν είναι οι άλλοι καλά είμαι και εγώ.Ποτε δεν ζήταγα, ποτέ δεν ζήτησα (ούτε θέλησα) απο κανέναν να κάνει για εμενα αυτά που έκανα για τους άλλους.Σε σημείο βλακείας όμως.Μέχρι που έφαγα ένα γερό «χαστούκι» περυσι τέτοια εποχή.Τώρα και πάλι θέλω να είναι όλοι καλά ακόμα και αυτός που μου πήρε την γη κάτω απο τα πόδια μου αλλά πρώτα θα είμαι εγώ καλά.Και το σημαντικότερο για εμένα είναι το ότι χάθηκε η εμπιστοσύνη μου.Τα είπα και ηρέμησα.ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ…

  10. renata

    Εβελίνα μου, και μένα μ΄αρέσουν!;)Ειδικά το δικό σου βρε! Τη ζήλεψα τη λίστα σου! Φιλιάάά

    Λίλα μου, αχ! αυτό το να προλάβεις πριν σε πληγώσουν να το κάνεις εσύ δείχνοντας αυτάρκης και μια χαρά, το βαρέθηκα!
    υ.γ.Aπό σένα είναι έπαινος, κούκλα μου! 😉

    Τασσούλα, πες τα καλή μου να φύγουν από μέσα σου! Σε καταλαβαίνω 😉 Ωριμάζουμε μέσα από τα παθήματα! Φιλάκι :-*

  11. N.Ago

    Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
    Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
    Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
    Φιλικά Ν.Ago

  12. μεθυσμένα χρώματα

    επειδή για χρόνια πολλά ήμουν το μικρό ηλίθιο χαλί για να σκουπίζουν τα παπούτσια τους τα γεμάτα με λάσπη και σκ..ά αποφάσισα καλύτερα να κόβω εγώ τώρα κεφάλια/δεσμούς φιλικούς ή οικογενειακούς παρά να κόβουν ακόμα το δικό μου….
    και δεν κάνω καμία διάκριση σε ηλικίες ή πρόσωπα!

  13. renata

    Ν.Ago, θα βάλω ένα λινκ προς το μπλογκ σου!

    Μεθυσμενάκι μου, καλά κάνεις! Κι εγώ σ΄ αυτούς που μου φέρθηκαν έτσι «ξεκαθάρισα» τη θέση μου! Αυτοί που δε μου φταίνε όμως γιατί να πληρώνουν αλλωνών σπασμένα? Φιλιάά

  14. renata

    Στ, τους καλικάντζαρους δεν τους φοβάμαι, γιατί ξέρω τι είναι. Αυτούς/ές που δείχνουν αγγελικόί/ές είναι που έχω αρχίσει να προσέχω!

  15. Alkyoni

    μη βάλεις άλλο ποστ για ….δεν ξέρω πόσο με φωτογραφίες τέτοιες..
    θα κατηγορηθείς για ηθική αυτουργία.
    (και η πλάκα είναι πως δεν κάνω πλάκα)
    φιλώ σε
    🙂

  16. AVRA

    εχω κανει τη μιση διαδρομη,απο nice girl στο ετοιμοπολεμη καποιες φορες θελω να ολοκληρωθει αυτη η φαση και να γυρισω πισω, αλλες λεω μια χαρα ειμαι και ετσι γιατι να χαριζομαι ? Στην πραγματικοτητα δεν εχω αποφασισει.Χαιρομαι ομως για σενα…

Σχολιάστε

