DOMINO

Τι γίνεται με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς τελευταία? Στον ένα μετά τον άλλο απολύονται καταξιωμένοι παραγωγοί ή μετακινούνται σε άλλες θέσεις άσχετες μ’ αυτούς!
Πρώτα το Δεύτερο Πρόγραμμα με τη μη ανανέωση της σύμβασης της κας Μαριάννας Κορομηλά (θυμάστε σχετικά ποστς του Δύοντα), έπειτα ο Μελωδία με το σταμάτημα της εκπομπής του Λάμπρου Λιάβα, γιατί «δεν ταιριάζει με το προφίλ του σταθμού, που θέλει να γίνει πιο ανταγωνιστικός» και τώρα ο Κόσμος 93,6 στον οποίο καθιερωμένοι κι άξιοι παραγωγοί όπως ο κ. Ζακ Σαμουήλ και άλλοι τοποθετούνται στην αποθήκη (δισκοθήκη) και σ΄άλλες τέτοιες θέσεις και άλλοι παραγωγοί έχουν αποκλειστεί κι οι συμβάσεις τους έχουν διακοπεί απ΄τα τέλη Ιουνίου.
Τι έγινε? Κι εδώ θα βασιλεύσει η play-list? Επιδημία έπεσε? Κανένα «νορμάλ» ραδιόφωνο θ’ απομείνει ν’ ακούμε κι εμείς; Μάλλον με την απορία θα μείνω! 😦

It takes a lot to laugh, it takes a train to cry- Bob Dylan

17 thoughts on “DOMINO

  1. renata

    Εβελίνα μου, να επιστρέψεις αν μπορέσεις βρε! Μας λείπουν οι άνθρωποι με μεράκι! 😉 Καλημέρα 🙂

    Μεθυσμενάκι μου, άστα ! Γίνεται της… play-list! Εκεί δεν ακούς, ράδιο? Καλημέρα 🙂

  2. dr.Uqbar

    Η κατάρα του playlist απλά ακολουθεί τους σταθμούς-εταιρείες-και-όχι-
    φιλανθρωπικά-ιδρύματα.
    Βλέπεις οι ραδιοφωνικοί σταθμοί πλέον είναι ακόμα ένα ΜΜΕ που κονομαει με ακόμα λιγότερα έξοδα.
    Ποιά αγάπη για τη μουσική;

    Ευτυχώς υπάρχουν και οι τελευταίοι των Μοϊκανών

  3. αλκιμήδη

    ασε κι εγώ με την απορία θα μείνω.
    Και το είχα βγάλει από το μυαλό μου, είχε κάνει η Krot ποστ για το Μελωδία πριν κάμποσο καιρό, και ζοριζόμουνα να ακούω μελωδία και Οδυσσέα Ιωάννου για λίγο.
    Μετά, η γνωστή στρουθοκάμηλος που είμαι, το ξέχασα και ξανάρχισα να ακούω χωρίς τύψεις.
    Τι μου κάνεις 🙂

  4. Anonymous

    Πίστευα οτι η playlist είχε αρχίσει να ξεφτίζει!
    Λείπουν οι παραγωγοί με τον προσωπικό χαρακτήρα και την φαντασία τους!
    Ελπίζω πως η όλο και μεγαλύτερη αποχή των ακροατών θα τους συνετίσει!

  5. renata

    Αλκιμήδη μου, εγώ να δεις που έπαθα γερή ζημιά! Εκεί κάτω άκουγα το Β’και Γ’ (δεν έπιανε τίποτ’ άλλο της προκοπής παρά τα κρατικά) και εδώ Μελωδία. Και να το ένα μετά το άλλο τα πλήγματα. Ακόμα αποφεύγω ν’ ακούσω απ΄αυτά! 😦

    Σταύρο, η πλεϊ-λιστ βασιλεύει και το ράδιο κυριεύει δυστυχώς! 😦

  6. μεθυσμένα χρώματα

    αραιά και που ακούω multi-kulti. γερμανικός σταθμός γιατί ελληνικό δεν πιάνω!
    από το pc δεν ακούω μουσική.
    εξ άλλου 92% ακούω τζαζ!

  7. renata

    Μεθυσμενάκι μου, jazz ε? Ωραίες επιλογές βρε! 😉

    Αείποτε, δυστυχώς! Αραιά και πού μερικές λάμψεις μεμονωμένες! Καλημέρα

    Λίλα μου, σοφόόό! Εγώ πάλι γιατί σε πολλά νιώθω έτσι? Μήπως είμαι ανάποδη? Φιλιάά

  8. renata

    Γοργόνα μου, κι εγώ ακούω πολλούς δίσκους, αλλά το ραδιόφωνο παραμένει μεγάλη αγάπη!

    Αργυρένια, κι αλλού κι΄αλλού! 😦
    Ομόρφυνε κι άλλο η βδομάδα , γιατί έχω κάτι καλό να περιμένω ! 😉

Σχολιάστε

