Τ Ρ Ε Λ Α Α Α Α

«madness in red and yellow» by sullivan

Είναι μια τρέλα που:

-Τελειώνει ο Νοέμβριος και χειμώνα ακόμα δε νιώσαμε. Τον πεθύμησααα κι ας κρυώνω εύκολα!

-Έχουν ήδη στολίσει τις βιτρίνες με χριστουγεννιάτικη διακόσμηση απ΄τα μέσα του Νοέμβρη. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα τις έχω σκυλοβαρεθεί κι αυτές και τις γιορτές μαζί! Άρχισε ήδη να ντιντινίζει σπαστικά και μονότονα σε όλα τα μαγαζιά -από βιβλιοπωλείο μέχρι το χασάπικο της γειτονιάς- η χριστουγεννιάτικη μουσική . Τι «White Christmas» μου λες μωρέ με ντάλα ήλιο έξω! Έλεοοοοοος.

-Κάθε τόσο έρχονται ουρανοκατέβατοι νέοι συνάδελφοι ειδικοτήτων -ωρομίσθιοι δυστυχώς- με καθορισμένο ήδη ωράριο απ΄τ΄άλλα σχολεία και πρέπει ν’ αναπροσαρμόζω καθε τόσο το πρόγραμμα.
Με τους ίδιους δεν έχω κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα μια χαρά συνεργαζόμαστε, αλλά με τον «αρμόδιο» απ΄τη δ/νση που τους στέλνει τελευταίους -λες και μας τιμωρούν για την απεργία- στο δικό μας, θα ΄θελα «να του πω δυο τρία φωνήεντα» .
Να βγαίνουν οι ώρες τους και να τους βολεύουν, να βγαίνουν οι ώρες των παιδιών κι οι δικές μου ημερησίως και εβδομαδιαίως σωστά κατανεμημένες. Βράστα, su-do-ku για δυνατούς λύτες! Πάνω που στρώνει να ‘σου κι άλλοι ή φεύγουν οι παλιοί! Πού ‘ν’ το γιαταγάνι μουυυ ωρέ ?

-Θεωρούν δεδομένο – οι δικοί μου (?) άνθρωποι- πως θα παίζω μόνιμα τη ναυαγοσώστρια (που θα πνίγεται για να σωθεί ο άλλος), την αρσιβαρίστρια (που θα επωμίζεται όλα τα βάρη) , την πυροσβέστρια (που θα καίγεται αυτή για να σβήνει τις φωτιές) κι άλλους τέτοιους ρόλους σε μια σχέση . Ουστ ρεεεεεε! Το θύμα μας τέλειωσε!

-Νιώθω να βρίσκομαι σε μια μετέωρη κατάσταση με το ΄να πόδι εδώ και τ’ άλλο εκεί! Θέλω να ξεμπερδεύω το γρηγορότερο. Με κούρασε πια …

Θέλω να τελειώσει κι αυτός ο μήνας, ο γαμωνοέμβρης που λέει η Dolly.

Υ.Γ. Το τραγούδι που ακούγεται είναι το Βυθισμένες άγκυρες απ΄τη φωνή του Μίλτου Πασχαλίδη!

26 thoughts on “Τ Ρ Ε Λ Α Α Α Α

  1. μεθυσμένα χρώματα

    κάτι δεν πάει καλά με τον Νοέμβρη.
    προχθές είχαμε 20 βαθμούς..
    και κάποια λουλουδάκια άνθισαν!

  2. Alkyoni

    άσε ρένι … έτσι όπως όλα έγιναν και σεπτέμβριο και Νοέμβριο μόλις τώρα που μπήκα στο μπλογκ σου ειλικρεινά μόλις τώρα συνειδητοποίησα πως σήμερα είναι 29….
    άλλα είχα σκοπό να γράψω..αλλά μια φλασιά την έφαγα..
    τελικά ο «χρόνος» είναι όντως υποκειμενικός!

  3. renata

    Τασσούλα, η γκρίνια είναι συνέπεια όλων αυτών! Φωτεινή εξαίρεση του μήνα κάποιες συναντήσεις! ;)Καλησπέρα

    Μάρκο μου, κρατάω πάντα μια ελπίδα πως μπορεί το αύριο -γενικά- να ΄ναι καλύτερο! Αθεράπευτα ασιόδοξη… 🙂

    Λίλα, το ελπίζω, το εύχομαι (για όλους), το περιμένω! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, κι εδώ τα ίδια! Διφόρισαν τα δέντρα! 😉

    Ντάλια μου, μην επαναλαμβάνομαι μωρέ! 😉 Χε χε χε! Τον έχω στο αίμα μου! :ΡΡ Φιλιάάά

    Γοργόνα μου, αμάν και πότε! Φιλάκιααα

    Αλκυονάκι μου, γι αυτό ας περάσει μια ώρα γρηγορότερα! Έχω μια ιδέα περίπου σε τι αναφέρεσαι!
    Φιλιάάά πολλά κούκλα μου!

  4. tassoula

    Εχεις δίκιο.Σε κάποια μάλιστα σε καταλαβαίνω.Τι να κάνω να σου φτιάξω το κέφι??
    …να σε σκεφτώ….
    …χμμμμμ…..
    …να βγώ γυμνη και να χορέυω το «χοντρομπιζέλι» με ένα στεφάνι απο έλιες στο κεφάλι????

  5. Anonymous

    χα χα χοντρομπιζέλι γυμνό με στεφάνι με ελιές
    Φοβερή εικόνα τασσούλα
    Τώρα που προσφέρθηκες πρέπει να το κάνεις!

    Ρενάτα
    να φύγει να φύγει αν αυτό σου λλάξει διάθεση. Και το 2006 να συμπληρώσω εγώ!

  6. renata

    Εβελίνα μου, πάντα αισιοδοξούμε βρε! Αλλιώς με τι κουράγιο θα πορευτούμε αύριο και κάθε μέρα; Σμααααατς!

    Τασσούλα, δε χρειάζεται κούκλα μου! Μόνο που το ΄πες μου έφτιαξες τη διάθεση κι ένα χαζό χαμόγελο κατοικοεδρεύει στη φάτσα μου! ;)Να ΄σαι καλά.
    Πότε θα δούμε ιδίοις όμμασι το νέο λουκ?

    Αλκιμήδη μου, κι αυτό σιγά σιγά να μας αδειάζει τη γωνιά! 😉

  7. aeipote

    Καλημέρα!

    Κι εμένα με εκνευρίζει ο καλός καιρός Νοεμβριάτικα. Με εκνευρίζει πολλαπλώς, όμως, αυτή η βιασύνη για «γιορτές». Εξαμερικανισμός, το «παγκοσμιοποίηση» είναι μπερντές, σε όλο του το μεγαλείο. Και ναι, το λέω και το γράφω, δεν γουστάρω καθόλου, μα καθόλου, το καρακιτσαριό με τα «φωταγωγημένα» μπαλκόνια και τους Άι-Βασίληδες που σκαρφαλώνουν. . .

    Πολύ όμορφη η μουσική επιλογή σας [εξαιρετικά τα τύμπανα στην εισαγωγή]

  8. dr.Uqbar

    Τι τραβάτε και δεν το μαρτυρατε με τα sudoku!
    Να απολαύσεις τις γιορτές κι ας είναι καλοκαίρι. Το είπε το ζώδιο σου!
    😉
    Καλησπέρα

  9. renata

    Καλησπέρα, αείποτε! Δεν είναι φυσικό αυτό το πράγμα! Όσο για τις γιορτές θέλω να τις ευχαριστηθώ στην ώρα τους!
    Όσο για το στολισμό, πέρα απ’ τον όποιο συναγωνισμό(ειδικά στην επαρχία) τον βρίσκω μια απέλπιδη(?) προσπάθεια να ξαναγίνουμε παιδιά για να τις ευχαριστηθούμε! «Ουκ εν τω πολλώ το ευ»!
    Για το τραγούδι ίσως είναι και το ότι προέρχεται από ηχογραφημένη συναυλία. Το «ζωντανό » έχει άλλη χάρη! 😉

    Δρ, ευτυχώς που είμαι καλή στις σπαζοκεφαλιές!! 😉
    Να τις απολαύσω σκοπεύω!Το ζώδιό μου ε; Λοοοοοολ
    Καλησπέρα 🙂

  10. Ευα

    μηπως καλυτερα να γκρεμοτσακιστει οοοολος ο χρονος αυτος και να μην τον ξαναθυμηθουμε ποτέ;
    Λεμε τωρα….αν κι ειχε και καλες στιγμες βεβαιως…

  11. triantara

    έτσι όπως τα είπες! Γαμωνοέμβρης!!! (έχει δίκιο η Dolly).

    ώστε sudoku για προχωρημένους ε;;; να οργανώσουμε ένα πρωτάθλημα;;; εσύ να φέρεις το γιαταγάνι, εγώ θα έχω την κατάνα από δίπλα, για κάθε ενδεχόμενο έτσι;;;

  12. renata

    Τριαντάρα, πες το κι έγινε! Το ακονίζω κι έρχομαι! 😉 Λοολ

    Αλεξάνδρα, ναι! Κι ο νέος μπήκε με τους καλύτερους οιωνούς! 😉
    Καλό μήνα να ΄χουμε! 🙂

Σχολιάστε

