ΜΙΚΡΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

path less travelled

Σ’ ένα βαγόνι του μετρό ατάκες από μια διαφημιστική εκστρατεία περί ανασφαλειών και αβεβαιοτήτων.
1. Θα σηκωθεί κανείς να καθίσω ;
2. Θα πάρω αύξηση;
3. Θα μου τηλεφωνήσει;
4. Τα κλειδιά μου τα πήρα;
5. Θα φτάσω στην ώρα μου;

Να τι σκέφτηκα αντίστοιχα όταν τα είδα :
1. Ευτυχώς αντέχω ακόμα.
2. Γκρρρρ !( Μετά από τόσες βδομάδες απεργίας δεν έχω πλέον ψευδαισθήσεις!)

@#$% τα υπουργεία τους!
3. … αν δεν μπορέσει να έρθει; Το κινητό το πήρα;
4. Τώρα δέσαμε! Μες στο μυαλό μου είσαι; Χα χα χα! Για να δω καλού κακού…
5. Τι άγχος κι αυτό! Πω! πω! Μισή ώρα νωρίτερα ήρθα η χαζή.

Εσείς τι σκέφτεστε όταν ταξιδεύετε με τα μέσα μεταφοράς ; Πού ταξιδεύει ο νους σας;

Υ.Γ. Το τραγούδι που έπαιζε σ΄αυτό το ποστ ήταν το : Πάρτε με σύννεφα – Τ.Τσανακλίδου του Ν.Ζούδιαρη.

31 thoughts on “ΜΙΚΡΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

  1. sevarose

    Με πλοίο να σου πω ..με μετρό λίγο δύσκολο μου ‘ρχεται χεχεχεχεμε
    …με πλοιο:
    1.Άραγε οκαπέτανιος του Σαμίνα ..μέσα είναιακόμα .. ή εξω;΄
    2.Ευτυχώς στην ..Ελλάδα δεν εχουμε παγόβουνα ..
    3.φιου..Ας κάτσω καλύτερα εδώ εξω που φυσάει …(δίπλα στην σωσιβια λέμβο εννοείται ..την καβαντζάρω από πριν)

  2. renata

    Μάρκο, να πεις να πεις! Α, τελευταία το σκέφτομαι κι εγώ άμα βλέπω κανένα ωραίο κύριο! 😉 Βρε μπας κι έχουμε συναντηθεί πουθενά; :)) Καλησπέρααα

    Αλεξάνδρα, μη μου το θυμίζεις καθόλου αυτό! Άσε που θυμάμαι το Λονδίνο στα μισά της διαδρομής! 😦

    Σέβα, αυτό με το σωσίβιο το ΄χω κι εγώώώ! Πω πω φουλ στην ανασφάλεια είμαι! :ΡΡ

  3. αερικό

    Παρατηρω τον κοσμο γυρω μου σαν θεατης σε θεατρο και σκεφτομαι τα οσα λενε, οσα κανουν, τον τροπο που κινουνται, που μιλανε κλπ Κι ολα αυτα μεσα στο σκηνικο του όποιου μεσου μεταφορας βρισκομαι..συχνα πυκνα ριχνω και μια ματια στις στασεις..:-)))

  4. μεθυσμένα χρώματα

    το παρελθόν. αυτούς που χάθηκαν για πάντα, παλιούς φίλους..
    και όταν είμαι στο αεροπλάνο…
    γμτ, γιατί να μην μπορούμε να κρατηθούμε από τα σύννεφα
    να περπατήσουμε επάνω τους
    αφού είναι τόσο πηχτά σαν γιαούρτι…

  5. Anonymous

    Εμένα μου αρέσει να παρατηρώ ανθρώπους, να φτιάχνω στο μυαλό μου ιστορίες για τη ζωή τους και να φαντάζομαι πως θα ήτανε να ζω τη ζωή τους.
    καλημέρα

  6. renata

    Μεθυσμενάκι μου, αυτό με τα σύννεφα πολύ μ΄άρεσε! Τι καλά που θα ΄τανε! 😉

    Αλκιμήδη μου, έτσι ε; Εγώ κοιτώ τίτλους βιβλίων, εφημερίδων και κάνω χάζι τους διαλόγους!;) Καλημέρα σας! 🙂

  7. Alkyoni

    οι απαντήσεις εδώ ρένι μου όλως ήταν όντως προβλέψιμες…με εξέπληξε λίγο το μεθυσμένο χρώμα που δεν είπε πάλι κάτι «πεζό»
    ειδικά απ την αλκιμήδη ήμουν σίγουρη πως κάτι τέτοιο κάνει…
    όσο για μένα….ό,τι εσύ,των βιβλίων ηδονοβλεψίες 🙂

  8. eternal

    Ανάλογα, οι σκέψεις αλάζουν απο τον προορισμό σου.Αν πηγαίνεις στην σχολή ε δεν ταξιδεύει ο νου σου εκει που ταξιδεύει όταν πας να συναντίσεις την κοπέλα που σου ‘χει πάρει τον υπνο!

  9. renata

    Αλκυονάκι μου, κάποιος πρέπει να ΄ναι πεζός(συ είπας!),γιατί η ονειροβασία βλάπτει καμιά φορά!Παλιότερα – προ σχήματος ταμπλόιντ λέμε- προλάβαινα και διάβαζα στο λεωφορείο το μισό πρωτοσέλιδο! Χε χε χε!

    Ετέρναλ, κι αυτό παίζει! 😉

  10. argyrenia

    Πάντως δεν σκέφτομαι ποτέ το που πάω. Εξάρτάται πάντα από το τι προσφέρει και η διαδρομή.

    Αλλά έχει πλάκα να μαθαίνω τι σκέφτεσαι εσύ 🙂

  11. Stavros Katsaris

    Καλησπέρα!
    Συνφωνώ με τον markos.
    Το τελευταίο διάστημα τακτικά αναρωτιέμαι λες αυτός, αυτή που κάθεται απέναντι να έχει μπλογκ?
    Επίσης παρατηρώ τα ρούχα των άλλων, χαζεύω τη διαδρομή, μάλλον δεν σκέφτομαι ιδιαίτερα απλά χαζεύω.
    Εκτός αν το ταξίδι είναι επαγγελματικό οπότε μάλλον σκέψεις επαγγελματικές για μια ολοκληρωμένη πρόταση πάνω στη δουλειά!

  12. evelina_z13

    Παντού!Συνειρμοί,σενάρια,μελωδίες,αναμνήσεις,σκέψεις και συναισθήματα…γίνονται ένα κουβάρι που σιγά-σιγά ξετυλίγεται κι αφήνει τα ίχνη του σ’όλη τη διαδρομή.
    Καλησπέρες*

  13. Bobolito

    συνήθως ακούω ράδιο, και χαζεύς τους γύρω μου όπως και το αερικό…
    αν είμαι στις μαύρες μου διαβάζω το βιβλίο μου και απλά προσέχς τις στάσεισ μην ξεχαστώ..

    παρεπιμπτόντως εχουμε το ίδιο όνομα

  14. renata

    Αργυρένια, όταν η διαδρομή είναι καινούρια ή (κι) όμορφη (π.χ. πλάι στη θάλασσα) εκεί εστιάζω. Σε παλιές πάλι συνήθως αφαιρούμαι.
    Παρομοίως! 😉

    Σταύρο,κι εσύ; Είμαστε «κολλημένοι» τελικά! :))

    Εβελίνι μου, σενάρι και μελωδίες; Σ΄αυτά συμπεριλαμαβάνονται κι ιδέες για νέα ποστ; 😉 Χιχιχιχι

    Μπομπολίτο, εσύ ήσουν πού στραβολαίμιαζα να δω τι βιβλίο διάβαζες; 🙂
    Ρενάτα είναι μια ιδιότητα (re-nata) που ένιωσα μετά από μια δύσκολη εποχή. Δυστυχώς δεν είναι τ΄όνομά μου! Αν είναι το δικό σου, μπράβο σου! 😉

  15. heliotypon

    ‘Οποτε βρεθώ σε μέσα μαζικής μεταφοράς, (πράγμα σπάνιο) συνήθως επικεντρώνομαι στις πέριξ γυναίκες. Μια από τις συχνές σκέψεις μου (αποτέλεσμα της ερωτικής ανασφάλειάς μου): «‘Αραγε είναι καμία εδώ μέσα που να της αρέσω και να με ποθεί αλλά δεν τολμά να μου το εκφράσει;». Βέβαια, όλες κυττούν σταθερά προς άλλες καευθύνσεις εκτός από τη δική μου, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν αντέχουν το φλογερό βλέμμα μου και φοβούνται μην υποκύψουν στην ακαταμάχητη γοητεία μου!

  16. renata

    Μεθυσμενάκι μου, ε όχι και να την πνίξεις!

    Ηλιότυπε, μιλάμε για φοβερή αυτοπεποίθηση!:|ΡΡ Κράτα καλύτερα τη δεύτερη σκέψη! 😉

    Τασσούλα, αυτό μόνο αν βιάζομαι, κι από φόβο μήπως στήσω κανέναν!Καλημέρα 🙂

  17. renata

    Αείποτε, το ΄χουμε διαπιστώσει από μερικά κείμενά σου! 🙂 Καλησπέρα

    Γοργόνα, εξ ου και τα τόσο πετυχημένα συγγραφικά σου-σας πονήματα! 😉 Φιλάκια

  18. Alkyoni

    μεθυσμένα χρώματα ΟΧΙ!!!!!!!!!
    στο δικό μου ποστ είπες θα περπατάς στο νερό με τους οπαδούς σου 😛
    ΕΝΥΕΛΩΣ χαζή ΔΕΝ είμαι (να πέσω στα σκυλόψαρα) :p
    🙂
    xxxxxx

  19. renata

    Αλκυόνη μου, το «ΕΝΤΕΛΩΣ χαζή ΔΕΝ είμαι (να πέσω στα σκυλόψαρα)» το πήρα αλλιώς και χάρηκα πολύ! Κατά τ’ άλλα βρείτε τα εσείς! :ΡΡ

    Vita mi barouak, άμα εμπνέεσαι για τα κείμενα που γράφεις, ορθά πράττεις! 😉

    Μπομπολίτο (έχει καμιά σχέση με την καραμέλα ?) χαίρομαι! 🙂

Σχολιάστε

