ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ

by sulivan

Τετάρτη απόγευμα, στη στάση του μετρό στο Μέγαρο Μουσικής ήταν το ραντεβού με 3 κοπέλες . Τελικά μόνο μια δεν ήρθε λόγω ανωτέρας βίας και μετά ζητούσε όλο νάζι να της πούμε πως ήτανε και να μας απειλεί πως θα βάλει τις «κόρες» της να κλαίνε, αφού μας χαρακτήρισε και «ασυνήθεις ύποπτες»!!

«Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού«, λέει το ρητό. Ήτανε η τέταρτη συνάντηση με άλλους βλόγερς και δεν το μετανιώνω!! Φτάνοντας πιο νωρίς βρήκα τη μια να με περιμένει μ΄ ένα γατάκι λούτρινο (μέσο αναγνώρισηςκαι δώρο για το Σβούρα) ανά χείρας. Ήταν η Ραλού .

Γλυκύτατη και αμέσως ένιωσα άνετα κι αρχίσαμε κουβεντούλα, όπου αναλύσαμε εν μέσω άλλων το αγαπημένο μας θέμα: τ΄ ανίψια μας. Πριν το καταλάβουμε πως πέρασε η ώρα να σου κι η «αγία» οικογένεια. Κι εκεί χαρήκαμε αμφότεροι κι αρχίσαμε τις συστάσεις, ειδικά με το σβούρα, που καθόταν ήσυχος ήσυχος! Από τη στιγμή εκείνη και μετά δε σταματήσαμε να μιλάμε-γλώσσα δε βάλαμε μέσα μας – κι ούτε πήραμε χαμπάρι πως πέρασε η ώρα.

Στα highlights της βραδιάς η στιγμή που πήρα αγκαλίτσα το Σβούρα και μου ΄σκασε χαμόγελο! Ξετρελάθηκα! Αντιστάθηκα σθεναρά να μην τον δαγκώσω στη γαμπίτσα και στα μαγουλάκια και το άφησα για την επόμενη φορά. (Μπαμπάκη, το ξαναλέω. Δεν είμαι επικίνδυνη για τα παιδιά, εξάλλου δεν είμαι ζαρντινιέρα! 😉 ) Επίσης η υπόσχεση για σπιτικό λικέρ βύσσινο ! Σλουρρρπ!

Ραλού,Τασούλα , Σταύρο και Ηρόδοτε, χάρηκα πολύ που σας συνάντησα, πέρασα τέλειααα! Να το ξανακάνουμε σύντομα με μεγαλύτερη παρέα!! 😉

Υ.Γ.1. Για του λόγου το αληθές διαβάστε εδώ κι εδώ ! 😉

Υ.Γ. 2. Το τραγουδάκι που έπαιζε σ΄αυτό το ποστ : Whatever Lola wants τραγουδάει η Sarah Vaughan (Gotan project remix).

22 thoughts on “ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ

  1. Stavros Katsaris

    Λοιπόν ρεπορτάζ από την αγία οικογένεια!
    Εκτός του οτι περάσαμε υπέροχα!!!!!
    η Τασούλα σήμερα είναι έξω με την αδελφή της(γενέθλια) και ‘γω κάνω μπειμπι σιτινγκ!!!!!!
    Περάσαμε υπέροχα (γκρεμίσαμε το σπίτι) τώρα ο σβουράκος είναι έτοιμος για ύπνο!!!
    Φιλιά πολλά βεβαίως να το επαναλάβουμε!!!!

  2. renata

    Σταύρο, να τη χαίρεστεεε! Μια χαρά περνάς, με την καλύτερη παρέααα είσαι!;) Ο.Κ.! 🙂

    Σέβα, όταν έρθεις με το καλό, θα κανονίσουμε μια νέα συνάντηση. 😉 Μη μου στενοχωριέσαι! 🙂

  3. μεθυσμένα χρώματα

    είναι ωραίο να διαβάζει κανείς ό,τι υπάρχουν μπλογκ-άνθρωποι που στις συναντήσεις τους περνάνε ευχάριστα.
    τώρα τελευταία πολλα κρούσματα του τύπου » θα σου δείξω εγώ ποιός βρίζει με υπονοούμενα καλύτερα » έχουν μαυρίσει την ατμόσφαιρα.

    το θέμα το κατάλαβα όόόλο..σχεδόν όλο. όμως,με την ζαρντινιέρα τι εννοείς!

    πάντως δεν έχει σχέσει με λουλούδια ε;

  4. renata

    Τασσούλα, συμφωνούμε! 😉 Κάτι είπε η γοργόνα για τηνεπόμενη εβδομάδα! 😉

    Μελωμένε, σ΄ευχαριστώ! Καλώς ήρθες! 🙂

    Εβελίνα, τι θα πει επιφυλάσσεσαι, μικρή μου; Ε ν ν ο ε ί τ α ι! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, α πα πα! Μακριά από μας! Η ζαρντινιέρα έχει σχέση με τα επεισόδια στη ΘΕΣ/κη και τα τελευταία ποστ του Μπαμπάκη! 😉

  5. ralou

    Νάμαι και εγώ, τελευταία και καταιδρωμένη, παρ όλο που στο ραντεβού ήμουν εγγλέζα.
    renata, θαθελα να ήσουν ενα από τα κοριτσάκια που έπαιζα κουτσό όταν ήμουν μικρή.

    Πάντως νόμιζα ότι μόνο εγώ μιλάω πολύ και γρήγορα αλλά και συ χαρά μου δεν πάς πίσω.
    :ΡΡΡΡ

  6. mpampakis

    Ε όχι και δεν είσαι επικίνδυνη!

    Πώς την είδατε δηλαδή, αν αρχίσει να παίρνει την δαγκωνιά της η μία και η άλλη τι θα μείνει για εμάς τους έρμους τους γονείς να τραγανίσουμε;

    Ε; Ρωτάω: ε;

    :^)

  7. renata

    Σέβα, στο τραγούδι αναφέρεσαι; Σ΄άρεσε; Και δεν είναι αυτό που ήθελα αρχικά! Πάλι καλά! 😉

    Ραλού, αμέ! Έχω παίξει αμάδες, πόλεμο (επιτελάρχης εγώ), τζαμάκια, κρυφτό. Παίζουμε και τώρα άμα θες! :ΡΡ
    Από ανάγκη μιας κι ήμουν μεσαίο παιδί και έπρπε να προλάβω να μιλήσω ντε! 😉

    Μπαμπάκη, μην είσαι μοναχοφάης! :ΡΡ
    Όπως είπα στης Τασσούλας, απ΄τη δεύτερη φορά και μετά δαγκώνω! Για σένα άντε απ΄την τρίτη. Οκ ? 😉

  8. Alkyoni

    ναι ρενι μου είμαστε μια ωραία τμόσφαιρα γενικά στο βλογκοχωριό…
    ευχαριστώ κι εσένα για τη συμβουλή …να σαι σίγουρη ό,τι όλες οι παρόμοιες εισακούστηκαν και μάλιστα όπως το πες και πολύ μ άρεσε!!!!
    ΑΝΑΥΛΑ
    φιλιά απογευματινά!

  9. renata

    Αλκυόνάκι μου, μου βγήκε αυθόρμητα όταν το διάβασα. Κι εμένα με χάλασε το ίδιο πράγμα!τεσπαα Σου στέλνω ένα φιλάκι. Να χαμογελάς! 😉

  10. Markos

    Ααα εσείς ήσασταν που αναστατώσατε το σταθμό του Μετρό;
    Είπα κι εγώ…
    (Χιούμορ κάνω προφανώς)
    Να περνάτε πάντα όμορφα γιατί η ζωή είναι ωραία, και τέτοιες μικρές χαρές την κάνουν ωραιότερη.
    Καλή σου ημέρα

  11. renata

    Δρ, είναι ευχάριστο να γνωρίζεις ανθρώπους που παρακολουθείς τα γραφτά τους κι έχεις την ευκαιρία να συζητήσεις μαζί τους και να τους γνωρίσεις περισσότερο! 🙂

    Όλη σου η ζωή, κι εγώ το θέλω βρε! Να συζητήσουμε και πιο πολύ αυτή τη φορά! 🙂 Οκ?

Σχολιάστε

