ΣΑΝ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ

«Σαν ξημερώνει, Κυριακή, δεν ξέρω τι με πιάνει…» τραγούδαγε σε μια ταινία η Βλαχοπούλου.
Κι εγώ κάπως έτσι νιώθω, όταν η Κυριακή είναι μια μέρα σαν τη σημερινή και ξυπνώντας βλέπω τον ήλιο να λάμπει έξω.
Μέρα ηλιόχαρη, που δίνει μια υπόσχεση πως η καινούρια βδομάδα θα είναι καλύτερη απ΄ αυτή που πέρασε . Τέτοια πρωινά καταλήγω πάντα στο ίδιο μέρος : στη θάλασσα.

Το ‘χω ξαναπεί παλιότερα, εκεί όλα τ΄ άσχημα νιώθω να σβήνουνε ή τα βλέπω με άλλη ματιά και νιώθω να ξαναγεννιέμαι.
Είμαι τυχερή, γιατί η θάλασσα είναι μόλις 7-8 τετράγωνα μακριά απ΄ το πατρικό μου.

Τι καλύτερο απ΄ το να πιω εκεί με την ησυχία μου τον καφέ μου δίπλα της;
Έτσι αγνάντευα αρκετή ώρα το παιχνίδισμα του ήλιου στο νερό. Κάποια στιγμή συννέφιασε, αλλά για λίγο ευτυχώς.
Με αναπτερωμένο ηθικό και πολύ καλή διάθεση, γύρισα σπίτι.

Καλή βδομάδα να ‘χουμε! 🙂

18 thoughts on “ΣΑΝ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ

  1. sevarose

    Καλή εβδομάδα ..φιλενάδα,τον ….ζηλεψα τον καφέ εκει κι ας έχω εδώ τόση θάλασσα !! την παρεϊτσα ..η αλήθεια ζήλεψα …φιλάκιααααααα!!

  2. renata

    Ευάκι, το εύχομαι και για σένα!;)

    Σέβα, μακάρι να ΄σουνα εδώ να τον πίναμε μαζί τον καφέ!;)

    Εβελίνα μου, επίσης κούκλα μου! 😉

    Ηλιότυπε, αν εκεί επιτρέπεται η κολύμβηση, μη ζηλεύεις. Εδώ μόνο τη βλέπουμε !

    Τασσούλα μου, φταίει ο χειμωνιάτικος ήλιος, που μου φτιάχνει τη διάθεση πάντα! 😉
    Καλή εβδομάδα 🙂

    Γοργόνα μου, καλή μας εβδομάδα!;) Φιλιά

  3. MåvяiÐåliå

    Μου έφτιαξες τη διάθεση!
    Ελπίζω να έχει καλό καιρό όλη τη βδομάδα, Πέμπτη & Παρασκευή πείρα άδεια, λέω να πάω στη θάλασσα.
    Καλή εβδομάδα!

  4. renata

    Αλκιμήδη, κερνάω όποτε θέλεις. Μόνο που πέφτει λίγο μακριά. Καλή εβδομάδα, κούκλα μου. 😉

    Αταίριαστε, τι να γίνει; Άλλη χάρη ο κάμπος άλλη η θάλασσα! 🙂

    Ντάλια μου, χαίρομαιγι αυτό. Κι εγώ τις έβαλα τις φωτο εδώ, να νιώθω καλύτερα όταν τις βλέπω.
    Στο εύχομαιιιι! 😉 Φιλιάά

  5. AVRA

    καλημερα,
    παντα ονειρευομουν ενα σπιτι με θεα τη θαλασσα.Δυστυχως δεν τα καταφερα..ενω ειμαιαρκετα κοντα δεν την βλεπω!

    καλη συνεχεια!

  6. dr.Uqbar

    Τιποτα πιο μελαγχολικο αλλα και χαρούμενο μαζί από το να βλέπεις μια Κυριακή την Τρίτη…

    ωραίες φωτογραφίες
    όμορφη απλότητα

  7. renata

    Μάρκο, μακάρι να εισακουστείς! Ως προς την καλή διάθεση. Καλημέραα 🙂

    Μεθυσμενάκι μου, κι εγώ 10 χρόνια τη στερήθηκα.Κάθε καλοκαίρι μόνο την έβλεπα κι έτσι σε νιώθω! 😉

Σχολιάστε

