ΣΑΒΒΑΤΟ

Τι μπορείς να κάνεις όταν ζεις σ΄ ένα σπίτι που: :
-ο ένας ξυπνά κάθε Σάββατο σαν την καλή χαρά νωρίς νωρίς, ενώ ο άλλος συμπληρώνει ακόμα ώρες απ΄ τον ύπνο που του λείπει όλη τη βδομάδα;
-ο πρώτος αρχίζει κι αερίζει το σπίτι με το σημερινό ψοφόκρυο, ενώ ο δεύτερος , που ΄ναι και κρυωμένος, θέλει να κουκουλωθεί κι άλλο;
-όταν αρχίζει και απαριθμεί δυνατά τις δουλειές που πρέπει να γίνουν –ουσιαστικά ο δεύτερος δλδ, αφού ο πρώτος θα εκτελεί χρέη επιστάτη λόγω ατυχήματος– ενώ ο δεύτερος, αφού ξύπνησε θέλοντας και μη στις 9, αποζητά ένα ζεστό καφέ σαν το μωρό το γάλα ;
-ο πρώτος κάθεται πάνω απ΄ το κεφάλι του δεύτερου την ώρα που εκείνος πίνει επιτέλους το ρημαδοκαφέ και συνεχίζει το μονόλογο των εντολών;
-ο πρώτος αντιλαμβάνεται τα μουρμουρητά του δεύτερου σαν κατάφαση , ενώ στην πραγματικότητα ο δεύτερος αναθεματίζει τη μοίρα του κάθε Σάββατο κι ειδικότερα εδώ και 20 μέρες ;
-ο πρώτος πάει στη γειτόνισσα για καφέ κι ο δεύτερος μακαρίζει –τουλάχιστον για 7 γενιές – το σόι της γειτόνισσας;
-ο δεύτερος με το που ξελαμπικάρει κάπως το μυαλό του απ’ τον καφέ, θυμάται πως είναι Σάββατο και τον πιάνει ένας «πυρετός» ικανός να τον ρίξει στο κρεβάτι για το υπόλοιπο πρωινό;


Καλό Σαββατοκύριακο! 🙂

9 thoughts on “ΣΑΒΒΑΤΟ

  1. Ευα

    βαζεις να δεις για νιοστη φοτα το»Πετα τη μαμα απο το τραινο»με τη συνοδεια ενος κομματιου των Queen που ονομαζεται»Tie your mother down».Υστερα αναβεις τσιγαρο κι εκπονεις το σχεδιο…εξοντωσης ή διαφυγης,δεν εχει σημασια,χαχαχα!

  2. renata

    Ντάλια μου, μα θα μετακομίσω. Περιμένω να ξεμπερδέψει οριστικά με το χέρι της(να βγάλει το μηχάνημα, να κάνει και τις φυσιοθεραπείες και να στρώσει κάπως το πράγμα). Το ό,τι δεν πάει άλλο, είναι σίγουρο. Καλημέρα 🙂

    Εύα μου, κάνω πως ακούω, ενώ στην πραγματικότητα δε δίνω διόλου σημασία τι λέει.Ξέρεις τι καλή που έχω γίνει σ’ αυτό το άθλημα; 😉
    Από σχέδια διαφυγής έχω τόσα που ούτε ο Στιβ Μακουίν στον «Πεταλούδα» δεν είχε κάνει. Φιλιά!

  3. renata

    Μεθυσμενάκι μου, το τελευταίο (πυρετός) είναι απλά ένα αισιόδοξο σχέδιο διαφυγής. Το σπίτι το καθάρισα έτσι κι αλλιώς, αλλά μου την σπάει να μου λένε «εγώ το χαλί το σκουπίζω απ΄ την αντίθετη φορά» ή «τα πιάτα τα βάζω στην άλλη γούρνα».
    Για κάτι τέτοιες λεπτομέρειες τσακωνόμαστε, επειδή λέω κι εγώ μετά «δεν είμαι μωρό, ξέρω να το κάνω αυτό» και τ΄τοε αρχίζουνε τα όργανα! 😦
    Καλημέρα :))

  4. An-Lu

    Άχχχχχ!!!! Αυτό ποτέ μου δεν το κατάλαβα κι εγώ όταν έμενα με την μάδερ μου! Πως σηκωνόταν πάτνα μες στην τρελή χαρά, όταν η αφεντιά μου είχε τον γνωστό «πονοκέφαλο του Σαββάτου»….
    Μάκια!

  5. alcimede

    ξέρω ότι δε μπορείς να το κάνεις (παραείσαι σεβαστική τρομάρα σου και είναι και ο τραυματισμός στη μέση) αλλά για φαντάσου να έλεγες
    «Όποιος ενοχλείται από την βρωμιά, ακαταστασία, κτλ μπορεί να καθαρίσει μόνος τους.»
    «Όποιος θέλει να το κάνει έτσι το κάνει μόνος του»
    «Θα το κάνω όταν εγώ μπορώ. Αν βιάζεσαι θα πρέπει να το κάνεις μόνη σου»
    «Α, δε μπορώ τη γκρίνια, πάω βόλτα. Όταν έχει ησυχία θα καθαρίσω»

    Άντε, σύντομα στο δικό σου σπιτάκι!
    φιλιά

  6. renata

    Αλκιμήδη, μα όταν τα ξεστομίζω αυτά, τότε ενοχλείται, που δεν τις εκτελώ την ίδια στιγμή με πανομοιότυπο τρόπο.Άλλο ο σεβασμός κι άλλο η αντοχή μου τώρα πια.
    Πέρα απ΄το τραύμα είναι κι άλλα τεχνικά ζητήματα που θα λυθούν από άνοιξη και μετά. Μέχρι τότε θα υπομένω… Φιλιάάά

Σχολιάστε

