ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

» Ο στρατιώτης πίνει » 1911/12

«Ο πράσινος βιολιστής» 1923/24


«Η ακροβάτισσα» 1930

«Τα τρία κεριά» 1938-40

» Γέφυρες στο Σηκουάνα» 1954«Η συναυλία» 1957

«Αν υπήρξε ποτέ ηθικό δίλημμα, ήταν σχετικά με το χρώμα, την ύλη, το αίμα και τα συστατικά τους, σχετικά με τις λέξεις και τους τόνους, με όλα όσα δημιουργούν την τέχνη, ακριβώς όπως και τη ζωή. Γιατί, όσο κι αν καλύψεις το μουσαμά με παχιά στρώματα χρώματος, ανεξάρτητα αν διακρίνονται σχέδια και σχήματα ή όχι, όπως κι αν το ονομάσεις αυτό μετά, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το αποτέλεσμα είναι ένα έργο τέχνης» . Mark Chagall

21 thoughts on “ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

  1. renata

    Εβελίνα μου, κι εγώ συμφωνώ!Το τι είναι τέχνη μας απασχολεί όλους! Σμααατς! 😉

    Αλκυόνη μου, πάρε όποιον σ΄αρέσει! 😉 Καληνύχτα, γλυκιά μου 🙂

    Allmylife, του καθενός μας. Γι αυτό θαυμάζω όσους τα μετουσιώνουν σε τέχνη! 😉 Φιλιάάά

  2. renata

    Αείποτε, βεβαίως! Ό,τι επιθυμείτε ! Καλό σας απόγευμα!! 🙂

    Αλκιμήδη, αμέσωωως!! 😉 Καλησπέρα!

    Ραλού, έφτασεεεε!Ξέρεις, το αγαπημένο μου μουσικό όργανο είναι το βιολί. 😉

    Σέβα μου, όλη δική σου! 😉

  3. μεθυσμένα χρώματα

    πόσο δίκο είχε ο άνθρωπος!

    σήμερα σου βάζουν μία καρέκλα, δύο μασέλλες και μία οδοντογλυφίδα και στο λένε ΤΕΧΝΗ!

    σπέρα!

  4. renata

    Μεθυσμενάκι μου, ακριβώς! Πες με παλιομοδίτισσα, αλλά μερικά απ’ αυτά-τα σύγχρονα- δεν τα καταλαβαίνω, χωρίς να σημαίνει βέβαια πως οι δημιουργοί τους ή κι άλλοι δεν τα θεωρούν τέχνη! Καλησπέρα 😉

    Δρ, προσπάθησα να βάλω απ΄όλες του τις περιόδους τα πιο αντιπροσωπευτικά! Διαβάζοντας το βιβλίο τον εκτίμησα ίσως περισσότερο γι’ αυτό! 😉

  5. Stavros Katsaris

    Τέχνη για μένα είναι οτι απέμεινε σε σένα από ένα έργο που είδες ή διάβασες.
    Και στον καθένα σίγουρα είναι διαφορετικό!
    Καλημέρα

  6. VITA MI BAROUAK

    Οι κυβιστικοί πίνακες μου αρέσουν περισσότερο από τους μεταγενέστερους αλλά σε κάθε περίπτωση τον θαυμάζω!
    Αυτό όμως δεν μου αποκλείει το γεγονός να διαφωνήσω μαζί του.

    Υπάρχει καλό έργο τέχνης και κακό έργο τέχνης.
    Ο Σαγκάλ ήταν ένας σπουδαίος ζωγράφος και ο αυτοδίδαχτος γείτονας μου είναι ένας κακός ζωγράφος.
    Σε κάθε περίπτωση όμως είναι συνάδρεφοι…

  7. MåvяiÐåliå

    Επιλέγω το Πράσινο Βιολιστή αλλά βέβαια μ αρέσουν πολύ και τα υπόλοιπα.
    Μια ερώτηση ο Σαγκάλ πότε τα είπε αυτά (χρονολογικά);

  8. renata

    Σταύρο, ο καθένας δέχεται και αντιδρά διαφορετικά στα ερεθίσματα. Καλησπέρα !

    Τασσούλα, καλησπέρα! 😉

    Vita mi barouak, ασφαλώς και δικαιούσαι να διαφωνείς.

    Ανδρέα, χαίρομαι που σ΄ αρέσει. 😉

    Ντάλια μου, είναι αποσπάσματα απ΄την αυτοβιογραφία του που ξεκίνησε να γράφει το 1922. Τον ακριβή χρόνο δεν τον γνωρίζω.

Σχολιάστε

