ΠΑΡΑΘΥΡΟ


» Ένα παράθυρο ανοιχτό, αφήνω στην καρδούλα μου,
να βλέπεις φως και να ΄ρχεσαι , αγάπη μου, κοντά μου … «

Ένα παράθυρο ανοιχτό, για να χωρέσουν όλοι οι αγαπημένοι που μου θυμίζουν πως η ζωή είναι εκεί έξω.Να μη διστάζω ν΄αρπάξω το τιμόνι της κι όχι ν΄αφήνω να με πάει, να μη δίνω χώρο στις ανασφάλειές μου να με κρατάνε πίσω.
Να αποβάλλω το φόβο πως ενοχλώ ή γίνομαι φορτική.
Να λαβαίνω το θάρρος να επιζητώ πρώτη μια πιο άμεση γνωριμία με άτομα που επιθυμώ να γνωρίσω.
Να μην κάνω σαν «κομπλεξική» που ουσιαστικά φοβάται την απόρριψη ή να νιώθω σαν το παιδάκι που φοβάται, μήπως δεν το βρίσκουν αρκετά καλό για να παίξουν τ΄άλλα!
Να σταματήσω να περιμένω απ΄τους άλλους να κάνουν το πρώτο βήμα.
Να βλέπω πως όλοι άνθρωποι με αδυναμίες είμαστε άλλωστε .
Και να μην ξεχνάω ποτέ το πιο σημαντικό : πως μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν.

Υ.Γ. Το τραγούδι (που τραγουδάει η Χαρούλα) ξεπήδησε απ΄τα χείλη μου με το που είδα το λουλούδι μήνες πριν. Το γιατί ακόμα δεν το ξέρω .

22 thoughts on “ΠΑΡΑΘΥΡΟ

  1. alcimede

    καλημέρα ρενάτα

    «όλοι άνθρωποι με αδυναμίες είμαστε»
    σωστά, για αυτό και αγαπιόμαστε,
    τη τελειότητα τη θαυμάζουμε απλώς

    φιλιά

  2. renata

    Σταύρο, κι εγώ με το δικό σου! Μια χαρά είμαι! Καλησπέρα! 🙂

    Αλκιμήδη μου, δεν το ΄χα σκεφτεί έτσι! Δίκιο έχεις !Έπρπε αν γράψω και το παρακάτω: Να προσέχω να μην αποθεώνω ό,τι αγαπώ.
    Φιλιά πολλά 😉

  3. lemon

    Όλα αυτά που γράφεις τα ξέρω, τα θυμάμαι σαν ένα μακρινό όνειρο (ίσως όμως όχι τόσο μακρινό στην πραγματικότητα, πάνε 5 μήνες, ή 5 χρόνια…).
    Έχω καταλάβει πια οτι είναι προιόντα συμβίωσης/σχέσης με κάποιον. Όχι ο κάποιος, η σχέση ήταν προβληματική, και τσάκιζε εμάς.
    Τώρα όμως re-nata, ε?
    Περνάνε, μένουν μόνο σκιές.

  4. renata

    Δρ, δίκιο έχεις! Αυτό είναι πάγια προϋπόθεση!Καλημέρα 🙂

    Σέβα μου, τον αυθορμητισμό δεν τον χάνω. Εξάλλου κι αυτό συνέπειά του είναι! Είναι σκέψεις που τις έβαλα αμέσως εδώ πριν το μετανιώσω! Θα ξανάρθω , δε γλυτώνεις! 😉 Φιλιά

    Λεμονάκι μου, τα ‘γραψα περισότερο να τα βλέπω, να ξεπερνώ την ατολμία μου και τις ανασφάλειές μου (μερικές φορές τουλάχιστον)! Με μαλώνω, γιατί η σχέση τέλειωσε αλλά κάποιες συμπεριφορές-επακόλουθά της ακόμα μένουν! Φιλιάά

    Τασούλα, βλέπει …έστω και σε βάθος χρόνου καμιά φορά. Αν δέχομαι λέειιι! Στείλε μέιλ να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες! 😉 Καλημέρα 🙂

  5. allmylife

    Αχ βρε Ρενάτα…
    Προσπαθώ να σκληρύνω λέμε!!!!
    Υ.Σ.
    Το μαίηλ σου είναι αυτό που βγαίνει όταν πατήσω το αντίστοιχο παραθυράκι?
    Μη γελάς!

  6. renata

    All my life, αν είναι προκειμένου να επιβιώσεις, να σκληρύνεις λίγο, να μη σε πειράζουν όλα! Εγώ το προπαθώ!
    Το μέιλ είναι στο προφίλ! Αν το πατήσεις, βγαίνει! Δε γελάω βρε! 🙂

  7. ExiLioN_MouToniDioN

    Renataki μου καλό..έχεις τόσο γλυκειά ψυχούλα!Ξέρεις να βλέπεις γύρω σου!
    Όλες τις ανασφάλειες και τις ανησυχίες..στα σκουπίδια γρήγορα!
    Μια καρδιά αρκεί:)

    Φιλιά!

Σχολιάστε

